Originally posted by Betrunken
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tässä mun uudessa autossa kun koitin unlockata 8-nappista OBC:tä, tulee näyttöön "Funktion:" ja kun isken siihen "19" ja painan set/res -nappia, menee ruutu tyhjäks, vaikka pitäs se "Lock:on/off" valinta tulla... Mikähän tässä mahtaa olla? Kun kiskon ton pikselitestin niin kaikki pikselit toimii, eli kyllä sen pitäs näkyä jos se jotain tekis :think
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostKuvailemasi on miten ASC+T toimii mutta noin vanhassa kun on pelkästään ASC niin se osaa vain rajottaa tehoa, ei jarruttaa sutivaa pyörää.
AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automatic stability control (ASC+T)
Varustelistasta otettu ja tosiaan kyse 325 vm93 mallista.Citroen ZX "Sacrebleu" edition
EX:
-Bmw E28 518i
-Saab 9000
-Lada 2105
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.
Comment
-
-
Originally posted by Betrunken View PostKyllä tuossa E36:ssa on toi ASC+T ja löytyy luistonestopumppu
AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automatic stability control (ASC+T)
Varustelistasta otettu ja tosiaan kyse 325 vm93 mallista.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Niin siis piti varmistaa juuri että asia on noin mitä ekassa viestissä juuri kerroin
Osaa sitten hahmottaa jotenkin sitä järjestelmää että mistä lähtee etsimää vikaa luistonesto valolle vaiko saako noin vanhasta jo vikakoodeilla selville?
Pumppu kyl surisee siinä kuskinpuolen eturenkaan lokarin sisällä ja katsottiin se luistonesto vaijerikin että pitäisi olla kunnossa. ABS valo ei kuitenkaan pala ja nekin peräti toimivat.
Ja piti semmoista kysyä että koskien katsastusta että saako se luistonesto valo palaa siellä vaiko ottaako mittarista poies? Muutehan toi alkaa olee jo katsastus kelpoinen kampe kuhan käypi ennen konttoria kolmosella huudattamassa katin kuumaksi kun HC:t jäi tuohon 120 tuntumaan vaikka sitä ennen uusittiin uus alkuperäinen lamdba kun HC sitä ennen oli jossain 250 tietämillä.Citroen ZX "Sacrebleu" edition
EX:
-Bmw E28 518i
-Saab 9000
-Lada 2105
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.
Comment
-
-
Originally posted by Betrunken View PostNiin siis piti varmistaa juuri että asia on noin mitä ekassa viestissä juuri kerroin
Osaa sitten hahmottaa jotenkin sitä järjestelmää että mistä lähtee etsimää vikaa luistonesto valolle vaiko saako noin vanhasta jo vikakoodeilla selville?
Pumppu kyl surisee siinä kuskinpuolen eturenkaan lokarin sisällä ja katsottiin se luistonesto vaijerikin että pitäisi olla kunnossa. ABS valo ei kuitenkaan pala ja nekin peräti toimivat.
Ja piti semmoista kysyä että koskien katsastusta että saako se luistonesto valo palaa siellä vaiko ottaako mittarista poies? Muutehan toi alkaa olee jo katsastus kelpoinen kampe kuhan käypi ennen konttoria kolmosella huudattamassa katin kuumaksi kun HC:t jäi tuohon 120 tuntumaan vaikka sitä ennen uusittiin uus alkuperäinen lamdba kun HC sitä ennen oli jossain 250 tietämillä.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by icecold View PostOonko ihan hukassa jos sanon että noin sen kuuluukin toimia :think
Originally posted by tommi--fi View Postolet. Jos mukavuustoiminto tarkoittaa että lasi sulkeutuu kun pitää hetken nappia pohjassa.
olisko siellä ne muoviset parin euron palikat rikki tai kuluneet.
Ensin luulin, että ikkuna olisi tarvinnut "opettaa" painamalla nappia hetken pohjassa vaikka ikkuna on ylhäällä mutta se ei tässä tapauksessa auttanut.
Pienen googletuksen tuloksena todennäköisesti katkasija on rikki. Tai jollakin oli ollut cabriossa samaa ongelmaa ja ikkunoiden ohjausboksi oli vaihdettu eikä ongelma ollut kadonnut.
Eli uutta katkasijaa nyt ensihätään.
Comment
-
-
Mikähän piru voisi olla vikana e36:n coupen oikean puoleisessa takakaiuttimessa kun se särisee? Tätä siis ihan minimaalisellakin voluumilla. Liitännät mielestäni katsoin että olisivat ok, mutta silti ottaa häiriötä jostain. Mistähän kannattaisi vikaa alkaa metsästämään?
ja siis vika ainoastaan auton ollessa käynnissä.Last edited by MinDBeaT; 05-02-2013, 09:01.BMW e61 530i Touring (Titansilber metallic ) -05
Bmw e36 320i Coupe (Madeira-schwarz-metallic) -94
Comment
-
-
Originally posted by MinDBeaT View PostMikähän piru voisi olla vikana e36:n coupen oikean puoleisessa takakaiuttimessa kun se särisee? Tätä siis ihan minimaalisellakin voluumilla. Liitännät mielestäni katsoin että olisivat ok, mutta silti ottaa häiriötä jostain. Mistähän kannattaisi vikaa alkaa metsästämään?
ja siis vika ainoastaan auton ollessa käynnissä.
onko kaijuttimet vahvistimen perässä? yleeensä häiriöt syntyy laturista, esim: jos akku on takana, ja rca johdot kulkee laturin/akun virta johdon vierestä tulee häiriöitä. voi tulla pienemmistäkin jos vaikka rcat ja kaijutin johdot kulkee vierekkäin..
luulen että laturin johdosta jos vika on vaan auton käynnissä ollessa.
Comment
-
-
Originally posted by coupe320 View Postonko kaijuttimet vahvistimen perässä? yleeensä häiriöt syntyy laturista, esim: jos akku on takana, ja rca johdot kulkee laturin/akun virta johdon vierestä tulee häiriöitä. voi tulla pienemmistäkin jos vaikka rcat ja kaijutin johdot kulkee vierekkäin..
luulen että laturin johdosta jos vika on vaan auton käynnissä ollessa.BMW e61 530i Touring (Titansilber metallic ) -05
Bmw e36 320i Coupe (Madeira-schwarz-metallic) -94
Comment
-
Comment