Originally posted by Timse
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by coupe320 View Postmahtuuko e36 takajousia ottamaan pois jollain jousipuristimilla tms, vai joutuuko purkamaan iskarit, vetarit + muut paskat jotta saa tarpeeks tilaa? ois tarkotus ruuvata kenttään..
Perä ilmaan ja iskarin alapäät irti ja vaihtaa jousetLast edited by Haju69; 08-07-2012, 19:34.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Kysytäänpäs täälläkin. Bagin valo palaa 36:ssa.
2 resistor ZKO ---> driver airbag
Error frequency : 1
Remain over limiting value
Sporadic error
Sitten statusta kun katsoo niin "Ignition circuit Airbag" kohdassa "maximum resistance" kuskin puolelle näyttää NOT OK.
Meinaako tuo nyt slipringiä vai?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Timse View PostOsat näytäs olevan iha normaalisti. Siis kengät ja jouset on omilla paikoillaan.
Comment
-
-
Originally posted by JanesQ View PostKoitas löysätä vähän käsijarruvaijereita. Mulla oli samantapaista ongelmaa. Mulla tosin noi kengät ja hilut meni jatkuvasti niskoilleen ja sitten loppui, kun löysäsi pari kierrosta vaijereita. Joka kerta noi ei kuitenkaan olleet levällään, vaikka pitikin metakkaa.
Comment
-
-
pakko poiketa kaverin vuoks tuolta "omalta" e39 puolelta kyselemään tänne. Elikkä hältä on männy perä autosta(320 vm.-91) ja uutta perää ettii. Onko perällä väliä, että onko se manuaali vai automaatista otettu? Miten paljon perävälitys muuttuu, jos muuttuu?
Autossa alkaa siis kuulumaan jollotusta 50-120km/h asti! Ei ole väliä onko vetoa päällä taikka kytkin pohjassa mutta koko ajan kuuluu! Tulimme tulokseen että perä on mennyt!
Jos joltain löytyy nurkista pyörimästä kyseinen suht halpa perä, niin laittaa privaa!EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
-
Onko m52b28:ssa disa venttiiliä? Kuuluu outoa vikinää imusarjan kohdilta tyhjäkäynnillä. Voimistuu liikkeelle lähdettäessä kun kierrokset laskee pikkuisen. Eikait vanoskaan tuollaista ääntä pidä? Moniurahihna ja kiristinrulla vaihdettu viikonloppuna. Ja kuuluu myös jos ei remmi ole paikoillaan. Voiko tuo separaattori pitää tuollaista mekaanista ääntä?Last edited by JHo; 09-07-2012, 23:57.F87&E28
Comment
-
-
Mistäs kannattas lähtee tutkimaan ongelmaa tai tehdä kun katsastus jäi käytännössä kiinni päästömittauksesta.Kone oli kylmä (ajoin n. 300m ja sen jälkeen seiso 30min ennen kun otettiin tarkastukseen) HC joutokäynnillä 153 ja edellinen omistaja vaihtanut lambdan elokuussa.Tulpat on pitäny vaihtaa mut ei ole kerenny. Kyseessä on M44 koneinen 318iS.
Huomautus tuli myös etukaarista kun ovat kuulemma terävät eli mitäs niille kannattas tehdä?_______________________
Ex: 1995 e36 316i sedan
Ny: 1996 e36 318iS coupé
Comment
-
-
Originally posted by Sokerieero View PostKone oli kylmä (ajoin n. 300m ja sen jälkeen seiso 30min ennen kun otettiin tarkastukseen)
Comment
-
-
Joo. Itselläni (otin töissä kun vehkeet on) moottori lämpenee kohtuu nopeasti (ex-auto), mutta päästömittarin mukaan katti lämpee vasta n.15min moottorin lämpeämisen jälkeen. Pitää huomata, että näissä ne on suurinpiirtein keskellä auton alla.
Kattien lämpiäminen vaatii kyllä reipaasti ajoa, joten ei kannata ihan kylmänä kenenkään viedä konttorille.
Omia lukemia. 92 325
Moottori lämmin, katti kylmä.
Hc n. 100-400, ei alle sadan millään.
Moottori lämmin, katti lämmin
Hc n. 25-60 eli kirkkaasti läpi.
Comment
-
Comment