Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä & vastauksia V -kts post#1 !!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Tonton; 26-01-2014, 20:09.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
-
Originally posted by maverick999 View PostLaitetaan tähänkin kyssäri. Onko getrag 242 (4-vaihteisessa) ja 240 (5-vaihteisessa) sama peruutusvaloanturi? Onko sen paikka 240:ssä laatikon kyljessä, kun 242:ssa se on takana?E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Post
ok. miten se alunperin on?E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View PostTakanaaman reunat taitettu sisään päin samanlailla kun kyljessäkin ja nämä päittäin kiini toisissaan. Se messinki ulkopuolella ja ylhäällä jokunen piste hitsattu. Juotostahan voi olla eri verran riippuen minkä verran just kyseinen tinaaja on sitä jaksanu laittaa. Ei mulla tainnu olla messinkiä alas asti vaan helma osio oli hitsaamalla kiinni.
loput hahmottunee paremmin kun osa on kädessäsigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEn menisi sormilla kokeilemaan, jos visko onkin jumissa niin voipi tulla pahaa jälkeä...E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by jamiii View PostJoo eli vaihdoin sitte vesipumpun ja termarin, koko edellisillan ajelin n. 4h eikä koko iltana lämmöt noussu ees puoleenväliin mittaria ja puhalsi lämmintä. Sitte aamulla käynnistin niin check panel valitti jäähytinnestettä, lisäsin ja lähin liikkeelle, nosti taas lämpöjä liian paljon ja kylmää puhalsi mutta hetken päästä laski ja alkoi lämmintä tulla. Epäilin ja epäilen vieläkin huonoa ilmausta. Ajoin kotiin niin syttyi jo toisen kerran merkkivalo, avasin pikkuhiljaa säiliötä ja paineella tuli vaahtoista nestettä. Eli onko kansivika kuitenkin mahdollinen?
Comment
-
-
Originally posted by jamiii View PostTuohon kaipaisin vieläkin vastausta.. nestettä vähenee vieläki. Aamulla lähin liikkeelle niin merkkivalo sytty taas vaikka illalla sammuttaessa ei palanut.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEn menisi sormilla kokeilemaan, jos visko onkin jumissa niin voipi tulla pahaa jälkeä...
Comment
-
-
jaa, taas aika tälläsille kysymyksille mitä on puitu miljoonasti.
Eli potilas on emännän käyttis -89 316i m40 mosalla, ei vähä päästöinen, ilman lambdaa, imm vaihdettu, lisäilmaluisti vaihdettu, tulpat+johdot vaihdettu, kansi ja pyörijä uudehkot, nokka+hilut vaihdettu, mosa ajotettu ihan oikeen työkaluilla ( ).. Oireet: tyhjäkäynti hummaa, liikkelähdössä kyykkää todella helposti, on laiskempi kun normaali b16 . Päästöt on hyvät, ja tyhjäkäynnin hummaus poistuu kun laittaa imm pari napsua tiukemmalle mutta päästöt menee ihan päin helvettiä. Ja kulutus on korkeahko..
Vinkkejä? Toivottavasti taustatiedot on riittävät.e46 330da -01
E46 320d -00
E30 323i -85 "pommikone"
Projekti: E30 325i -86
Projekti: E21 315 -83
Ex: E30 318i mit m10i -89
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View PostOK. nyt on jonkin näköinen ajatus olemassa niin
loput hahmottunee paremmin kun osa on kädessä
Originally posted by GOOFY View PostSitä messinkijuotostahan ei ole kun ulkopuolella. Jos leikkaa takapellin irti silleen että kylkiin jää taitokset sisälle päin niin uuden pellin voi hitsata kiinni pelkästään sisä puolelta jolloin messinki ei haittaa.
Mut sanonpahan omana mielipiteenäni, että se messinki haittaa vitustieniten jos sitä on lähelläkään paikkaa missä hitsataan. Kyllä se kannattaa jyrsiä pois mahollisimman hyvin ennen hitssamista.
Tiedän että toistan itseäni.. Tarjoan tähänkin hommaan ratkaisuksi liimaamista. Kontinlattian ja syvennysten reunat tiivistyy siinä samalla, samoin takanaaman ja kylkien limisaumat. Niin mä lähtisin tekemään jos nyt uudestaan tekisin. Onnistuu se toki muutoinkin.
JarnoLast edited by petrolhead; 27-01-2014, 22:44.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
mitä eroa on 320i ja 325i kytkinlevyissä? näytti ainakin motonetti samaa 230mm kokoa..
tarvisi hommata kestävämpi levy kun nykyinen rupee luistamaan vaikka lähes uusi..
ja toinen juttu kun en ole hirveästi kytkin puolen virityksien kanssa temunnut,niin miksi esim: 4 lapainen sintteri ei käy vakio vauhtipyörän kanssa?..niin luki myynti-ilmoituksessa.E91 325xi vm07
E60 530xd vm06 stage X
Comment
-
Comment