Originally posted by Paabo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostKäy jos se on 3.0 perä.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by TseiTsei View PostMitenkä kun on nämä Bemarit vielä sen verta uus asia niin onko normaalia että lämmöt nousee 20-30 minuutin jälkeen punaiselle? Visko kyllä pyörii keulalla. Kaupunkiajossa tai valoissa ei normaalisti muuten nouse, mutta huomasin tuossa kun satuin pitämään hieman pidempään tyhjäkäynnillä niin oli lämpömittari punaisella.
Edit: Ainiin, ja kiitti Haju69 vinkistä. Kuvansin Autohuollosta sain samalla 25€:lla sisäilmansuodattimet.Last edited by TseiTsei; 16-07-2012, 19:23.
Comment
-
-
Kyselin jo tuossa edellisessä threadissa "ongelmaa" tuon alustan korkeuden kanssa. Ei siis meinaa saada balanssiin millään.
Autossa TA-Technixin coilit ja edessä korkeusero noin +5mm luokkaa kuskinpuolella vrt apparin puoli, vaikka kuskinpuolella kierrettä jäljellä varmaan noin 15mm vähemän. (Pitäisi siis todellisuudessa olla alempana kuin apparin puolil.)
Takana kuskinpuoli noin 15mm alempana kuin apparin puoli. Takanakin korkeudensäätö aivan eri sfääreissä eri puolilla. (Kuskinpuolella korkeussäätö melkein yläasennossa ja apparin puolella kierrettä jäljellä noin 10mm.) Koittanut saada kohdalleen jo useampaan otteeseen. Onko nuo jouset nyt ihan paskat, vai voiko joku muu alustan osa aiheuttaa tuon suurehkon eron? Ajoonhan tuo nyt ei vaikuta, mutta ulkonäköön kyllä...
Koitanko vielä ottaa vakaajat irti ja saada auton sitten balanssiin vai ostanko suosiolla uudet jouset?Last edited by Playpig; 16-07-2012, 19:51.Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Originally posted by TseiTsei View PostTähän viitaten sain sellaisen vastauksen paikalliselta Bemarin merkkikorjaamolta, että ei ole vielä huolestuttavaa jos pidempiaikaisella tyhjäkäynnillä saa lämmöt punaiselle.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by speyburn View PostOsaisko joku sanoa, että saako tämmösiä suomesta jostain halvemmalla kun 50e schmiedmannilta?
http://www.ebay.de/itm/BMW-E36-SCHEI...ht_1925wt_1141LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by TseiTsei View PostTähän viitaten sain sellaisen vastauksen paikalliselta Bemarin merkkikorjaamolta, että ei ole vielä huolestuttavaa jos pidempiaikaisella tyhjäkäynnillä saa lämmöt punaiselle. Kuulemma visko lähtee vasta tehostetusti pyörimään kun nesteiden lämpötila ylittää 102 astetta. Kuulostaa kyllä huimalta, mutta melko vakuuttavasti korjaamon jamppa asian esitti.
Edit: Ainiin, ja kiitti Haju69 vinkistä. Kuvansin Autohuollosta sain samalla 25€:lla sisäilmansuodattimet.
Ei ne lämmöt kyllä punaselle pidä päästä..LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostMissäs korjaamolla ne tuommosta väitti, vai Kuvansissa? :think
Ei ne lämmöt kyllä punaselle pidä päästä..
Comment
-
-
Ja mikähän nyt hajosi.
Eli kuskin oven lasi ei toimi. Ei automatiikka eikä napista.
Kun painaa napista, kuuluu napsahdus jostain oven sisältä. Ikkuna on täysin kiinni.
Auto 320i coupe -95
E: ikkunannostimen moottori sökö? Sisävalot yms muut pelittää normaalisti.Last edited by Maikkeli; 17-07-2012, 23:42.E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
-
http://jere123.kuvat.fi/kuvat/e36/
mikä osa toi irrallaan oleva on, joku suojus?
hakkaa aika ikavästi putkeen tietyillä kierroksilla, ku kolmesta kohtaa irronnu...
ja pitääkö ostaa uus, vai voiko ottaa kokonaan pois?:think
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostNyt sulle on syötetty ihan puutaheinää. Bemarin kutoset on juurikin herkkiä hajoomaan lämpöongelmista, jolloin lämpöjen vähäiseenkin oireiluun kannattaa suhtautua vakavasti. Suomen oloissa ei lähde lämmöt nousemaan tyhjäkäynnillä vaikka se visko puuttuis kokonaan. Jos lähtee, niin silloin on jäähdytysjärjestelmässä vikaa, joka täytyy korjata
Ja jos viskokytkin on nyt todettu rikkinäiseksi, niin luulisi sen nyt loppujen lopuksi aiheuttavan lämpöjen nousemisen, kun ei kenno pääse tuulettumaan tarvittaessa. Kuitenkin lämmöt lähtevät nousemaan yli puolenvälin yli 20 minuutin käyttämisen jälkeen, siis lämpimällä koneella.
Comment
-
-
kk
Eikait niitä väärin voi laittaa?muuten vaan hauraat oli? Miten hyvin teillä toimii keskuslukitus? Mulla ei ota kaukaa vaan pitää olla aivan kuskin oven lähellä ja sitteki saa painella useita kertoja että toimii (6-100). Eilenki painelin varmaa minuutin lukitusnappia. :think Tänään toimi jostain 5m päästä mutta sitä se tekee ehkä kerran kuukaudessa.
Valo välkkyy avaimessa hyvin mutta pitäskö siltiki kokeilla patterin vaihtoa. Voisko vika olla muualla?
Nykyinen: E61 525d, Nissan King Cab
Ex: Golf,2xVolvo, Bmw e46 330d, Bmw e36 M3, Corolla, e34 525td, 2x E36 328
Comment
-
Comment