Onko tuo rele numero 2 joku bensapumpun päävirtarele tms? Itsellä kun on semmonen vika, että bensapumpulle ei tule virtaa, vaikka sulake on kunnossa ja tuo rele numero 1 on uusi..
On vissiin ollu aikasemminkin puhetta, mutta aina on hyvä ottaa asia vielä kerran. Eli bägin valo jää palamaan ku auto on käynnissä ja vilkkuu jonkun aikaa strattaamisen jälkeen, kuin myös virtojen ollessa päällä. Missä vika? Ongelma ilmeni mittariston irroituksen jälkeen
E: ja autossa on bägi vain ratissa, jos on mitään väliä
Jos se vilkkuu, niin silloin jossain on vikaa. Jos se palaa jonkun minuutin käynnistyksen jälkeen ja sammuu -> vikaa on ollu, mutta se on hävinnyt ja pitää kuitata. Piuhan päässä se nyt kuitenkin pitää käyttää että sen saa pois ja ennen sitä kannattaa selvitellä ettei vika ole tullut jostain asennus virheestä. Esim. bägin joku liitin unohdettu laittaa jostain kiinni tai slipring runnottu rikki väärällä käsittelyllä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Jos se vilkkuu, niin silloin jossain on vikaa. Jos se palaa jonkun minuutin käynnistyksen jälkeen ja sammuu -> vikaa on ollu, mutta se on hävinnyt ja pitää kuitata. Piuhan päässä se nyt kuitenkin pitää käyttää että sen saa pois ja ennen sitä kannattaa selvitellä ettei vika ole tullut jostain asennus virheestä. Esim. bägin joku liitin unohdettu laittaa jostain kiinni tai slipring runnottu rikki väärällä käsittelyllä.
Juu no ku lähinnä vaa mietityttää ku se sytty mittarin irrotuksen jälkeen. Ja siis vilkkuu aluksi ja sit jää palamaan.
Ens kesäksi pitäs uus alusta hommailla toukkaan, koska pitäs vähän saaha ylöspäin tuota autoa, tai ainakin takapää on turhan tontissa tänne pohjoisen huonoille teille. Tuli vaan mieleen, että kun tuo nykyinen setti on _luultavasti_ FK:n 60/30 madaltava kiinteä setti, niin ei taida noilla säädettävillä halpisseteillä nousta tuo perä tuosta ollenkaan vai?
Vai voiko olla edes mahdollista, että perä on noin tontissa tuolla madalluksella, vai onko tässä nyt jotai muuta hämminkiä:
Ta-technixiä ja Jomia saa jo parhaimmillaan pariin sataan kotiovelle. Technixit ollu ny 3v alla ja ei valittamista, mulla ainakaan nouse technixillä tuota kuvaa korkeammalle auto. Mutta kyllä tuolla ainakin täällä on pärjännyt
Ta-technixiä ja Jomia saa jo parhaimmillaan pariin sataan kotiovelle. Technixit ollu ny 3v alla ja ei valittamista, mulla ainakaan nouse technixillä tuota kuvaa korkeammalle auto. Mutta kyllä tuolla ainakin täällä on pärjännyt
Kyseessä samanmoinen toukka.
Oorrait, kiitoksia näistä. Joo tuo korkeus riittää kyllä hyvinkin itelle, koska ei tuo nyttenkään tarvis kun perästä vähän nostoa. luultavasti Technixin setti tulee hommailtua, kunhan sen aika koittaa.
Onko kellään tietoa, että onko e36:ssa mahdollista sorvata takana minkä verran/ollenkaan tavaraa pois, että saisi hierottua edes muutaman millin vanteita sisemmäksi Eli pystyykö esim. navoista/jarrulevyistä ottamaan pois, vai mistä siellä pystyisi ottamaan pois? Itellä ei oikein vanteista voi enää ottaa kun ne ovat niin ohuet jo (ET60) ja adapterit on ohuimmat mahdolliset, niin tuli tuollainen mieleen.
Comment