Originally posted by ese`
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ese` View PostJeps. Takapuskuri siis sopii myös?
Täsä näin:takapuskuritLast edited by MarQu; 06-06-2011, 15:11.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by ese` View PostMitenkäs se olikaan, kävikö sedanin ja coupen puskurit toisiinsa?Originally posted by MarQ83 View Postkyllä käy.Originally posted by ese` View PostJoo kiitoksia, täytyi varmistaa ettei osta turhaan.Originally posted by MarQ83 View PostLokarit, konepelti ja vilkut eri muuten keulan osat menee pääosin ristiin.Originally posted by ese` View PostJeps. Takapuskuri siis sopii myös?Originally posted by MarQ83 View PostTässä uskossa oon. Toki pieni pyrähdys esim www.realoem.com sivuilla varmistaa asian.
Täsä näin:takapuskuritOriginally posted by Rockford View PostKyllä. Coupe - sedan - puskurit täysin kelpoisia ristiin. Omassakin sedanissa coupesta puskurit ja aivan samanlaiset.
Konepelti, lokarit, etuvilkut, tuulilasi, ovet: coupe ja cabrio kesk. samat.
Konepelti, lokarit, etuvilkut, tuulilasi: sedan, farkku, compact kesk. samat.
Ovet compact taas oma versio.
Comment
-
-
Tuota,mulla vaihettiin viime vuonna rattiin Airbägin tunnistin,semmoine kuparinen joka pyörii ratin mukana. Joulukuussa se välähti uudestaan palamaan,ja nyt sit vikakoodit sano että se on se sama rikki. Osallahan on hintaa 250€,joten ei hirveesti viittis taas uutta ostaa,joten kysyn sitä että voiko se mennä rikki jos kääntää rattia "ylitse" ? Ku soittelin sille kuka laitto auton silloin niin se ajatteli sitä että se on mennyt,mutta epäilen ite että se on laitettu pikkusen väärällä kohdalle ja sit on vain käännetty tarpeeks ja kuparilanka on napsahtanut poikki.
Mutta sanokaas joku kuka tietää ! :thinkBmw F11 520dA Touring -12
EX:Bmw E61 530dA -04
EX:Volkswagen Passat 2.0tdi 4-Motion -07
EX:BMW E46 320d Touring -04
EX:Bmw E39 525iA Touring -02
EX:Bmw E46 320d Touring -03
EX:Bmw E36 318Is Limited Edition Class II -94
Comment
-
-
Originally posted by Römpsä View PostTuota,mulla vaihettiin viime vuonna rattiin Airbägin tunnistin,semmoine kuparinen joka pyörii ratin mukana. Joulukuussa se välähti uudestaan palamaan,ja nyt sit vikakoodit sano että se on se sama rikki. Osallahan on hintaa 250€,joten ei hirveesti viittis taas uutta ostaa,joten kysyn sitä että voiko se mennä rikki jos kääntää rattia "ylitse" ? Ku soittelin sille kuka laitto auton silloin niin se ajatteli sitä että se on mennyt,mutta epäilen ite että se on laitettu pikkusen väärällä kohdalle ja sit on vain käännetty tarpeeks ja kuparilanka on napsahtanut poikki.
Mutta sanokaas joku kuka tietää ! :think
En nyt muista montako kierrosta siinä oli "laidasta laitaan" mut kannattaa asentaessa katsoa että tulee keskitettyä se.
Ootko varma että vika on siinä spiraalissa eikä esim. tunnistinmatossa tms?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostSe spiraali menee kyllä rikki jos on laitettu väärässä asennossa paikalleen.
En nyt muista montako kierrosta siinä oli "laidasta laitaan" mut kannattaa asentaessa katsoa että tulee keskitettyä se.
Ootko varma että vika on siinä spiraalissa eikä esim. tunnistinmatossa tms?
Ku soittelin sille kuka sen vaihto,niin sanoi että se katsottiin silleen että renkaat on suorassa ja ratti samalla -> Ratti irti -> Spiraali kiinni -> Ratti takaisin ja testi. Olisko se pitänyt jotenkin tarkemmin,kuin silmämääräisesti ?
Vai onkohan mahdollista että siinä on joku eri vika sit ?Bmw F11 520dA Touring -12
EX:Bmw E61 530dA -04
EX:Volkswagen Passat 2.0tdi 4-Motion -07
EX:BMW E46 320d Touring -04
EX:Bmw E39 525iA Touring -02
EX:Bmw E46 320d Touring -03
EX:Bmw E36 318Is Limited Edition Class II -94
Comment
-
-
Onko kellään kokemuskia schmiedmannin takajousien korkeudensäätömuttereista?
Onko noita pystynyt soveltaa eri alustoihin miten... meni yhdestä sarjasta ei tosin oman autoni mutteri rikki...I Don't Know! I Don't Like It!
Nykyiset:
E36 328i cöype
Exät:
Fiat Uno 60ies '93
E30 316i
E28 520ia
Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
Fiat 127
Saab 900
Comment
-
-
Kuulostaa etuvastukselta.MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Originally posted by Vertigo View PostOnko kellään kokemuskia schmiedmannin takajousien korkeudensäätömuttereista?
Onko noita pystynyt soveltaa eri alustoihin miten... meni yhdestä sarjasta ei tosin oman autoni mutteri rikki...
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by Römpsä View PostJuu olen,vikakoodit siitä luetiin tänään. Mutta se ei ole mahdollista mennä rikki niin, että olis vaikka ne rajottimet kulunut,mitkä pysäyttää renkaiden kääntymisen ? :think
Ku soittelin sille kuka sen vaihto,niin sanoi että se katsottiin silleen että renkaat on suorassa ja ratti samalla -> Ratti irti -> Spiraali kiinni -> Ratti takaisin ja testi. Olisko se pitänyt jotenkin tarkemmin,kuin silmämääräisesti ?
Vai onkohan mahdollista että siinä on joku eri vika sit ?
Ennen paikalleen laittoa kannattaa spiraali pyörittää laidasta laitaan, laskea kierrokset ja sitten keskelle niin että varmasti jää liikevaraa molempiin suuntiin.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment