Originally posted by DaNU_92
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Pazi88 View Post276X19 levy on jäähdytetty levy 323 tai 328 mallista ja 280X10 on jäähdyttämätön levy 325/320 malleista. Mitä on sit ilmeisesti saanut myös 323/328:iin lisävarusteena, muttei minullekkaan moista ole tullu vastaan. Mutta 100% varmuuden saa kun tarkistaa onko takana jäähdytetyt levyt vai ei.
Comment
-
-
Originally posted by DaNU_92 View PostJep kurkkasin ja jäähdytetyt ovat. Eli 276mm lähtee tilaukseen. Mulla on yhessä autossa ollut Zimmermann rei'ietyt levyt ja niihin olin kyllä tyytyväinen. Hieman arvokkaat vaan tuppaavat olevan kun pelkät etulevyt 180e. Haluaisin selvitä 200-230e budjetilla niin pakko varmaan kokeilla noita brittikaupan levyjä :thinkE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostTai sitten tilaat Saksasta ATE powerdiscit ja saa etu ja takakiepin hintaan ~160€ muistaakseni
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostTämä ja kaveriksi aten palat, kaverin rellun kangooseen laitoin eteen virosta tilatut trw:n sileät normilevyt ja aten palat, varomaton saa ratin kuvan rintakehään kun polkee jarruaE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
E36 325 1992 coupe. Abs valo palaa ja auton oston jälkeen selvisi että airbag valo ei syty ollenkaan. Vikakoodit yritetty lukea korjaamolla mutta autoon ei saada ollenkaan yhteyttä. Onko jotain "perus vikaa" mistä tämä voisi johtua ja osaako kukaan kertoa miten kannattaisi edetä? Oon yrittäny selvitellä netistä mutta ainoat ideat mitä olen löytänyt on se että ohjain boxeista vuoronperää piuha irti ja aina välissä yrittää saada yhteyden autoon uudelleen. Toimiiko homma näin? Ja onko kaikki ohjainboxit piilotettu eripaikkoihin vai mitenkä? Olisi kuitenkin kiva saada leimalle kaikki toimimaan...
Ja btw oma epäily siis että airpägin polttimo on otettu mittaristosta pois niin voisiko esimerkiksi sillä olla jotain vaikutusta siihen ettei autoon saada yhteyttä.
Comment
-
-
Ensinnäkin kannattaa ottaa yhteys johobkin harrastajaan jolla on inpa:t yms. Ja ADS interface jolla pääsee noin vanhaan autoon kiinni. Korjaamovehkeillä ei välttämättä saa yhteyttä.
Ja ens kerralla autoa ostaessa kannattaa kiinnittää tarkemmin huomiota että kaikki merkkivalot toimii kuten pitää. Jos joku airbäggien valo ei syty, niin luoja tietää mitä kaikkea siellä on tehty oikeaa vikaa peitellessä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostEnsinnäkin kannattaa ottaa yhteys johobkin harrastajaan jolla on inpa:t yms. Ja ADS interface jolla pääsee noin vanhaan autoon kiinni. Korjaamovehkeillä ei välttämättä saa yhteyttä.
Ja ens kerralla autoa ostaessa kannattaa kiinnittää tarkemmin huomiota että kaikki merkkivalot toimii kuten pitää. Jos joku airbäggien valo ei syty, niin luoja tietää mitä kaikkea siellä on tehty oikeaa vikaa peitellessä.
Comment
-
-
Originally posted by Topittaja View PostJep normaalisti on ollukki tapana näin tehdä... nyt vaa auton käyttötarkotus on myös kaikkea muuta kuin käyttöauto niin asenne ostaessa oli vähän eri... paras vaihtoehto olisi muutoskatsastaa bägittömäksi mutta ei oo saanut vielä aikaseksi selvittää mistä kyseisen todistuksen tähän saisi... auto siis pelkällä kuskin bägillä
Comment
-
-
Hei! Tammikuussa meni autosta laturi mykäksi (-94 325). Ostin uuden, samanlaisen valeon laturin ja kun sain sen vaihdettua, niin se pitikin aivan älytöntä vinkunaa. Ääni oli sellainen sähköinen ulina, joka nousi kierrosten mukaan. Noh, tympäännyin lopulta kuuntelemaan sitä ja takuuseen hain uuden, mutta nyt sekin pitää samanlaista ääntä, mutta hieman vaimeampaa kuin edellinen. Onko kenelläkään sattunut vastaavaa ja voiko tuo johtua mistään muusta kuin itse laturista, vai onko minulla vaan käynyt huono tuuri näitten kanssa? Alkuperäisestä ei kuitenkaan kuulunut yhtään mitään ääntä
Comment
-
-
Originally posted by transformer View PostHei! Tammikuussa meni autosta laturi mykäksi (-94 325). Ostin uuden, samanlaisen valeon laturin ja kun sain sen vaihdettua, niin se pitikin aivan älytöntä vinkunaa. Ääni oli sellainen sähköinen ulina, joka nousi kierrosten mukaan. Noh, tympäännyin lopulta kuuntelemaan sitä ja takuuseen hain uuden, mutta nyt sekin pitää samanlaista ääntä, mutta hieman vaimeampaa kuin edellinen. Onko kenelläkään sattunut vastaavaa ja voiko tuo johtua mistään muusta kuin itse laturista, vai onko minulla vaan käynyt huono tuuri näitten kanssa? Alkuperäisestä ei kuitenkaan kuulunut yhtään mitään ääntä
Comment
-
-
Joskus asiasta jo mainitsin. Mutta ongelma jatkuu.
Pyyhkijät pitäisi toimia että 1 tihkuasento, hitaampi jatkuva toiminto ja nopeampi jatkuva toiminto.
Tuossa sigun autossa tuo toiminta muuttui lennosta että siinä on nyt 2 tihkuasentoa, hidas ja hiukan nopeampi tihku. Ja vain 1 jatkuva asetus joka on se pirun nopea.
Miksi näin ja mitä uusia että palataan alkuperäiseen asetukseen?
Vaihdoin jo Pyyhkijöiden releen ja sillä ei ollut vaikutusta asiaan... Voisiko vika olla yksinkertaisesti Pyyhkijöiden "viiksessä"?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostJoskus asiasta jo mainitsin. Mutta ongelma jatkuu.
Pyyhkijät pitäisi toimia että 1 tihkuasento, hitaampi jatkuva toiminto ja nopeampi jatkuva toiminto.
Tuossa sigun autossa tuo toiminta muuttui lennosta että siinä on nyt 2 tihkuasentoa, hidas ja hiukan nopeampi tihku. Ja vain 1 jatkuva asetus joka on se pirun nopea.
Miksi näin ja mitä uusia että palataan alkuperäiseen asetukseen?
Vaihdoin jo Pyyhkijöiden releen ja sillä ei ollut vaikutusta asiaan... Voisiko vika olla yksinkertaisesti Pyyhkijöiden "viiksessä"?sigpic
E82 n55
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostJoskus asiasta jo mainitsin. Mutta ongelma jatkuu.
Pyyhkijät pitäisi toimia että 1 tihkuasento, hitaampi jatkuva toiminto ja nopeampi jatkuva toiminto.
Tuossa sigun autossa tuo toiminta muuttui lennosta että siinä on nyt 2 tihkuasentoa, hidas ja hiukan nopeampi tihku. Ja vain 1 jatkuva asetus joka on se pirun nopea.
Miksi näin ja mitä uusia että palataan alkuperäiseen asetukseen?
Vaihdoin jo Pyyhkijöiden releen ja sillä ei ollut vaikutusta asiaan... Voisiko vika olla yksinkertaisesti Pyyhkijöiden "viiksessä"?
Comment
-
-
Originally posted by Kaimu View PostKokeileppa toisella pyyhkijöiden ohjainboksilla, jos sellaisen jostain saat kokeeksi.
Originally posted by biimerrrrville View Postnuo toiminnothan muuttuu ajonopeuden mukaan. esim olikohan viiksi kakkos asennossa ja nopeutta tyyliin 20 tai yli niin niin muuttuu tihkusta jatkuvaksi ja sitten taas päin vastoin.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment