Tyhmä kysymys, mutta kai olet katsonut onko sielä koneessa riittävästi öljyä?
Ei se niin tyhmä kysymys ole mutta jos ei älyä katsoa onko öljyä koneessa niin se on melko tyhymee..
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Öljyä on näköjään syönyt ku mittatikku kastu vaan vähän.
Vesipumppu on syksyllä vaihdettu. Huomenna pakko alkaa selvttelee.
Laita nyt sitä öljyä ihan ensimmäisenä lisää. Separaattoria+letkuja uusittu milloin?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Niistä ei mitään tietoa.
Viikonloppuna vaihdan öljyt aamulla haen öljyä ja lisään.
Suosittelen uusimaan separaattorin sekä siihen kumiletku ja muoviputken. Veikkaan että siellä yksi syypää öljyn kulutukseen. Osat tekevät noin 100,- marmorilta ostettuna.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
No isoin murhe on se mikä koneessa on paskana kun on se roklatus.
Muuten auto toimii hyvin ja vetää hyvin.
Entäs jos menis vaikka katsomaan? Onhan täällä jo veikattu vaikka mitä, mutta tuskin se arpomalla selviää.
Voit esim. irrottaa apulaitteiden hihnan ja koittaa pyörittää ilman.
Tai kuvaat vaikka videopätkän moottorin käydessä.
Keskuslukko tuntuu tosiaan olevan varsin yleinen vikapaikka E36:ssa. Haulla löytää tavaraa liiankin kanssa. Omassa keskuslukko on täysin mykkä, sulakkeet ok, ovi- ja mikrokytkimet ok, luukun johtosarja ehjä.. Seuraavaksi pitäisi kaivaa ZVM-boksi esiin. Löytyy käsittääkseni hanskalokeron takaa. Tarviiko näissä noita bokseja koodailla, jos joutuu vaihtamaan, vai riittääkö, että osanumero täsmää?
Pitäisikö vuosimallin -96 autosta löytyä vielä erikeen tuo ZVM-boksi, vai onko se jonkin muun boksin yhteydessä? Ei nimittäin löydy tuollaista boksia hanskalokeron takaa.. :think
Edit. Ilmeisesti GM4 hoitaa tämän ikäisessä keskuslukituksen, monen muun toiminnan lisäksi.
jos se vanos on niin mitenhän kallista ja mitä kaikkee tarvii uusia?
Yleensä pelkkien o-renkaiden vaihdolla selviää, beisan systems sivuilta löytyy vaihto ohjeet ja sieltä saa tilattua tiivisteet.. Tiivisteille tulee hintaa jotain 100e kun joutuu venttiilikopan aukasemaan..
Comment