325I VM 93 ilmastointi huollettu toimi kuukauden hyvin nyt eij enää puhalla kylmää vaikka aineet edelleen sisällä ja kompressori lähtee pyörimään kun sen laittaa päälle.
Keski suuttimesta alkaa kuulumaan kohinaa aina kun laitan ilmastoinnin päälle, aikasemmin sitä ei kuulunut koko aikaa nyt vain kohisee. Tuntuu että jokin läppä jumissä tai jotain.
Alternator parts 140a | BMW 3' E36 325i M50 Europe
Mistäs tuohon 140A laturiin saisi laakerit? (Osat 4 & 5). Pientä välystä tuntuu kun akselin päästä heiluttaa ja hiilet olen joka tapauksessa joutumassa vaihtamaan.. Paikallinen fixus ei osannu suoraan sanoa onko varmasti samanlaisia hyllyssä ja schmiedmann ei toista laakeria tunne.
Miksi noin vähän ajettu pitäisi korjata ?
Myös kampura ja veivit uusiksi ?
Onhan se hyvä laakeri remppa tehdä. Onhan siinä isomäärä osia tilattavaksi. Itse juuri kasasin samalla tyylillä koko koneen ja ei voi kuin olla tyytyväinen. Vähän eri asia sitten, kannattaako käyttistä rempata noin vai harraste autoa:think
325I VM 93 ilmastointi huollettu toimi kuukauden hyvin nyt eij enää puhalla kylmää vaikka aineet edelleen sisällä ja kompressori lähtee pyörimään kun sen laittaa päälle.
Keski suuttimesta alkaa kuulumaan kohinaa aina kun laitan ilmastoinnin päälle, aikasemmin sitä ei kuulunut koko aikaa nyt vain kohisee. Tuntuu että jokin läppä jumissä tai jotain.
Kenelläkään asiantuntevaa tietoa?
Sama vika omassa. Paineiden Tarkistuksella kai aloitettava. jos se kompura ei teekään painetta järjestelmään.
Eli ongelmana, että automaatti-ilmastointi hönkii omaa tahtiaan täysillä. Välillä toimii normaalisti ja välillä puhaltaa kokoajan täysiä. Luin, että siili voisi olla paskana, se vain on vaihdettu pari vuotta sitten. Eli kuulostaako siililtä vai voiko vika olla paneelissa?
Automaatti-ilmastointi tekee juurikin tuota, kun siili on menossa rikki, välillä toimii, välillä ei. Loppupeleissä menee siihen, että puhaltaa aina täysillä. Siilin vaihdolla korjautui omassa tapauksessa.
Miksi noin vähän ajettu pitäisi korjata ?
Myös kampura ja veivit uusiksi ?
Eikö tuo 260tkm ole jo kohtuu paljon. No ainakin kiertokanget ois varmaan hyvä uusia :think Mutta oisko tuo kampiakseli aiheellinen jos vaan laakerois?
Onhan se hyvä laakeri remppa tehdä. Onhan siinä isomäärä osia tilattavaksi. Itse juuri kasasin samalla tyylillä koko koneen ja ei voi kuin olla tyytyväinen. Vähän eri asia sitten, kannattaako käyttistä rempata noin vai harraste autoa:think
Eikö tuo 260tkm ole jo kohtuu paljon. No ainakin kiertokanget ois varmaan hyvä uusia :think Mutta oisko tuo kampiakseli aiheellinen jos vaan laakerois?
Just pyörähti mittariin 270tkm. En oo kyllä aatellu tehdä mitään kun ei oo vikaakaan.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment