Kiitos kaikille neuvoista, päivän valossa uusi yritys ja liukutapit irrottamallahan ne palat sinne meni, ja samalla tuli tosiaan nuo tapit huollettua Mikähän lie kun yksi pala oli kulunut selvästi enemmän yläreunasta.
Takatukivarsiin kun porukka on tehnyt vahvikkeita, niin mahtaako se olka-akseliosa olla materiaaliltaan sellaista että ihan migillä ja normilangalla onnistuu. Kun tukivarren haarat on pellistä prässätty mutta se pää eli olka-akseli taisi olla jotain valua.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Takatukivarsiin kun porukka on tehnyt vahvikkeita, niin mahtaako se olka-akseliosa olla materiaaliltaan sellaista että ihan migillä ja normilangalla onnistuu. Kun tukivarren haarat on pellistä prässätty mutta se pää eli olka-akseli taisi olla jotain valua.
Itse vedin tuossa viime viikolla ihan migillä, reilulla virralla ja normi lankalla. Oli sen verran hyvin hitsattavaa tavaraa, että en jaksanut puikko vermeitä alkaa viritellä.
Kestävyydestä on paha sanoa vielä mitään, jos repeää irti niin täytyy seuraavat tehdä puikolla.
Kellää tietoa mikä vois olla kun tuossa vaihoin pienen obc:n kellon tilalle. Valot pelaa, mutta pystyy vaihtamaan ainoastaan kellon ja päivämäärän välillä, mutta niihinkään ei pysty aikaa laittamaan. Lämpötila näyttöön ei mene ollenkaan. Mikä tuossa nyt mättää, kongia ei ole, mutta ei sen pitäs vaikuttaa? Onko mittaristoissa jotai eroja mikä tohon vois vaikuttaa vai mikä? Kokeilin kahella eri näytöllä ja molemmissa sama, toimii kutoskoneisissa kyllä mutta tossa neloskoneisessa yllämainitulla tavalla.
Koitin tutkia tätä ja ei pelaa vieläkään. Kaikki tuntus olevan ehjiä ja kokeilin jopa kongin kanssa. Ei ollu vaikutusta niinku arvelinki. Nopeus lakkas toimimasta kun oli mittaristo irti, nyt ei sit pelaa ollenkaan. En keksi muuta kun mittaristossa jotai häikkää minkä takia obc:kään ei toimi? Voiko näin olla?
Takatukivarsiin kun porukka on tehnyt vahvikkeita, niin mahtaako se olka-akseliosa olla materiaaliltaan sellaista että ihan migillä ja normilangalla onnistuu. Kun tukivarren haarat on pellistä prässätty mutta se pää eli olka-akseli taisi olla jotain valua.
Paitövei. Tuohon jos hitsaa kuvan mallisen poikkiputken niin kannattaa laittaa se "alapuolelle", ettei bensantäyttöputki jää puristuksiin. Niinkuin itsellä teki. Siperia opettaa
Paitövei. Tuohon jos hitsaa kuvan mallisen poikkiputken niin kannattaa laittaa se "alapuolelle", ettei bensantäyttöputki jää puristuksiin. Niinkuin itsellä teki. Siperia opettaa
Siis mitä, häh. Ootko sä tehny tommoset? Kuvia ja speksejä or GTFO. Joo, leirielämä opettaa. Olin tehny mm. heviduuti-racing vakaajan korvakot sellaisiksi että ei mee tankkausputki paikalleen-> Pitänee muuttaa sähköautoksi sitte kuitenkin.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Osaako joku sanoa suoraan mihin suuntaan bensapumpun sihdin kuuluu tuossa sigun E30:ssa sojottaa tai onko sillä mitään väliä? Tuli purettua ajatuksissa se pois ennen kuin painoin suunnan mieleen
Ikävästi oli muuten johdot juotettu pumpun napoihin, riskihommaa lähteä aukomaan muuten kuin katkomalla kun tulee abikoilla uuteen pumppuun kiinni.
Siis mitä, häh. Ootko sä tehny tommoset? Kuvia ja speksejä or GTFO. Joo, leirielämä opettaa. Olin tehny mm. heviduuti-racing vakaajan korvakot sellaisiksi että ei mee tankkausputki paikalleen-> Pitänee muuttaa sähköautoksi sitte kuitenkin.
No speksit on suunnilleen että ostin putkea, hitsasin sen tuohon väliin Nyt pitää ainakin toiselta puolelta tehdä uusiksi/paremmin tai rälläköidä pois.
Hajoaakos näissä bensapumppu yleensä kertalaakista tien päälle? :think
Tuo M40 kyseessä.
Nimimerkillä "kovaa surinaa".
Touringissa surisi kanssa ja kävelin auton ympäri ihmetellen että mikähän tää on, sitten sammutin, ei lähteny enää käyntiin. Eli siinä ainakin hajosi kertaheitolla.
Touringissa surisi kanssa ja kävelin auton ympäri ihmetellen että mikähän tää on, sitten sammutin, ei lähteny enää käyntiin. Eli siinä ainakin hajosi kertaheitolla.
Itellä surisee välillä aika kovasti, ja nyt tuntuu että vielä kovemmin kun vaihdoin bensafiltterin
Viime viikolla tilasin saksasta uuden pumpun ihan varmuuden vuoksi, jospa tuo nyt pari päivää vielä kestäis ku ei oo vielä uus tullunna
Kellää tietoa mikä vois olla kun tuossa vaihoin pienen obc:n kellon tilalle. Valot pelaa, mutta pystyy vaihtamaan ainoastaan kellon ja päivämäärän välillä, mutta niihinkään ei pysty aikaa laittamaan. Lämpötila näyttöön ei mene ollenkaan. Mikä tuossa nyt mättää, kongia ei ole, mutta ei sen pitäs vaikuttaa? Onko mittaristoissa jotai eroja mikä tohon vois vaikuttaa vai mikä? Kokeilin kahella eri näytöllä ja molemmissa sama, toimii kutoskoneisissa kyllä mutta tossa neloskoneisessa yllämainitulla tavalla.
Koitin tutkia tätä ja ei pelaa vieläkään. Kaikki tuntus olevan ehjiä ja kokeilin jopa kongin kanssa. Ei ollu vaikutusta niinku arvelinki. Nopeus lakkas toimimasta kun oli mittaristo irti, nyt ei sit pelaa ollenkaan. En keksi muuta kun mittaristossa jotai häikkää minkä takia obc:kään ei toimi? Voiko näin olla?
Comment