Ensimmäiseksi imuvuodot syyniin ja samalla käyttää tyhjäkäyntimoottorin irti, puhdistaa sen ja testaa kuuluuko heiluttaessa klonk ääntä, jos ei niin se on jumissa tai rikki.
Näitä mietin itsekin, vaan ihmetyttää kun joka käynnistyksen jälkeen tapahtuu sama asia joka toistuu jokaisella kerralla samalla tapaa. Ensin käy hetken 1000rpm ja sitten 1400rpm. Luulisi äkkiseltään että imuvuoto aiheuttaisi satunnaisempaa käyntihäiriötä/ heittelyä tyhjäkäyntiin.
Kyllä sulla on M50 imusarja.
M50-malleissa ei tuollaista öljynerotinta ole. Vaan letkulla huohotus suoraan imusarjaan. M50 öljytikkuun ei mene mitään letkuja.
Siihen M50 imusarjaan voi lisätä kiinnityksen sille M52 öljynerottimelle.
Mihin kohti tuo kannesta lähtevä huohotusletku menee imusarjaan M50? Haitarimutkaan ennen kaasuläppää? SIihen alapuolella olevaan liitokseen?
Näitä mietin itsekin, vaan ihmetyttää kun joka käynnistyksen jälkeen tapahtuu sama asia joka toistuu jokaisella kerralla samalla tapaa. Ensin käy hetken 1000rpm ja sitten 1400rpm. Luulisi äkkiseltään että imuvuoto aiheuttaisi satunnaisempaa käyntihäiriötä/ heittelyä tyhjäkäyntiin.
Kokemuksia vastaavasta? :think
Eiköhän joku anturi heitä väärää infoa. Tai sitten se tkm kettuilee syystä x
Oliko e36 etusumareille valmista piuhasarjaa vaikkei sumareita ole tullut tehtaalta? Mietin millanen homma laittaa kun hyllyssä olis sumarit ja hyttiin orkkis nappulat:think
Ja mitäs öljyä porukka suosii e36 m43b16 koneissa ja paljonko sitä noohin edes meni?
Toinen kyssäri: mikä vois olla vikana kun e36 sedanin apparin takaovessa ei toimi keskuslukitus?:think avasin pahvin äsken ja ei siel kyl mitään muita piuhojakaan mene kun vaan sähkölasin piuhat irrallisena eikä mistään löydy mitään liittimiäkään tai muita piuhoja. Takana siis veivilasit.
Toinen kyssäri: mikä vois olla vikana kun e36 sedanin apparin takaovessa ei toimi keskuslukitus?:think avasin pahvin äsken ja ei siel kyl mitään muita piuhojakaan mene kun vaan sähkölasin piuhat irrallisena eikä mistään löydy mitään liittimiäkään tai muita piuhoja. Takana siis veivilasit.
Retorinen kysymys?
Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Suoraan sanottuna en tiedä miten toi keskuslukitus toimii enkä sähköistä hirveesti ymmärrä mut mietin vain että onko tonne esim. Vaihdettu lukko ja pitäiskö siellä olla joku liitin vai enkö vain löydä sitä
Suoraan sanottuna en tiedä miten toi keskuslukitus toimii enkä sähköistä hirveesti ymmärrä mut mietin vain että onko tonne esim. Vaihdettu lukko ja pitäiskö siellä olla joku liitin vai enkö vain löydä sitä
Tuskin se keskuslukituksen moottorin ajatuksenkaan voimalla liikkuu. Sinne kahvan luoksen pitäis mennä johtonippu oven liittimeltä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Toinen kyssäri: mikä vois olla vikana kun e36 sedanin apparin takaovessa ei toimi keskuslukitus?:think avasin pahvin äsken ja ei siel kyl mitään muita piuhojakaan mene kun vaan sähkölasin piuhat irrallisena eikä mistään löydy mitään liittimiäkään tai muita piuhoja. Takana siis veivilasit.
Ne ei varmaa sitte olekaan sähkölaseille. Tai sitten on pari piuhaa lisäksi. Jos tarvit/jaksat niin multa löytyy takalaseille nostimet, moottorit, johdot, napit ja keskikonsoli missä on kaikille namiskat. Valmiit johdot JOS tulee niin tuo on todella helppo homma. Ja ne roikkuvat johdot nyt kun muistelen, ei voikaan olla laseille. Se valmius tulee vaan siihen b-pilarin pistokkeelle asti. Joten johdot kiinni ja ehkä toimiikin lukot.
Ne ei varmaa sitte olekaan sähkölaseille. Tai sitten on pari piuhaa lisäksi. Jos tarvit/jaksat niin multa löytyy takalaseille nostimet, moottorit, johdot, napit ja keskikonsoli missä on kaikille namiskat. Valmiit johdot JOS tulee niin tuo on todella helppo homma. Ja ne roikkuvat johdot nyt kun muistelen, ei voikaan olla laseille. Se valmius tulee vaan siihen b-pilarin pistokkeelle asti. Joten johdot kiinni ja ehkä toimiikin lukot.
Ookei no kiitos pitää tänään kokeilla! Pitääkö lukko irrottaa jotta ne piuhat saa kiinni vai löytyykö se liitin helposti sieltä käsikopelolla? Muutaman sadan pulkkaan en viitti panostaa sen vertaa että sinne taakse sähkölaseja väkerrän
E. Puuttuu koko liitin lukon päästä joten kai se on sitten vaihettu
Comment