Originally posted by Yazer
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
[QUOTE=Miroreijo;3792493]E36 täristää jarruttaessa yli 80 kmh vauhdissa pari sekuntia ja sitten loppuu, mistä mahtais johtua, juuri vaihdettu uudet levyt/palat, etusatulat ja liu'ut niihin. Alapallonivelet caihdettu myös alle vuosi sitten.
Ideoita että mistä johtuis tai miten selvittää mistä johtuu?[/QUOTE
Tukivarren takapusla väljä,jos on niin kantsii ruuvipenkissä uretaaniset vaihtaa
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostTäällä samaa tuon sinisen alueen ajan, joskus helpottaa jo aikaisemmin. Ei nykimistä mutta tosiaan kuin olisi ryyppy päällä. Muuten toimii ok. M42-koneisissa ollut samaa käytöstä, kukaan ei tietääkseni ole ratkaissut kummankaan koneen osalta näitä ongelmia (ominaisuuksia ?)
Oman ja kaverin auton pumppuja vertailessa mun toukan pumppu pumppasi tasaisesti ja kaverin auton pumppu rötäsi niin, että letkutkin heilui aavistuksen. Uudella pumpulla vika varmaankin poistuu, mutta jos ei, paineensäädin ja suuttimet tutkintaan.
Comment
-
-
Originally posted by -jm- View PostVoihan...Oisko kellään hyviä ideoita tämmöseen mystiseen keissiin???????.. Auto on -92 M50B25. Tehnyt pitemmän aikaa jo semmosta että kylmänä ekalla starttauksella lähtenyt (usein pitkä startti) tai jos seissyt tarpeeksi tai jos pikasesti esim kaupassa käy niin lähtenyt ekalla mutta välillä kyllä silti vaatinut 2 pitkää starttia. Tämmöstä häröilyä ja nämä tosiaan vaihdellut melkosesti.. Sitten eilen lähti tosi huonosti käyntiin kun kaupoissa kävin vaati 4 starttia että käynnisty vasta. Olin tallille menossa öljyjä vaihtaan sitte ku hommat tehty niin normaali toisella lähti sitten sammutin auton ja sen jälkeen ei enää lähtenyt vaikka kuin koitti sahata. Ilosesti auto sahaa ja meinaa käynnistyä mutta ei. Koitettiin toisellakin kampi-anturilla mutta lähti käyntiin sen takia kun oli seissyt sen jonkin aikaa mutta ei lähtenyt sitten enää lämpimällä koneella käyntiin.. Bensaa tuntuu auto saavan. Ja eilen kaverin kans pähkäiltiin ja tutkittiin yömyöhään tallilla tätä asiaa Muutenkin tuohon on paljon osaa uusittu ja huollettu kun omistanut jo tuon vuosia.. Viimeisimmät bensansuodatin ja nokka-akselin anturi..Originally posted by MikkoJII View PostLisätään vielä, että:
- Bensapumppu hurisee ja pyörii -> Bensanpaineita ei vielä mitattu
- Polttoainesuodatin vaihdettu
- Koitettu toisella moottorinohjausboksilla -> Ei mitään vaikutusta
- Koitettu toisella ilmamäärämittarilla -> Ei mitään vaikutusta
- Uudet tulpat -> Ei mitään vaikutusta
- Imuvuotoja tarkisteltu -> Ei ole
- Kaasuläpän asentotunnistin mitattu -> Todettu toimivaksi
Tosiaan uusi nokka-akselin anturi vaihdettu ja koitettu käytetyllä kampiakselin anturilla ja näillä ei mitään vaikutusta asiaan. Auto ei vaan käynnisty lämpimänä, ideat alkaa olla aika vähissä.
Tällä hetkellä arpomislistalla seuraavat: Lisäilmaluisti, lämpöanturi? bensapumpun rele, päärele, suuttimet vuotaa, lambada anturi, virtalukon pohja? :thinkOriginally posted by MikkoJII View PostEilen saatiin bensanpaineet mitattua. Vertailun vuoksi mittasin omasta toukasta ja siinä paineet nousi tasaisesti ja kun pumpun sammutti niin paineet pysyi paikoillaan. Kaverin autossa painemittari heilui kuin hullun mulkku mielettömän perssiissä, joten lukemia ei saatu, paineet lähti myös samantien laskemaan kun pumpun sammutti. Meniköhän edes viittä sekuntia kun paineet oli nollassa.
Oman ja kaverin auton pumppuja vertailessa mun toukan pumppu pumppasi tasaisesti ja kaverin auton pumppu rötäsi niin, että letkutkin heilui aavistuksen. Uudella pumpulla vika varmaankin poistuu, mutta jos ei, paineensäädin ja suuttimet tutkintaan.
Comment
-
-
Originally posted by Iltsu View PostKuinka coupesta sähkölasit pois? Eli saako moottorin tilalla ihan vaan veivin toimimaan?
Comment
-
-
Originally posted by Iltsu View PostKuinka coupesta sähkölasit pois? Eli saako moottorin tilalla ihan vaan veivin toimimaan?Originally posted by MikkoJII View PostVeivimallissa on erilainen lasinnostin joten vaihtoon menee, että saat veivin toimimaan.
Comment
-
-
alkaa olee jo epätoivosta mutta kysytääs täältäki viel. Eli auto e35 323 coupe.
Asensin hattuhyllylle kaiuttimet ja takaluukkuun vahvarin boksiin oli vedetty valmiiksi piuhat ei muutaku vahvari kiinni ja kytkin piuhat. Aloin kytkemää kajarin piuhoja, alkoi kuulumaan hirveä rätinä (korvat meinas hajota) pari kertaa koitin vielä ja aina sama juttu. Vikalla kerralla ei enää kuulunu mitään mistään kajarista. Eli kaikki kajarit mykkänä. Kaikki sulakkeet on ok mankan sulake kans ok. Eli missähä ois vika
Comment
-
-
Originally posted by eekolmekyssine View Postalkaa olee jo epätoivosta mutta kysytääs täältäki viel. Eli auto e35 323 coupe.
Asensin hattuhyllylle kaiuttimet ja takaluukkuun vahvarin boksiin oli vedetty valmiiksi piuhat ei muutaku vahvari kiinni ja kytkin piuhat. Aloin kytkemää kajarin piuhoja, alkoi kuulumaan hirveä rätinä (korvat meinas hajota) pari kertaa koitin vielä ja aina sama juttu. Vikalla kerralla ei enää kuulunu mitään mistään kajarista. Eli kaikki kajarit mykkänä. Kaikki sulakkeet on ok mankan sulake kans ok. Eli missähä ois vika
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by eekolmekyssine View PostSpl 5 kanavainen, en tehnyt kytkentöjä virrat päällä vaan laitoin virrat aina päälle vast sen jälkeen
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostJa coupessa ei ole koskaan ollut veivilaseja joten pulttaa-kiiinni tämä juttu ei ole, kai :think
Comment
-
Comment