Millä avaimella on puskurit kiinni ne kaksi pulttia? Pitäis käydä ostamassa avain enkä pääse auton luo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia IV -kts. post #1!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Terno View Postfacelift? 8 tai 10mm kuusiokolo. Jotkut ovat puhuneet myös Torxista, mutta omalle kohdalle ei ole tämmöistä sattunut.
Comment
-
-
Originally posted by Mohko View PostPikainen erittäin tyhmä kysymys:
Mitä bensaa porukka käyttää M20B20 motissa? 95E10 vai 98E5?Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Kiimaremmi View Post-91 toukassa oli mulla torxit ja oli vuosien patina tehny tehtävänsä. Melkosta ärräpäätä oli irrottaa ja vaihoin kuusiokolot tilalle.
-89 toukkaE39 530d, E39 540ia.
Comment
-
-
Originally posted by Golde View Postjoo omastakin katoin toissapäivänä nopeesti että torxit olis :S mikä lie koko ?
-89 toukka
Comment
-
-
Originally posted by Golde View Postjoo omastakin katoin toissapäivänä nopeesti että torxit olis :S mikä lie koko ?
-89 toukkaOriginally posted by Kiimaremmi View PostEn muista yhtään. Toinen istu niin lujaa ettei lähteny ilman mustalaiskonsteja. Hitsasin kiinni pienen rautapötkön pulttiin jolla saain väännettyä pulttia vähä auki. Pötkö fidduun ja rälläkällä lovi ja isolla talttapäällä ruuvasin irti. Voi nimittäin oikeasti istua lujaa noi..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostE30 318i m40 moottorilla, kadoksissa kipinä ja virta bensapumpulle, pumppu toimii on kokeiltu..
Pyörittää siis startilla vain..
Mikähän pätkii virran noilta? Kampiakselin asentotunnistin??.
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostJep. Kampiakselin asennontunnistimesta kannattaa aloittaa. Seuraavaksi Motronicin rele ja viimeisenä boxi.
Mitä releitä ne muuten on?E30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostOkei, onko se rele siinä samassa nipussa kun b-pumpunkin? Eli tulipellissä rivissä? Vai niistä toinen jotka on sulakerasiab vieressä huputettuna mustalla kumilla?
Mitä releitä ne muuten on?.
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostE30 318i m40 moottorilla, kadoksissa kipinä ja virta bensapumpulle, pumppu toimii on kokeiltu..
Pyörittää siis startilla vain..
Mikähän pätkii virran noilta? Kampiakselin asentotunnistin??Last edited by janituz; 09-06-2013, 00:51.e46 330da -01
E46 320d -00
E30 323i -85 "pommikone"
Projekti: E30 325i -86
Projekti: E21 315 -83
Ex: E30 318i mit m10i -89
Comment
-
Comment