Originally posted by DirtyDiesel
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia XIII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
e36 328i turbo (95)
vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
e30 316 (m30)(87) projekti
EX.
e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d
-
-
Originally posted by MikkoJII View PostOstin joskus m52b25 toukkaan Valeo 4p merkkisen kovalla vauhtipyörällä olevan bolt on -setin Se maksoi jotain 400€ Saksasta kotia. En tykännyt siitä poljintuntumasta. mutta auto oli käyttöauto. Vaihdoin sitten takaisin kaksoismassalliseen. Sachsin kaksoismassasetti uudella vauhtipyörällä maksoi muistaakseni jotain 700€ kaikkineen.E61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
Comment
-
-
Originally posted by aaape View PostLyhennä sitä ulkopäätä vähän
E. Sillä selvittiin, kiitoksia!Last edited by Vicious_e36; 09-07-2021, 20:00.e36 325 ’92 (HöntsäDee) Coupe
ex:
e36 328i ’95 Touring,
e91 330d ’06 Touring, e91 330d '06 Touring,
e36 328i ’95 Coupe, e90 330i ’06 Sedan,
e46 320d ’03 Touring, e60 530d ’04 Sedan,
e36 323i '98 Sedan, e36 318iS '95 Coupe,
e36 316i '96 Sedan, e46 330d '04 Touring,
e46 316i '03 Sedan, e36 320i '95 Touring,
e36 320i '95 Coupe, e36 325i '92 Sedan,
e36 316i '97 Touring, e30 316i '89 2d Sedan.
Comment
-
-
Originally posted by DirtyDiesel View PostVaihtelin tossa e46 tukivarret ja e9x rt sisäpäät
Eli kannattaako huolestua, vai säädättää aurauskulmat ja camber ja käydä sit uudestaan kokeilemassae36 325 ’92 (HöntsäDee) Coupe
ex:
e36 328i ’95 Touring,
e91 330d ’06 Touring, e91 330d '06 Touring,
e36 328i ’95 Coupe, e90 330i ’06 Sedan,
e46 320d ’03 Touring, e60 530d ’04 Sedan,
e36 323i '98 Sedan, e36 318iS '95 Coupe,
e36 316i '96 Sedan, e46 330d '04 Touring,
e46 316i '03 Sedan, e36 320i '95 Touring,
e36 320i '95 Coupe, e36 325i '92 Sedan,
e36 316i '97 Touring, e30 316i '89 2d Sedan.
Comment
-
-
Originally posted by DirtyDiesel View PostTätä jatkaakseni, niin voiko viturallaan olevat kulmat ja camber aiheuttaa sen, että testilenkillä ohjaus oli todella villi ja veteli mihin sattuu. Pienellä ohjausliikkeellä tuntu kääntävän äkäsemmin mitä sitten ääripäässä. Kaikki montut ym. Epätasaudet tiessä käänti rattia enemmän mitä leveet renkaat itekseen.
Eli kannattaako huolestua, vai säädättää aurauskulmat ja camber ja käydä sit uudestaan kokeilemassa
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostSopivasti väärillä kulmilla on ihan oikeasti aika hurja ajettava.ei oo aikasemmin tullu kokeiltua, mut pitää käydä säädättää nii pääsee joskus viel ajelemaanki
e36 325 ’92 (HöntsäDee) Coupe
ex:
e36 328i ’95 Touring,
e91 330d ’06 Touring, e91 330d '06 Touring,
e36 328i ’95 Coupe, e90 330i ’06 Sedan,
e46 320d ’03 Touring, e60 530d ’04 Sedan,
e36 323i '98 Sedan, e36 318iS '95 Coupe,
e36 316i '96 Sedan, e46 330d '04 Touring,
e46 316i '03 Sedan, e36 320i '95 Touring,
e36 320i '95 Coupe, e36 325i '92 Sedan,
e36 316i '97 Touring, e30 316i '89 2d Sedan.
Comment
-
-
Cabriolet oven mikrokytkin....
onkos kukaan koittanut vaihtaa cabriolettiin oven mikrokytkintä sedan/touring mallista?
cabrioletissa on ilmeisesti lukkopalassa pitkä johto ja sedanissa liitin heti lukkopalassa kiinni.
Olen koittanut 5 kertaa tilata mailmalta tuollaista lukkopalaa jossa mikrokytkin kiinni mutta kertaakaan en ole sitä saanut perille sakka...
cabrioletin lukkopalaa/mikrokytkintä kun ei enää valmisteta mutta sedanin valmistetaan.
miettinyt jos tilaisi marmorilta liittimen ja muuttaisi tuohon sedanin lukkopalatE36 ///M3 evolution cabriolet
E36 316i Sedan -95 (m52b28 swap)
E91 330D Käyttis
Vuokrataan S14/S38/S50 venttiilivälys säätötyökalut
Koodit/koodaukset PORI
___________________________
EX E92 335D LCI 405hp/801nm
EX E46 330D Touring
EX 4x E36, 1x E34, 1x E30
Comment
-
-
Avo narisee oikeasta etukulmasta kun kääntää rattia oikealle. Loppuu kun ottaa renkaan pois.
Ensin luulin että olisi iskarin yläpään laakeri, mutta ääni tuntuu tulevan alempaa.
Mikähän se mahtaisi olla?Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostAvo narisee oikeasta etukulmasta kun kääntää rattia oikealle. Loppuu kun ottaa renkaan pois.
Ensin luulin että olisi iskarin yläpään laakeri, mutta ääni tuntuu tulevan alempaa.
Mikähän se mahtaisi olla?e36 328i turbo (95)
vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
e30 316 (m30)(87) projekti
EX.
e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d
Comment
-
-
Originally posted by aaape View PostAlapallonivel tai raidetangonpää siellä nariseeNyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Nyt tarviis apuja kun alkaa omat ideat ja osaaminen loppua.
Auto on -97 E36 Coupe M52B28 moottorilla ja ei käy kaikilla. 5 pytty vaikuttaa olevan kokoajan pimeänä. Tämä todettu irroittamalla 5 pytyn puola -> ei vaikuta käyntiin sekä INPA näyttää 5 pytylle engine rougnessiä 7000-9000.
tehtyä / testattua:
- tulpat vaihdettu NGK BKR6EK -> ei vaikutusta
- 1 uusi puola hommattu -> ei vaikutusta
- tarkistettu että joka pyttyyn tulee kipinä.
- 5 ja 4 pytyn suutin vaihdettu päikseen -> ei vaikutusta
- kaikki huonot ilmaletkut ja haitarit uusittu, uusi öljy separaattori laitettu -> ei vaikutusta
- uusi orgis nokka-akselin anturi vaihdettu -> ei vaikutusta
noiden vaihtojen jäkeen INPA näyttää vikakoodeja:
- 25 Lamdasondemheizung Sonde 1
molempia lamboja käytetty irti yksi kerrallaan ja molemmat irti -> ei vaikuta käyntiin.
minusta vaikuttaa siltä että joko ECU on rikki tai johtosarja on rikki 5 pytyn suuttimen osalta -> miten tuon johdotuksen saisi vielä varmistettua?
kansi tuosta on edellisen omistajan aikana laitettu ja sen jälkeen tuolla ei ole paljon ajeltu -> voiko joku mekaaninen ongelma aiheuttaa että 5 pytty olisi kokoajan pimeänä?BMW E91 325d M-Sport -10
BMW E36 328 -97 Coupe projekti
EX- BMW E46 330Ci M-Sport II -03
EX- BMW E36 M3 -94 "Drift Edition"
Comment
-
-
Originally posted by atn View PostNyt tarviis apuja kun alkaa omat ideat ja osaaminen loppua.
Auto on -97 E36 Coupe M52B28 moottorilla ja ei käy kaikilla. 5 pytty vaikuttaa olevan kokoajan pimeänä. Tämä todettu irroittamalla 5 pytyn puola -> ei vaikuta käyntiin sekä INPA näyttää 5 pytylle engine rougnessiä 7000-9000.
tehtyä / testattua:
- tulpat vaihdettu NGK BKR6EK -> ei vaikutusta
- 1 uusi puola hommattu -> ei vaikutusta
- tarkistettu että joka pyttyyn tulee kipinä.
- 5 ja 4 pytyn suutin vaihdettu päikseen -> ei vaikutusta
- kaikki huonot ilmaletkut ja haitarit uusittu, uusi öljy separaattori laitettu -> ei vaikutusta
- uusi orgis nokka-akselin anturi vaihdettu -> ei vaikutusta
noiden vaihtojen jäkeen INPA näyttää vikakoodeja:
- 25 Lamdasondemheizung Sonde 1
molempia lamboja käytetty irti yksi kerrallaan ja molemmat irti -> ei vaikuta käyntiin.
minusta vaikuttaa siltä että joko ECU on rikki tai johtosarja on rikki 5 pytyn suuttimen osalta -> miten tuon johdotuksen saisi vielä varmistettua?
kansi tuosta on edellisen omistajan aikana laitettu ja sen jälkeen tuolla ei ole paljon ajeltu -> voiko joku mekaaninen ongelma aiheuttaa että 5 pytty olisi kokoajan pimeänä?
Jos vaikka venttiilistä puuttuu pala ei oikein tahdo käydä sillä sylinterillä.
Comment
-
-
Originally posted by atn View PostNyt tarviis apuja kun alkaa omat ideat ja osaaminen loppua.
Auto on -97 E36 Coupe M52B28 moottorilla ja ei käy kaikilla. 5 pytty vaikuttaa olevan kokoajan pimeänä. Tämä todettu irroittamalla 5 pytyn puola -> ei vaikuta käyntiin sekä INPA näyttää 5 pytylle engine rougnessiä 7000-9000.
tehtyä / testattua:
- tulpat vaihdettu NGK BKR6EK -> ei vaikutusta
- 1 uusi puola hommattu -> ei vaikutusta
- tarkistettu että joka pyttyyn tulee kipinä.
- 5 ja 4 pytyn suutin vaihdettu päikseen -> ei vaikutusta
- kaikki huonot ilmaletkut ja haitarit uusittu, uusi öljy separaattori laitettu -> ei vaikutusta
- uusi orgis nokka-akselin anturi vaihdettu -> ei vaikutusta
noiden vaihtojen jäkeen INPA näyttää vikakoodeja:
- 25 Lamdasondemheizung Sonde 1
molempia lamboja käytetty irti yksi kerrallaan ja molemmat irti -> ei vaikuta käyntiin.
minusta vaikuttaa siltä että joko ECU on rikki tai johtosarja on rikki 5 pytyn suuttimen osalta -> miten tuon johdotuksen saisi vielä varmistettua?
kansi tuosta on edellisen omistajan aikana laitettu ja sen jälkeen tuolla ei ole paljon ajeltu -> voiko joku mekaaninen ongelma aiheuttaa että 5 pytty olisi kokoajan pimeänä?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostOtti silmään "kansi tuosta on edellisen omistajan aikana laitettu ja sen jälkeen tuolla ei ole paljon ajeltu" Miksi vaihdettu ?BMW E91 325d M-Sport -10
BMW E36 328 -97 Coupe projekti
EX- BMW E46 330Ci M-Sport II -03
EX- BMW E36 M3 -94 "Drift Edition"
Comment
-
Comment