Originally posted by JJT
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia IV -kts. post #1!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostNo sillai sen saa vinoon et jos vaihteistosta puuttuu haarukan toisen pään paikallaan pitävä rautalanka hässäkkä. Eli haarukka pääsee pomppaamaan kupistaan pois, Juuri tälläisen yhden tapauksen fikasin kun oli siirtynyt työsylinterin vaihdossa paikaltaan. Sen voi saada fiksattua suoraan työsylinterin aukosta.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View PostVarmaan tossa vaiheessa helpompi käyttää vain koko moottori pois autosta jos apurungon irroittaa niin auto pitää laittaa pukkien päälle ja moottori on silti nostettava ylös.
Alemman öljypohjan saa irti suoraan ja ylempi saattaa mahtua tulemaan pois kun vain nostaa tai tunkkaa moottoria ylös päin.
Lyö vaikka parrun pätkän iskaritornien päälle ja sitoo koneen siihen kiinni. Nostaa Auton pukkeille ja puottaa apurungon alas. Thats it. Ei kyllä kovin kaukasia mene.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Originally posted by Juu50 View PostTämä pitääkin huomenna tarkastaa, pitääkö tuonne yrittää ujuttaa uusi lanka vai pitääkö vain laittaa paikalleen?Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
E30 320i
Asenneltiin pieni OBC. OBC toimii hienosti mutta asennuksen jälkeen mittaristo vittuillee. Kierroslukumittari näyttää ajossa hetken oikein ja sitten laskee. Tyhjäkäynnillä toimii hyvin mutta kun antaa kierroksia yrittää hieman nousta mutta laskee hetken päästä nolliin.
Mistäs tämä nyt johtuu?
Mittaristo otettiin vielä kertaalleen irti ja varmistettiin että kaikki on kiinni. Akkuakin pidettiin n. 5min irti mutta ei vaikutusta.
Muuten kaikki toimii mittaristosta kuten pitääkin.Originally posted by JubeEihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostEtte ole ropeltaneet hanskalokeron takana olevaa kolmenapaista C104 liitintä, että olis jääny löysälle tms? Tosin liekkö faceliftissä koko liitintä...Originally posted by JubeEihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124
Comment
-
-
Originally posted by bimmertouring View Postauto on e30 318 (M40) vm 1989
autoon on vaihdettu IS tekniikka. (M42)
katsastus tulossa ??? mitä tarvitsee muuttaa että menee leimasta ?
jarrut ?Originally posted by jr66 View PostIsot etutolpat, jäähd. etujarrut, taakse levyt ja vakaaja eli 323i/325i alusta.Originally posted by T3 View PostSuurinpiirtein noin, mutta eikös 318iS:n alusta kelpaa myös
(Niin ja tuo abs ei ole pakollinen mutta jos autossa abs on, niin sillon on myös isot tolpat ja levyt takana)Last edited by smpovers; 29-08-2013, 00:46.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
Comment