eli mikähä vois olla kun e36 328 touring sammuttaa niin ajotietokone jää hurisemaan päälle eikä lopeta sitä. näytössä ei pala valo ei mitään muuta kuin hurisee. pari kertaa tyhjentäny akun niin mietin voisko siitä johtuu vai kuuluko tehdä noin?:think
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Aina kun auton sammuttaa, niin ilmastoinnin paneelissa oleva moottori jää pyörimään muutamaksi minuutiksi. Eli hurina on ihan normaalia.Originally posted by jjanii View Posteli mikähä vois olla kun e36 328 touring sammuttaa niin ajotietokone jää hurisemaan päälle eikä lopeta sitä. näytössä ei pala valo ei mitään muuta kuin hurisee. pari kertaa tyhjentäny akun niin mietin voisko siitä johtuu vai kuuluko tehdä noin?:think
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Onkohan kenelläkä mitää ideoita tähän sen verran eilen kun tutkin johtoja yms selvis että oikeelle vilkku toimii normaalisti mutta polttaa sulakkeen heti kun pistää vilkun vasemmalle, koitettu myös uudella vilkun viiksellä eikä apua.Originally posted by Elrandir View Post325 coupe alko polttaa vilkkujen sulaketta numero 34. Mistähän kannattais alkaa oikosulkua etsiin? Sulakerasiaa ku kattelin niin tota numeroo ei oo ku vilkkujen kohdal mut onko jotai muuta mikä saman sulakkeen takana? Johan ne vilkut kauan toimiki ku ostin auton oli vilkkujen rele pimeenä mut kivahan se on ku on näperrettävää ja startin solenoidi jumittaa ja nokka-akselin asentoanturi vissii menos kanssa pimeeks
Nyt: e46 328i Coupe
ex: e30 320 2d sedan, e36 325i Coupe, e36 328i M-sport, e36 325i coupe, e36 325i sedan, e32 730ia
Comment
-
Siellä on oikosulku jossain. Ootko vaihtanu kaikki ko. puolen vilkun polttimot? Siellä voi myös joku vilkuille menevä johto ottaa jossain maihin, jos vaikka hapettunut poikki ja päässyt oikoseen.Originally posted by Elrandir View PostOnkohan kenelläkä mitää ideoita tähän sen verran eilen kun tutkin johtoja yms selvis että oikeelle vilkku toimii normaalisti mutta polttaa sulakkeen heti kun pistää vilkun vasemmalle, koitettu myös uudella vilkun viiksellä eikä apua.
Comment
-
Onko kellään ollu tällästä ongelmaa kun nyt rankkasateen jälkee puski vedet repsikan puolen jalkatilaan? Lattiamatto läpimärkä
No pitänee paripäivää odotella että kuivuu.. Sen verran tuli jo purettua että sain lattiamaton nostettua ilmavaan tilaan, niin eipä ainakaan pääse mätänemään.
Comment
-
Olisko vedenpoistot tukossa "tulipellistä"?Originally posted by Juu50 View PostOnko kellään ollu tällästä ongelmaa kun nyt rankkasateen jälkee puski vedet repsikan puolen jalkatilaan? Lattiamatto läpimärkä
No pitänee paripäivää odotella että kuivuu.. Sen verran tuli jo purettua että sain lattiamaton nostettua ilmavaan tilaan, niin eipä ainakaan pääse mätänemään.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
onko kellään mahdollista kotkan alueella tulla lukemaan vikakoodeja tietenkin korvausta vastaan? saisi tietää kävikö käynnistyksenesto temppuilemaan vai paloko grunmoduli....ja jos grunmoduli paloi mitä autosalpa veikkaisi pitääkö paikkaansa että uusi boksi pitää ohjelmoida ? ja pystyykö kukaa foorumilainen ohjelmoimaan käynnistykseneston poides vai pitääkö alkaa metsästämään uutta sirua ja lukijarengasta mitkä entinen omistaja repi pois
Comment
-
No sen nyt selvää että sielä on oikosulku tyhmäkin sen tajuaa. Polttimot on uudet ja johtoja oon kattellu koko takaluukun ja purkanu sieltä koko verhoilun ja kone huoneen kaikki johdot kattellu ja ratin alta purkanu kojelaudan ja sieltä kattellu mut ei mistää näytä löytyvän ainut mitä en oo viel kerinny kattoo on keskikonsolille hätävilkku katkasijalle menevät johdot. Mutta sen kimppuun huomenna ja nyt kaljaa...Originally posted by andiboy View PostSiellä on oikosulku jossain. Ootko vaihtanu kaikki ko. puolen vilkun polttimot? Siellä voi myös joku vilkuille menevä johto ottaa jossain maihin, jos vaikka hapettunut poikki ja päässyt oikoseen.
Nyt: e46 328i Coupe
ex: e30 320 2d sedan, e36 325i Coupe, e36 328i M-sport, e36 325i coupe, e36 325i sedan, e32 730ia
Comment
-
Originally posted by Juu50 View PostOnko kellään ollu tällästä ongelmaa kun nyt rankkasateen jälkee puski vedet repsikan puolen jalkatilaan? Lattiamatto läpimärkä
No pitänee paripäivää odotella että kuivuu.. Sen verran tuli jo purettua että sain lattiamaton nostettua ilmavaan tilaan, niin eipä ainakaan pääse mätänemään.Putket tukossa ja voin kertoa että matto ei kuivu parissa päivässä jos on läpimärkä...Originally posted by JJT View PostOlisko vedenpoistot tukossa "tulipellistä"?
Comment
-
No hyväOriginally posted by Elrandir View PostNo sen nyt selvää että sielä on oikosulku tyhmäkin sen tajuaa.
niihinkin on nimittäin törmätty jotka ei tajua.
Katoppa myös sulakeboksi ettei oo mikään vanha sulakenööli mennyt oikosulkemaan niitä pohjia. Vai olikos niille sama sulake kaikille vilkuille?
Comment
-
Ei nyt pikaisella haulla vastausta ongelmaan löytynyt, joten, onnistuuko m50b25 vanoksellisen koneen tilalle vaihtamaan saman non-vanoksellisen? Sähköjen kanssa vissiin jotain probleemia. Mulla olis tallissa m52 koneesta vanoksellinen kansi, jos se jotain asiaa hyödyttää. Kuulemma pitäisi käydä myös M50 koneeseen :think Kyseessä siis 325 vm.-94.E61 530xd m-sport -07
Ex: E39 520i -01
Ex: E36 325i m-sport coupe -94
Ex: E30 325i touring -91
Comment
-
E36 cabrion manuaalikatossa askarruttaa yksi juttu. Eli, eilen en millään saanut kattokoteloa auki, ja kahva tuntui kireältä. Repsikanpuolen lukitus kyllä aukesi mutta kuskin puolella piti intensiivisesti pintansa enkä saanut auki. Tänään aukesi kun piti alkaa korjaamaan mutta ihmettelin vikaa. Epäilen aiheuttajaksi kuskinpuoleisen lukon yhteydessä olevaa solenoidia, tms aktuaattoria. Kikkailin luukku ylhäällä lukkojärjestelmällä katsellakseni mikä sielä kanitti, ja kun kiskaisin soleidin tankoa käsin, vetäytyi se sisään ja jäi jumiin jolloin kahva oli saman tuntuinen kun eilen.
Eli lähinnä kysymys nyt olisi siitä, että mikä kyseisen solenoidin tarkoitus on, ja mitä sen missäkin tilanteessa pitää tehdä?
Tässä vielä kuva aparaatista.
Siltikään sen toimintatarkoitus ei ole selvinnyt. Liittyykö mahdollisesti keskuslukitukseen?
Comment
-
Laitetaanpas tyhmää kysymystä:
Eli 316i Touringista (-97, vakio alustalla) kuoleutunu takajouset ku tuntuu laahaavan niin maassa. Ajattelinpas, että ku jouset joutuu vaihtaan, niin vaihtas sitte ihan hitusen madaltavaksi.
Sais samalla keulaakin vähän alemmas...
Jos/kun laittaa tuon Schmiedmannin madallusjousisarjan etu/taka 30/20 mm, niin mennenee ihan normi iskareilla eli niitä ei tarvi hommata madaltavia?
Tuotenumero: 05482-20Chrysler Town&Country 3.8 V6 -04
Renault Clio -00 1,4 8v (jo toinen)
EX:
Chevy Suburban K2500 4x4 -97
Renault Clio -00 1,4 8v (paalattu)
E87 120dA, F11 530dA, E61 525d, E36 316i, E87 116i
E36 320i Coupe, E21 318i
MB W115 240D
Comment
-
Riippuu pitkälti iskareiden iästä/kunnosta. Jos iskarit ovat vielä hyvässä hapessa niin kyllä tuon -30/20mm jousisarjan voi asentaa vakioiskareille. Melkeinpä jos menee yli -40mm alemmas niin silloin olisi hyvä vaihtaa iskarit lyhyempiin jotta eivät korkkaisi.Originally posted by teppo_h View PostLaitetaanpas tyhmää kysymystä:
Eli 316i Touringista (-97, vakio alustalla) kuoleutunu takajouset ku tuntuu laahaavan niin maassa. Ajattelinpas, että ku jouset joutuu vaihtaan, niin vaihtas sitte ihan hitusen madaltavaksi.
Sais samalla keulaakin vähän alemmas...
Jos/kun laittaa tuon Schmiedmannin madallusjousisarjan etu/taka 30/20 mm, niin mennenee ihan normi iskareilla eli niitä ei tarvi hommata madaltavia?
Tuotenumero: 05482-20BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017
BMW E3 3.0s 1973
BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School"
// BMW E36 325i Sedan DIY M-sport
Jupiter Swing Sport 1966 
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto"
Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986
BMW E36 318ti Compact
BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel 
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
Comment