Mitä eroa on automaatin ja manuaalin syyläreillä? Eli voinko laittaa 2.8 automaattiin manuaalin syylärin?
Automaatin syylärissä voi olla integroituna öljyn lauhdutin laatikolle. En ole varma onko e36:ssa näin, mut katso onko. (Paisarin vieressä on pari "ylimäärästä" liitäntää laatikon öljynkierrolle, jos siitä löytyy myös lauhdutin). Jos ei oo, niin pitäs mennä ristiin automaatin ja manuaalin syylärit.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Automaatin syylärissä voi olla integroituna öljyn lauhdutin laatikolle. En ole varma onko e36:ssa näin, mut katso onko. (Paisarin vieressä on pari "ylimäärästä" liitäntää laatikon öljynkierrolle, jos siitä löytyy myös lauhdutin). Jos ei oo, niin pitäs mennä ristiin automaatin ja manuaalin syylärit.
Automaatin syylärissä voi olla integroituna öljyn lauhdutin laatikolle. En ole varma onko e36:ssa näin, mut katso onko. (Paisarin vieressä on pari "ylimäärästä" liitäntää laatikon öljynkierrolle, jos siitä löytyy myös lauhdutin). Jos ei oo, niin pitäs mennä ristiin automaatin ja manuaalin syylärit.
No niin eli syylärit käy keskenään. Syyläreissä on eroa ilmastoidun ja ei-ilmastoidun välillä, ilmastoidun on korkeampi, mittaero on alareunassa eli eli pohja on alempana. Käyvät keskenään nämäkin.
Onko kenelläkään tullut sellaista vastaan, että kardaanin limppu ottaa kiinni sen yläpuolella olevaan vaihdekepin vivustoon? Touhusin auton alla ja kattelin vaan että limppu on selvästi kulunut niin, että se on ottanut johonkin kiinni.
Tukilaakeri näytti suhtkoht ehjältä, joten en usko että kardaani pääsis siitä kauheasti elämään. Vaihdekepin vivuston puslat taas on jo aika kulahtaneet, mutta eikai ne silti niin paljoa voi antaa periksi?
Onko mahdollista että tuohon on joku vaihtanut väärän kokoisen limpun ja siksi ottaa kiinni?
Onko kenelläkään tullut sellaista vastaan, että kardaanin limppu ottaa kiinni sen yläpuolella olevaan vaihdekepin vivustoon? Touhusin auton alla ja kattelin vaan että limppu on selvästi kulunut niin, että se on ottanut johonkin kiinni.
Tukilaakeri näytti suhtkoht ehjältä, joten en usko että kardaani pääsis siitä kauheasti elämään. Vaihdekepin vivuston puslat taas on jo aika kulahtaneet, mutta eikai ne silti niin paljoa voi antaa periksi?
Onko mahdollista että tuohon on joku vaihtanut väärän kokoisen limpun ja siksi ottaa kiinni?
Olisiko joku laittanut vaihdevälin lyhentäjän eli kepin alaosa on pitempi kuin orkkis jolloin limppu hankaa siihen välitankoon :think
Mulla vilkkuviiksi temppuilee ja vilkuttaessa väläyttelee myös pitkiä. Onko mahdollista vaihtaa viiksen päässä oleva kytkin, jotta ei tartteis ettiä koko viikseä obc nappulalla?
Myös keskuslukko temppuilee. Autoon asennettu jälkiasennushälytin, mikä on jossain vaiheessa ohjannut myös lukkoja. Autossa on 2 nappinen avain (vm.94) ja sen koodauskaan ei onnistunut 3 nappisen ohjeilla...nyt ei aukea mikään ovi kaukosäädöllä...vinkkejä? Vänkärin ovenkin saa auki VAIN avaimella, eli ei kahvasta, ei nupista, eikä kuskin oven nupista. Äärettömän rasittavaa
e36 325iA, ex e39 530dA, ex e87 116 (elämäni virhe).
Mulla vilkkuviiksi temppuilee ja vilkuttaessa väläyttelee myös pitkiä. Onko mahdollista vaihtaa viiksen päässä oleva kytkin, jotta ei tartteis ettiä koko viikseä obc nappulalla?
Esimerkiksi ebay on noita bc-napillisia viiksiä pullollaan ja vaihto ei ole kuin liitin irti ja uusi tilalle. Löytyy muuten multakin yksi ylimääräinen bc-vilkkuviiksi hyllystä.
Comment