Originally posted by JonttuPeke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostAinakin 7-nappisessa ex. -94 autossa oli.
Edit: Ja sillä on -95 tai -96 325tdsLast edited by Haju69; 13-01-2012, 12:21.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
7 nappisessa on kello+lämpömittari tiedän, mutta 8 nappinen on(?) pelkkä kello+cc. Eli ei mikään ajotietokone. 11 nappisessa lämpö+kello+cc.
18 nappisessa on sitten kaikki nuo+ajotietokone.Last edited by Bmw Master; 13-01-2012, 13:02.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View Post7 nappisessa on kello+lämpömittari tiedän, mutta 8 nappinen on(?) pelkkä kello+cc. Eli ei mikään ajotietokone. 11 nappisessa lämpö+kello+cc.
18 nappisessa on sitten kaikki nuo+ajotietokone.
Comment
-
-
Originally posted by tommi--fi View PostOnnistuuko 323->328 tekniikanvaihto pelkällä koneen vaihdolla? Laatikko näkyisi olevan erilainen ja perässä eri välitys. Netin mukaan sopivat kuitenkin yhteen.
Saako vanhaan ECU:n ajettua 328 softan?
ECU pitäis tosiaan hoitua pelkällä ohjelmoinnilla, samaa boksia käyttävät.F11 LCI 535xi
Ex.
E36 320i sedan
E36 LCI 328i coupe
E61 LCI 530xi
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostOliko siinä alunperin viisarikello? 8 nappisessa ei siis ole lämpömittaria?Nykyiset.
Harraste:
BMW E30 325i -88 700Hv
Käyttis: BMW F31 330D -14 M-Sport
Ex.
Volkswagen Golf 1.8 -92
Volkswagen Vento 1.8 -92
BMW E36 316i -92
BMW E36 320i -91
BMW E36 320 -92
BMW E36 318is M-Sport -95
BMW E36 323i -99
BMW E90 330D -07 M-Sport
BMW E36 325i -92 "M3"
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostSe on kello cc:llä Kaikki kun on lisävarusteita.Nykyiset.
Harraste:
BMW E30 325i -88 700Hv
Käyttis: BMW F31 330D -14 M-Sport
Ex.
Volkswagen Golf 1.8 -92
Volkswagen Vento 1.8 -92
BMW E36 316i -92
BMW E36 320i -91
BMW E36 320 -92
BMW E36 318is M-Sport -95
BMW E36 323i -99
BMW E90 330D -07 M-Sport
BMW E36 325i -92 "M3"
Comment
-
-
Originally posted by Sene View PostECU pitäis tosiaan hoitua pelkällä ohjelmoinnilla, samaa boksia käyttävät.
Huonosti saatavilla M52B25 konetta suomessa, samalla kai sinne sen isomman vaihdattaa.
Mahtaako olla merkitystä onko kone manuaalista vai automaatista.
Oma auto 323 manuaaliAuto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
-
Softissa ei juuri ole eroa, oon ajanut 328 omalla boksilla ja 323 boksilla, suurin ero tehty eri suuttimilla.
Jos bokseja vaihtaa ristiin pitää ews:lle koodata boksin isn numero että käynistyy, parin minuutin homma.
323 on pääosin pieni getraggi pienemmällä kytkimellä ja täten pidemmällä kardaanilla, perä pitkälti sama.
Tokihan se getraggi siellä kestää mutta zf on kestävämpi ja parempi muutenki, jolloin tosiaan vaatii eri kardaanin.
Putkisto on 323 aika kuristettu, vaihda 328 putkisto tai virittele jotain esim m3 mallista.
Halvimmalla siis pääsee pelkän raakakoneen vaihtamalla mutta ite vaihtasin myös voimansiirron osat. Tuossa omassa projektitopicissa on juttua.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostSoftissa ei juuri ole eroa, oon ajanut 328 omalla boksilla ja 323 boksilla, suurin ero tehty eri suuttimilla.
Jos bokseja vaihtaa ristiin pitää ews:lle koodata boksin isn numero että käynistyy, parin minuutin homma.
323 on pääosin pieni getraggi pienemmällä kytkimellä ja täten pidemmällä kardaanilla, perä pitkälti sama.
Tokihan se getraggi siellä kestää mutta zf on kestävämpi ja parempi muutenki, jolloin tosiaan vaatii eri kardaanin.
Putkisto on 323 aika kuristettu, vaihda 328 putkisto tai virittele jotain esim m3 mallista.
Halvimmalla siis pääsee pelkän raakakoneen vaihtamalla mutta ite vaihtasin myös voimansiirron osat. Tuossa omassa projektitopicissa on juttua.
E: loppuvuodesta -95 näkyy b25:n tulevan 228mm kytkytin.Last edited by JJT; 13-01-2012, 22:30.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostSoftissa ei juuri ole eroa, oon ajanut 328 omalla boksilla ja 323 boksilla, suurin ero tehty eri suuttimilla.
Jos bokseja vaihtaa ristiin pitää ews:lle koodata boksin isn numero että käynistyy, parin minuutin homma.
323 on pääosin pieni getraggi pienemmällä kytkimellä ja täten pidemmällä kardaanilla, perä pitkälti sama.
Tokihan se getraggi siellä kestää mutta zf on kestävämpi ja parempi muutenki, jolloin tosiaan vaatii eri kardaanin.
Putkisto on 323 aika kuristettu, vaihda 328 putkisto tai virittele jotain esim m3 mallista.
Halvimmalla siis pääsee pelkän raakakoneen vaihtamalla mutta ite vaihtasin myös voimansiirron osat. Tuossa omassa projektitopicissa on juttua.
Jos nyt ensin saisi toimivan koneen hommattua, oli sitten 323 tai 328. Taakse vaatinee vielä jäähdytetyt levyt jos 2.8 moottorin vaihdattaa.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
Comment