Originally posted by jr66
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Nyt pyöräyttää normaalisti ja lähtee käyntiin, mutta tyhjäkäyntiä ei käy ollenkaan. Kaasua painamalla saa pysymään käynnissä, mutta vaikka jalka on samassa asennossa kierrokset heittää 1000-3000. Hyvin nopeasti alkaa paukkua imusarjassa ja bensa haisee.
Bensansuodatin vaihdettu, kampuran asentotunnistin tarkastettu päällisin puolin. Kolmen tulpan posliinit avainvälin yläpuolelta ruskettuneet n 2 mm matkalta. Tästä nyt sit eri mielipiteitä onko tulppa tuolloin rikki vai ei. Eräs harrastaja neuvoi tarkastamaan ajoitukset. Itelle sen verran uusi aihe, että tarkastetaan. Vaikka sitten oppimisen kannalta.

							
						
							
						
Comment