Saako noita e36 ovenkahvoja uutena mistä? Ja kysymys että irtoaako lukkopesä siitä rungosta. Tarviis uusi kahva saada kun kohta ei avossa ovi aukea enää kun sisältä
230 euroa maksoi wetteriltä kahva. Sisältää sarjoitetun lukkopesän.
230 euroa maksoi wetteriltä kahva. Sisältää sarjoitetun lukkopesän.
Eikös sen lukkopesän voi irroittaa siitä vanhasta ja siirtää uuteen? Mulla on nimittäin ehjä odottamassa pöydällä, ja autossa kuskinkahva joka on poikki kahdesta kohdasta...
Missä on -96 vm compactissa ABS boksi? Eilen purin puoliautoa enkä löytäny boksia mistään.
Seuraavissa paikoissa se ei ole tai en ainakaan löytänyt:
-Hanskalokeron takana
-Kuskin jalkatilan yläpuolella
-DME:n lähellä siellä kotelossa
-takapenkin alla
Pitää kattoa vielä tuo ABS pumpun vierestä oisko se vaan hyvin piilotettu siihen.
EDIT: Ilmeisesti on siinä pumpun vieressä. Tutkimuksia jatkaa pitää. hmmmmm...
Googlekaan ei anna ihan oikeata informaatiota. Normi e36 löytyy kyllä mutta ei tähän e30/e36 mutaatioon.
Eikös sen lukkopesän voi irroittaa siitä vanhasta ja siirtää uuteen? Mulla on nimittäin ehjä odottamassa pöydällä, ja autossa kuskinkahva joka on poikki kahdesta kohdasta...
Kyllä pystyy siirtään. Tiedä sitten moneenko suuntaan se lukkopesä leviää
Nykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by Miltzu
Joku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
Eli siis, auto on 92vm e36 325i.
Alusta asti, kun auton olen omistanut on check control valittanu että "Tail light failure", kaikki takavalot on kunnossa. Voiko liittyä jotenkin siihen että vain kuskin puolella palaa takasumuvalo? Oon kuullu että joissain vanhemmissa e36:tosissa on molemmilla puolilla sumari.. apukuskin puolella olevassa polttimossa on 2 eri lankaa, molemmat kylläki ehjät :think
Eli siis, auto on 92vm e36 325i.
Alusta asti, kun auton olen omistanut on check control valittanu että "Tail light failure", kaikki takavalot on kunnossa. Voiko liittyä jotenkin siihen että vain kuskin puolella palaa takasumuvalo? Oon kuullu että joissain vanhemmissa e36:tosissa on molemmilla puolilla sumari.. apukuskin puolella olevassa polttimossa on 2 eri lankaa, molemmat kylläki ehjät :think
Ja on siis alkuperäset takaumpiot
Kenelläkään ideoita tai samaa ongelmaa?
Tsekkaahan se takakontin kanteen menevä haitariputki ja sen sisällä olevat johdotukset. Itselläni ainakin aiheutti "brake light circuit" herjaa kun sielä oli piuhoista kuparit näkösällä -> otti toisiinsa ja kontin metalleihin kiinni aika ajoittain. Aika vakiopaikka e36sissa.
Tsekkaahan se takakontin kanteen menevä haitariputki ja sen sisällä olevat johdotukset. Itselläni ainakin aiheutti "brake light circuit" herjaa kun sielä oli piuhoista kuparit näkösällä -> otti toisiinsa ja kontin metalleihin kiinni aika ajoittain. Aika vakiopaikka e36sissa.
Joo sen oon jo korjannu, ku ei toinen kilvenvalo toiminu. Tää on vähä sitkeempi onkelma..
Comment