Originally posted by Osmis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä & vastauksia V -kts post#1 !!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
-
-
Originally posted by Osmis View PostNo joo, onhan tuossa m20:ssä 5-7 kw eroa. Eipä tullu taas loppuunasti mietittyä.
Eli vaatii levyt ja absit? Koppa on ensirekisteröity 00.00.88?Last edited by Skarpa; 03-02-2014, 12:43.
Comment
-
-
Originally posted by juBz View PostMeneekö m40:ssä öljyn imukanava öljypohjan tiivisteen läpi? Eli tiivisteen ollessa rikki imisi ilmaa pumpulle ja paineet olisivat heikot?
Osaako kukaan sanoa? Luin muutaan tapauksen netistä. Kumman öljypohjan tiiviste silloin vaihdettava?F20 M140i xdrive - 18 Alpinweiss 3
E30 318i - 88 Alpinweiss II
Ex F31 330d M-sport -14, E92 335i M-sport -09, E36 328i M-sport -96, E36 323ti - 98, E36 318is -94, E36 316ti x2 -99, E34 525i M-technic -90, E30 316i -89
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View Post320, ei mene enää pakki päälle :(
Ihan tosta noin vaan loppui toiminta.... Ideoita?
Originally posted by juBz View PostOsaako kukaan sanoa? Luin muutaan tapauksen netistä. Kumman öljypohjan tiiviste silloin vaihdettava?Olli.
Comment
-
-
Originally posted by juBz View PostMeneekö m40:ssä öljyn imukanava öljypohjan tiivisteen läpi? Eli tiivisteen ollessa rikki imisi ilmaa pumpulle ja paineet olisivat heikot?Originally posted by juBz View PostOsaako kukaan sanoa? Luin muutaan tapauksen netistä. Kumman öljypohjan tiiviste silloin vaihdettava?Originally posted by Rocla View PostYlemmän.
Alempi öljypohja irti ja sitten pääseekin jo imuputkeen käsiksi. Enpä ole koskaan kuullut, että tuo tiiviste hajoaisi, mutta kaikki on tietysti mahdollista..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Eli ilmeisesti ylemmän öljypohjan läpi menee imukanava ja tiivisteen ollessa rikki, hörppää ilmaa. Tuo alempihan on helppo vaihtaa ja samalla tuon pikku tiivisteen. Onko tuo ylempi pohja paha homma ottaa irti ja onko siinä jotain, mitä pitää ottaa huomioon?F20 M140i xdrive - 18 Alpinweiss 3
E30 318i - 88 Alpinweiss II
Ex F31 330d M-sport -14, E92 335i M-sport -09, E36 328i M-sport -96, E36 323ti - 98, E36 318is -94, E36 316ti x2 -99, E34 525i M-technic -90, E30 316i -89
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostEikä ole kyseessä legendaarinen keppi osuu konsoliin tapaus? Eli todella väljät vivut ja keppiä ei saa tarpeeksi laitaan että olisi pakin lovessa?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Miku View PostEihän se 320 tehoraja riitä tolle m42.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View Post320i:ssä on 129 heppaa ja 18iS:ssä on 136? Verrokkina pitäs käyttää vähintään sen tehoista autoa mikä vaihdettavan koneen teho on. Se "verrokin tehot +20%" on sovellettavissa sillon kun verrokki on mallisarjan tehokkain.
vai tarkensitko vain vastaustani? Nuo kaikki oli kyllä tiedossa ja näinhän totesinkin että ei riitäTEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
Comment