Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 kysymyksiä ja vastauksia III -kts. post #1 !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jylppy--
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2007
    • 476
    • MME/JKL

    Originally posted by Bemarituristi View Post
    http://www.nettiauto.com/bmw/325/5230488

    onko kellään tästä tietoa, tai mielipidettä?
    Todellinen helmi naapurin koiran serkku tietää auton omistajan Voimaa ihan sikana
    e30 318iS"UFE"
    e30 327 TIC "AVO"
    e30 325i "AVO"

    -MME connection-
    -Btcf absolutistit team-

    Comment

    • Throttle
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2010
      • 793
      • -

      Perämurikassa leima V, viskolukko kyseessä? Kitkalukko vs viskolukon edut ja miinukset?


      Bemarituristi, osta pois ja multa vetarit

      Comment

      • Bemarituristi
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2010
        • 238
        • Helsinki

        Originally posted by Jylppy-- View Post
        Todellinen helmi naapurin koiran serkku tietää auton omistajan Voimaa ihan sikana
        Aijaa, okei. Kellään mitään fiksua sanottavaa?

        Comment

        • MikeDry
          BTCF Member
          • May 2006
          • 6206
          • Helsinki

          Originally posted by Bemarituristi View Post
          http://www.nettiauto.com/bmw/325/5230488

          onko kellään tästä tietoa, tai mielipidettä?
          No jos rahaa on ylimääräistä, niin itse ainakin löisin rahat tähän.....
          On hyvä tai sitten ajettu ihan romuksi. Tuossahan oli hinta pyynti joku 4-5000€ taisi olla aika pitkäänkin myynnissä, jotain remontteja tehty, voimaa kyllä piisaa varmastikin. Itse joskus ix turbon omistaneena
          Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
          Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

          Comment

          • Bemarituristi
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2010
            • 238
            • Helsinki

            Mistähän sen vanhan ilmoituksen mahdolisesti voisi löytää?

            Comment

            • Harri G
              BTCF Member
              • Jul 2005
              • 9041
              • Iisalmi

              Originally posted by Throttle View Post
              Perämurikassa leima V, viskolukko kyseessä? Kitkalukko vs viskolukon edut ja miinukset?
              Just eilen katsottiin viskolukon tyyppikilpeä ja siinä 3,64Vxxx. Ja kuoressa pitäis olla iso V. Meillä toimii siten että kun nostaa koko perän ilmaan, pyörii samaan suuntaan pyörät, mutta tuntuu että ottaa aika rauhallisesti (peräöljyt kylmät).

              Mitä nyt muutama kierros asfaltilla ja muitten kokemuksia, niin viskolukko ottaa vähän rauhallisemmin ja viiveellä kuin kitkalukko. Mut ihan toimiva värkki kai sekin on
              E39 ja E91

              Comment

              • Bemarituristi
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2010
                • 238
                • Helsinki

                Originally posted by Sädde View Post
                No jos rahaa on ylimääräistä, niin itse ainakin löisin rahat tähän.....
                On hyvä tai sitten ajettu ihan romuksi. Tuossahan oli hinta pyynti joku 4-5000€ taisi olla aika pitkäänkin myynnissä, jotain remontteja tehty, voimaa kyllä piisaa varmastikin. Itse joskus ix turbon omistaneena
                riskisijoitus... jos kokeilisi?

                Comment

                • Rosckstar
                  BTCF Member
                  • Jul 2012
                  • 22
                  • seinäjoki

                  No eikai tuo ny pahan hintanen ole Jos ei paikanpäällä huomaa mitään maata mullistavaa niin taitaa olla aivan hyvä sijoitus?

                  Tuos joku vanha ilmotus: http://www.nettiauto.com/bmw/325/4749348
                  Last edited by Rosckstar; 19-11-2012, 22:43. Reason: Linkki lisätty
                  e30 320i cabriolet.

                  e28 518i, m10b20turbo 480hp/500nm

                  Comment

                  • Bemarituristi
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2010
                    • 238
                    • Helsinki

                    Harmi kun toi vetari poikki, ei pääse koeajamaan.. Haiskahtaa että jakolaatikko tai perä(t) olis kenties paskana? Ei pääse koeajamaan kun oikea etuvetari poikki, niin paha todeta voimansiirron kuntoa. Moottorinohjaus myöskin vakio.

                    Comment

                    • |jaakko|
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2005
                      • 1542
                      • Keski-Suomi

                      Originally posted by Bemarituristi View Post
                      Harmi kun toi vetari poikki, ei pääse koeajamaan.. Haiskahtaa että jakolaatikko tai perä(t) olis kenties paskana? Ei pääse koeajamaan kun oikea etuvetari poikki, niin paha todeta voimansiirron kuntoa. Moottorinohjaus myöskin vakio.
                      Pystyy ajamaan mutta ei tosiaan pääse toteamaan että toimiiko neliveto oikein.
                      Ja on aika kiven alla noi vetarit, ja kalliita niinkuin muutkin osat iiäxään

                      Jos varautuu rahaa upottamaan tekniikkaan niin eiku kaupoille

                      Comment

                      • Harri G
                        BTCF Member
                        • Jul 2005
                        • 9041
                        • Iisalmi

                        Originally posted by Bemarituristi View Post
                        Harmi kun toi vetari poikki, ei pääse koeajamaan.. Haiskahtaa että jakolaatikko tai perä(t) olis kenties paskana? Ei pääse koeajamaan kun oikea etuvetari poikki, niin paha todeta voimansiirron kuntoa. Moottorinohjaus myöskin vakio.
                        Tais nopeat syödä hitaat
                        E39 ja E91

                        Comment

                        • Bemarituristi
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2010
                          • 238
                          • Helsinki

                          Originally posted by Harri G View Post
                          Tais nopeat syödä hitaat
                          ainahan ne

                          Comment

                          • HärskiH
                            Bimmer Rookie
                            • Apr 2012
                            • 99
                            • Tampere

                            Äsken tuossa löin bemarista alatukivarsia irti apurungosta, ja murtohaarukalla vahingossa raapasin toisesta sen kumin rikki, täytyykö nyt välttämättä vaihtaa koko alatukivarsi vai saako sen mikä lieneekään pallonivelen kumeineen siihen erikseen vaihdettua?
                            www.vh-toiminta.fi

                            Comment

                            • Coooper
                              BTCF Member
                              • Apr 2007
                              • 1623
                              • Lahti

                              Originally posted by HärskiH View Post
                              Äsken tuossa löin bemarista alatukivarsia irti apurungosta, ja murtohaarukalla vahingossa raapasin toisesta sen kumin rikki, täytyykö nyt välttämättä vaihtaa koko alatukivarsi vai saako sen mikä lieneekään pallonivelen kumeineen siihen erikseen vaihdettua?
                              Palloniveliä saa erikseen.
                              E61 525DA - 09
                              EX: E90 325IA -06
                              EX: E46 328i 4d -00
                              Ex: E30 318i 2d -89


                              ~M20 STROKER CLUB LAHTI~

                              Comment

                              • Skarpa
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2007
                                • 3408
                                • Kotka

                                Originally posted by HärskiH View Post
                                Äsken tuossa löin bemarista alatukivarsia irti apurungosta, ja murtohaarukalla vahingossa raapasin toisesta sen kumin rikki, täytyykö nyt välttämättä vaihtaa koko alatukivarsi vai saako sen mikä lieneekään pallonivelen kumeineen siihen erikseen vaihdettua?
                                Pallonivelen kumeineen saa vaihdettua erikseen, mutta siihen tarvii hydrauliprässin. Nivelen vaihto pitäisi onnistua korjaamolla kuin korjaamolla, mutta irtonivel+vaihtotyö ei välttämättä jää uutta tukivartta halvemmaksi. Kannattaa silti kysäistä. Korja-kumi myy pallonivelten suojakumeja tarvikkeena:



                                Sivu 11. Näistä ei ole omakohtaista kokemusta.
                                BMW E30 - Hitsaamisen iloa

                                E30 Armo "330i"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎