meneekö takakontin johtosarjasta ruskea/valkoinen johto takakontin valon katkaisijalle?kaitkaisija puuttuu ja tollanen piuha oli irrallaan ja sulanut aika hienosti... mistä asti joutuu vetämään johdot konttiin jos hommaan uudet?
Eiköhän ne sen katkasimen johdot oo.. varmaa ollu oikkaris tai jotain.. jatkos kannattanee tehdä takapenkin alle missä niitä piuhoja aika vyyhti on.. toki sen voi tehdä kontin puolellakin mutta miten hyvin haluut tehdä niin tee
ainii et katkasis sieltä penkin alta johdot ja vetäis uudet siitä konttiin?..hittokun äsken vetäsin saranan kohdalta piuhat uusiks mut ei auttanut tuohon kun rekisterikilven/mittariston valot palaa koko ajan.
viittiskö joku kellä on tollanen 316 niin katsoa monta sulaketta on sulakerasiassa.
ainii et katkasis sieltä penkin alta johdot ja vetäis uudet siitä konttiin?..hittokun äsken vetäsin saranan kohdalta piuhat uusiks mut ei auttanut tuohon kun rekisterikilven/mittariston valot palaa koko ajan.
viittiskö joku kellä on tollanen 316 niin katsoa monta sulaketta on sulakerasiassa.
Oo.. sulla siis onkin vähän isompi vika.. saattaapi olla että oikkari on polttanu enemmänki johtoi.. joo sieltä penki alta olisin ite jatkoksen tehny mutta eipä se takaa sitä että auttaa sun huoleen.. johdoista kuoret sulanu ja sähköö jostain nii palaa valot iäti.. jos se kytkin ei peräti katko maata (-) niin silloinhan riittää että johdon kuori sulanu ja se osuu auton runkoon.. ootko koittanu purkaa takapenkkii ja heilutella johto nivaskaa?
en ole täytyy kohta käydä katselemassa penkin alle,joku edellisistä omistajista oli sarana kohdasta johdot vetäny liittimillä uusiks,tainnut olla värisokeakin kun ruskea johto oli laitettu sinisen kanssa yhteen
en ole täytyy kohta käydä katselemassa penkin alle,joku edellisistä omistajista oli sarana kohdasta johdot vetäny liittimillä uusiks,tainnut olla värisokeakin kun ruskea johto oli laitettu sinisen kanssa yhteen
Se ei ilmeisesti ollut tiennyt, että bimmereissä ruskea on maa (-) sininen taas saattaa usein olla +...
Hmm, ei ainakaan -95 E36:n sopinut M3 typ188 perä suoraan, vetarien laipat ei käynyt (eikä kardaanin tietenkään).
En missään nimessä kyseenalaista tunnistustietämystä mutta oliko varmasti 188 perä(ilmeisesti oli)? Itse olen laittanut -93seen 325seen suurinpiirtein saman ikäisestä M3sesta perämurikan. Sekä vetarin- että kardaanin laipat sopi heittämällä. 210ssähän on 6pulttinen kardaaninlaippa, ns. nivelellinen malli. Tosin on mulle tullut yksi random typ188 peräkin jossa oli jotkut oudot mihinkään sopimattomat vetarintumpit, joten kaikki on mahdollista ja ihan hyvä että tulee selviteltyä mahdollisia tehtaan ristisiitoksia.
En missään nimessä kyseenalaista tunnistustietämystä mutta oliko varmasti 188 perä(ilmeisesti oli)? Itse olen laittanut -93seen 325seen suurinpiirtein saman ikäisestä M3sesta perämurikan. Sekä vetarin- että kardaanin laipat sopi heittämällä. 210ssähän on 6pulttinen kardaaninlaippa, ns. nivelellinen malli. Tosin on mulle tullut yksi random typ188 peräkin jossa oli jotkut oudot mihinkään sopimattomat vetarintumpit, joten kaikki on mahdollista ja ihan hyvä että tulee selviteltyä mahdollisia tehtaan ristisiitoksia.
Mulla oli M3 typ 188 perä, en muista minkä vm.
Siinä oli 6-pulttinen kardaanin laippa, niin kuin kaikissa E36 M:ssä pitäisi kai olla:think Koska M3:n kardaanissahan on aina "vakionopeusnivel" tms, eikä ristikkoa.
Vetarien laipat siinä oli "Drive flange output LK=94MM/M10".
323i:ssä, mihin tuon perän laitoin, oli vetarien tumpit "Drive flange output LK=86MM/M10". Eli tuon verran eroa pulttijaossa.
No nyt en uskalla sanoa enää mitään. Luulin että se 6-pulttinen laippa on vaan 3,2sessa. No, se kyseinen perä ainakin oli samoilla laipoilla kuin perusmallit, ja 3,0 M3sta peräisin. Tämä kyseinen perä oli myös isommilla lukkoyksikön pulteilla (M14) kuin normi 188 lukkoperä, joissa on M12 pultit.
Jos siihen oli joku joskus sitten syystä tai toisesta tehnyt jonkin sortin laippajumpan, no hyvä että hommat selkeytyy.
M52B28 koneen suuttimesta meni rikki se suuttimen kärjessä oleva muovi. Saakos niitä päitä vaihdettua ja varaosana vai meneekö suuttin vaihtoon? Mihis asti bwt noi vakio suuttimet riittää?
Comment