Eipä ollut termostaatissa mitään vikaa. Vaihdoin uuden ja sama paska jatkuu. Vanhankin termarin testailin irtaalleen ja hienostin toimii. Tosiaan uuden kun vaihdoin. Ajoin auton nokan hiukan ylemmäksi ja kaatelin nestettä koneeseen. Siinä paikallaan kaikki meni mahtavasti. Sisälle tuli lämmintä ja mittarin mukaan lämmötkin pysytteli aikalailla mittarin keskivaiheilla. Tosin tuo vessan mittari väpättää kokoajan. Sitten kun ajamaan lähdin, niin pääsin ehkä kilometrin päähän kun sisälle alkoi tulla kylmää ja lämpömittari lähti kipuamaan kohti punaista. Ei kun nokka kohti parkkipaikkaa ja taas vähän nokkaa ylöspäin. Hetken päästä sisälle tulee taas lämmintä ja koneen lämmöt tasaantui puoleenväliin. Siinä paikallaan kärsii käydä ja kierrättää vaikka koko päivän ilman ongelmia, mutta ajossa alkaa heti vittuilemaan Alavesiletku ei kovin kummoisesti lämpene missään vaiheessa.
Sen huomasin, että syylärin korkki ei pidä painetta yhtään. Mutta onko tuossa maailman parhaasta soppakattilasta nyt kannen tiiviste palanut (Ei tosin minun aikana kertaakaan käynyt liian kuumana ja oireilu alkoi yhtäkkiä.) vai onko vesipumppu paskana? Vai ihan vain perinteisesti demonit on riivannut koko kinnerin ja pitäisi kutsua manaaja paikalle? VMP!!!
Tämä ongelma luultavasti ratkesi tänään. Ainakin 20km testilenkin pelasi ongelmitta ja sisälle puhaltaa reilusti lämmintä vaikkei kv-pumppu ole toiminnassa. Termostaatin ylimmän lähdön letkun klemmari oli korkannut. Ei kiristänyt kunnolla ja vetäisi ilmaa välistä kun termostaatti aukesi. Tämä taas jäi huomaamatta koska se syylärin korkki ei pidä painetta. Eilen patentoin väliaikaisesti korkin tiiviiksi, jolloin alkoi lirisemään vettä letkun juuresta käynnissä ollessa.
joku ei oo tainnu saada lahjoja.. hohhoijjaa. Kiitos kuitenkin.
T3 on just se nimimerkki jolle kannattaa ja pitää vittuilla jos on kysymyksiä E30 korimallista.
NYT VALOT PÄÄLLE
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Onko E30 ovipahvin runko samanlainen vakiossa vinyylipahvissa ja sporttisisustan vinyyli/kangaspahvissa? Molemmat versiot löytyy kyllä itseltä, mutta ei ole nyt tässä käsillä, että pääsis vertaamaan.
Onko E30 ovipahvin runko samanlainen vakiossa vinyylipahvissa ja sporttisisustan vinyyli/kangaspahvissa? Molemmat versiot löytyy kyllä itseltä, mutta ei ole nyt tässä käsillä, että pääsis vertaamaan.
Itsekkin molempia hypistelleenä ja hyllyssäkin tällä hetkellä niin väitän että on samat, en toki tarkastanut asiaa ennen postausta.
Onko kukaan tietonen saisiko vielä uusia lattiamattoja, eli kokolattiamattoa ostettua? Beige kun on suht harvinainen käytettynä ja kilikoli maalaus arvelluttaa ainakin beigen väriseksi..
Onko kukaan tietonen saisiko vielä uusia lattiamattoja, eli kokolattiamattoa ostettua? Beige kun on suht harvinainen käytettynä ja kilikoli maalaus arvelluttaa ainakin beigen väriseksi..
Huonolta näyttää, beigenä ei saa kuin sitä takapenkin edessä olevaa palaa, schmiedmann-hinta 62 € ja varsinaista mattoa ei taida saada enää minkään värisenä :think Onko mikä versio matosta, niitä on 3 erilaista riippuen auton vm ?
Huonolta näyttää, beigenä ei saa kuin sitä takapenkin edessä olevaa palaa, schmiedmann-hinta 62 € ja varsinaista mattoa ei taida saada enää minkään värisenä :think Onko mikä versio matosta, niitä on 3 erilaista riippuen auton vm ?
Elikkä cabrion matto kyseessä, facelift kopasta jos näissä on eroja?
Harmi jos näin on, olisi voinut jopa uhrautua ostamaan uuden jos olisi tajolla. Ja voishan sitä kokeilla maalatakkin..
aiempaam postaukseeni:
kampiakselin asento tunnistin vaihdettu
bensa suodatin vaihdettu
toista pumppua kokeiltu.
eipähä vieläkään käynnisty.
missä vika? Autoa saa tulla ihailemaan hirvensaloon jos joku sattuis tietää oikean vian
Last edited by darknezz; 29-12-2013, 17:07.
Reason: jännii juttui
Voi tapahtua niin ettei tapahdu mitään. Minulla on valkoisessa autossa sellainen "vika" että joskus kun kääntää avaimen starttiasentoon, ei tapahdu mitään. Hellästi kädellä kun kopauttaa rattiputken alle niin alkaa starttaamaan. Mut sehän on nopsaan testattu kun kokeilee toista pohjaa.
Vastauksena tähän eli virtalukon pohjasta lähtee auto kun palmun alta käyntiin, eli pohja ei ota "täyttä/kunnon" kosketusta virtalukkoon.
Täytyy virittää jollain kunnolla kiinni.
mutta eikös jos virtalukon pohjassa olisi häikkää niin startti ei pyörittäisi ollenkaan :think joo siellähä se jarrunesu säiliön alla olikin noh aika näyttää. intti kutsuu ja aikaa ei ole.
Comment