Originally posted by Powr
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Henkka90 View Postjoo hajoamispisteessä alkaa olemaan.itellä hajosi yks laatikko sillain että rusahtelevat vaihteet "häipyivät" loppuajasta kokonaan.varmaan laakerit ja/tai synkrot paskana.Skyline R33 GT-R v-spec
Subaru legacy GT spec B -03
e39 528ia
ski-doo x600rs -07
Comment
-
-
Originally posted by Juhode View PostKai tää tänne kuuluu, kysytään joka tapauksessa.
Ensinnäkin, kävin kattelemassa Motonetistä tohon omaan 318iS öljyfiltteriä mm. mutta eipä löytynyt. "Tavallisen" 318i löyty, mutta en ollut varma sopikoo tämä? Eli miten on, kertokaa te jotka tiedätte.
Toiseksi, 318i:n imusarjantiiviste, sopiiko iS:ään?
Ja vielä kolmanneksi, kävin siinä sitten juttelemassa varaosatiskillä mr. Motonetin kanssa, ja kyselin tosta öljyfiltteristä. Alko sitten heppu eilisen kaljan huuruisilla silmillään kattelemaan mua, ja kysy että onko iS:ää tuotu Suomeen kun ei heidän koneeltaan löytynyt melkeen mitään osaa. Enhän mä tähän vastausta tietäny, mutta 5 sekuntia myöhemmin tää heppu löys sieltä koneelta jonkun tiedon että iS mallia olisi tuotu jopa 25 kpl Suomeen ja tästä syystä heillä vähän osia. Alko hieman hymyilyttämään mua tuo tieto, mutta samalla kaivelemaan, että onko totta?
Itse en tähän usko että näin olisi, onhan nettiautossakin näitä jonkun verran, mutta pystyykö joku tätä asiaa valaisemaan?
M40 tiiviste: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...nifold_system/
M42 tiiviste: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...nifold_system/
Ei ole e36 318is harvinainen, nettiauton kahdella ensimmäisellä sivulla yli 20 kpl. Hakuna 318 alk. -92.
Comment
-
-
Voiko E36:essa olla kerrallaan enempää kuin yksi avain kalibroituna kauko-ohjattavalle keskulukitukselle? Mulla nimittäin oli vain yksi avain, ja nyt kun tilasin toisen ja kalibroin sen, niin entinen ei enää pelannut. Sitten kun entisen kalibroin uudelleen niin uusi ei enää toiminut. Saako noita mitenkään koodattua että toimisivat molemmat rinnakkain? Kusinen homma jos toinen avain katoaa ja ovet lukossa, niin ei sitten saa ovia auki
Comment
-
-
Originally posted by Ämmyskä View PostVoiko E36:essa olla kerrallaan enempää kuin yksi avain kalibroituna kauko-ohjattavalle keskulukitukselle? Mulla nimittäin oli vain yksi avain, ja nyt kun tilasin toisen ja kalibroin sen, niin entinen ei enää pelannut. Sitten kun entisen kalibroin uudelleen niin uusi ei enää toiminut. Saako noita mitenkään koodattua että toimisivat molemmat rinnakkain? Kusinen homma jos toinen avain katoaa ja ovet lukossa, niin ei sitten saa ovia auki- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by tommi--fi View PostViitsitkö jonkunlaisen ohjeen tästä kirjoittaa. Mistä tilasit uuden avaimen?
Tämä ohje pätee siis E36:een, muista en tiedä:
Comment
-
-
Ekaa kertaa teki is sellasen että kun pisti käymään niin tyhjäkäynti seilas 500-1200rpm huojumalla, lähdin ajamaan ja check engine palo. Lähdin ajamaan ja palo hetken aikaa tuo valo mutta sammu kun painasin kaasun pohjaan. Mistäköhän johtui? Lisäilmaventtiili vai mikä siellä ei oikeen vörkkiny? Vai liekkö joku liitin löysällä kun niitä on irroteltu viime viikkoina aika paljon..?
Comment
-
-
Miten tota konetta kannattas pestä? Ei varmaan kärsi hirveesti vettä huljuutella menemään, että ei boksi taas kastuE39 540iA M-Sport Imolarot II
E36 323i touring
Volvo V70 2.4D mk3
Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
Honda Civic 1.4 4d ES
Chevy Caprice Classic
ex:
E32 730iA
E39 528i Calypsorot metallic
E36 325i x2
Comment
-
-
Originally posted by asis View PostMiten tota konetta kannattas pestä? Ei varmaan kärsi hirveesti vettä huljuutella menemään, että ei boksi taas kastu
Tulpan kolot on ihan hyvä kuivata ja joskus oon liittimetkin puhallellu paineilmalla.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by asis View PostMiten tota konetta kannattas pestä? Ei varmaan kärsi hirveesti vettä huljuutella menemään, että ei boksi taas kastu
Comment
-
Comment