Originally posted by Haju69
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
kiire
Möin oman vanoksettoman 325 e36 coupe ja tilalle oon laittamassa 323 e36 vanoksellinen facelift coupen..
Kysymys kuuluu onko se hyvä kone ja kuluttaako se kenties jopa vähä vähemmän bensaa ja vissiin pienemmät vakuutukset??Ostetaan 18 tuuman yli 5 puolaset vanteet (mielellään huulelliset) yhteyttä privalla
Comment
-
-
Originally posted by Sfight View PostMöin oman vanoksettoman 325 e36 coupe ja tilalle oon laittamassa 323 e36 vanoksellinen facelift coupen..
Kysymys kuuluu onko se hyvä kone ja kuluttaako se kenties jopa vähä vähemmän bensaa ja vissiin pienemmät vakuutukset??LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Tarviikohan cäbissä/coupessa olla takapenkit paikallaan katsastuksessa vai tuleeko leima ilmankin? :think
pääsi hieman vettä jalkotilaan ja penkit on saunassa kuivamassa. Ei millään viitsisi laitta paikalleen ennen kuin ovat täysin kuivat, ellei sitten leimamies niin kaipaa.*-06 e46 330CiA Cabriolet*
Comment
-
-
Originally posted by Piplis View PostTarviikohan cäbissä/coupessa olla takapenkit paikallaan katsastuksessa vai tuleeko leima ilmankin? :think
pääsi hieman vettä jalkotilaan ja penkit on saunassa kuivamassa. Ei millään viitsisi laitta paikalleen ennen kuin ovat täysin kuivat, ellei sitten leimamies niin kaipaa.
Öö... vettä jalkotilassa ja penkit märkiä ?
Comment
-
-
Originally posted by Sfight View PostMöin oman vanoksettoman 325 e36 coupe ja tilalle oon laittamassa 323 e36 vanoksellinen facelift coupen..
Kysymys kuuluu onko se hyvä kone ja kuluttaako se kenties jopa vähä vähemmän bensaa ja vissiin pienemmät vakuutukset??
Lambdaviatkaan ei kiusaa yms.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostIstumapaikkoja yhtä monta kuin rek. otteessa lukee. Ei voi istua jos ei ole penkkiä.
Öö... vettä jalkotilassa ja penkit märkiä ?
Mutta sain toisaalta ihan saman vastauksen, että penkit pitää olla paikallaan. Pitänee siis kuivata loppuun ja leimata vasta sitten.*-06 e46 330CiA Cabriolet*
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostJaah.. Ei ollu mulla ainakaan E34:ssa (535i -90) säädettävä tihkukytkin. Eikä ole E36:ssa. Voiko olla sitten varustelu kysymys sitä en tiedä..? Tai mitä tarkoitat tarkalleen säädettävällä, sellainen "portaaton" rulla josta nopeutta säädellään vai nninkun jossain nissaneissa yms..?
Originally posted by JJT View Post
Ei ku perkele, se olikin edellisessä ja siinä oli myös valonpesimet. Eli varmaan samaa settiä niiden kanssa.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostE34:ssa on kaikissa säädettävä, ei rullaa vaan tihkulla "opetetaan" haluttu väli.
Mun mielestä mulla joskus oli, mutta enää ei toimi. Vai olikohan se edellisessä.. Mistä sen tarkistaa onko vai ei?
Ei ku perkele, se olikin edellisessä ja siinä oli myös valonpesimet. Eli varmaan samaa settiä niiden kanssa.
Ittellä ehkä löytyy mutta en ole varma kun en osaa käyttää.
Comment
-
Comment