Onko tuon kasettitelineen tilalle olemassa mitään mukitelinettä/säilytyslaatikkoa? Menee vähän hukaan tuo tila, kun kasetteja en kuitenkaan kuuntele, joten siinä olisi todella hyvä pitää lompakkoa tms?
Toinen kysymys missä lienee vikaa kun airbag valo palaa käynnistyksen jälkeen noin minuutin, ja sitten sammuu? Miten vikaa kannattaisi alkaa purkamaan?
Onko tuon kasettitelineen tilalle olemassa mitään mukitelinettä/säilytyslaatikkoa? Menee vähän hukaan tuo tila, kun kasetteja en kuitenkaan kuuntele, joten siinä olisi todella hyvä pitää lompakkoa tms?
Toinen kysymys missä lienee vikaa kun airbag valo palaa käynnistyksen jälkeen noin minuutin, ja sitten sammuu? Miten vikaa kannattaisi alkaa purkamaan?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Lämmityslaite ei puhalla lämmintä kuin pienellä henkäyksellä vaikka puhallinta säätää isommalle. Autossa automaatti-ilmastointi. Onko etuvastus vai puhaltimen moottori uusissa?
Oikeanlainen etuvastus lienee sellainen jäähdytysrivallinen?
Lämmityslaite ei puhalla lämmintä kuin pienellä henkäyksellä vaikka puhallinta säätää isommalle. Autossa automaatti-ilmastointi. Onko etuvastus vai puhaltimen moottori uusissa?
Oikeanlainen etuvastus lienee sellainen jäähdytysrivallinen?
Vaikuttaako se nopeuden säätö puhallusnopeuteen? Jos vaikuttaa, niin voi olla vaan sisäilmafiltteri tukossa. Vaihtaisin sen ensimmäiseksi.
Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Toinen kysymys missä lienee vikaa kun airbag valo palaa käynnistyksen jälkeen noin minuutin, ja sitten sammuu? Miten vikaa kannattaisi alkaa purkamaan?
Järjestelmässä on ollut vikaa, mutta ei tällä hetkellä päällä. Vikakoodit nollaamalla hoituu kuntoon. Itsellä samaa vikaa, katsastukseen tämä ei vaikuttanut koska siihen ei ole asetettu aikarajaa milloin airbag valon pitää sammua.
Järjestelmässä on ollut vikaa, mutta ei tällä hetkellä päällä. Vikakoodit nollaamalla hoituu kuntoon. Itsellä samaa vikaa, katsastukseen tämä ei vaikuttanut koska siihen ei ole asetettu aikarajaa milloin airbag valon pitää sammua.
Eli sanoit katsastusmiehelle et "Eiku kunnossa se on, ootetaan hetki" ja sit venasitte minuutin siinä valoo tuijotellen ja katsastusmies totes "Noni, menihän se läpi"
Moro,
Sellainen pieni ja ärsyttävä ongelma. Mittaristo "sammuu" välillä. Eli tekee saman kuin kääntäisi virrat pois ja päälle. Tekee välillä koko ajan, välillä ei ollenkaan. Mistähän tota voisi alkaa ihmettelemään. Autohan on 10/93 M50 325i
Moro,
Sellainen pieni ja ärsyttävä ongelma. Mittaristo "sammuu" välillä. Eli tekee saman kuin kääntäisi virrat pois ja päälle. Tekee välillä koko ajan, välillä ei ollenkaan. Mistähän tota voisi alkaa ihmettelemään. Autohan on 10/93 M50 325i
Ei enempää eikä vähempää ku tyyppivika ja ite mittarissa. Lähes kaikki alkupään e36:set tämän vian/ominaisuuden omaavat jos ei oo korjattu. Yleensä lämpimällä kuivalla kelillä oirehtii vähiten ja talvella sitte kostealla kelillä saattaa tehä kokoajan. Itellä meni välillä mont. Viikkoa ilman oireita ja välillä taas kokoajan tippui virrat pois.
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Ei enempää eikä vähempää ku tyyppivika ja ite mittarissa. Lähes kaikki alkupään e36:set tämän vian/ominaisuuden omaavat jos ei oo korjattu. Yleensä lämpimällä kuivalla kelillä oirehtii vähiten ja talvella sitte kostealla kelillä saattaa tehä kokoajan. Itellä meni välillä mont. Viikkoa ilman oireita ja välillä taas kokoajan tippui virrat pois.
Jaaha. Kiitos tästä. Olikohan tohon jotain korjaustopikkia, vai vaihdanko vain suoraan koko mittariston...:think
Tänään alko taas kierroshumpat, otin icv:n irti ja mittasin resistanssin ja vääriä lukemiahan se antoi. Toinen icv antoi oikeampia lukemia, joten putsasin sen ja lykkäsin kiinni. Humppa loppu, mutta nyt kaasun päästäessä tippui kierrokset vähän matalammalle kuin yleensä, mutta kävi sen jälkeen tasaista tyhjäkäyntiä. Voisi varmaan johtua kylmästä koneestakin.
On kyllä saatanallinen paikka tuo imusarjan alapuoli, mistään ei meinaa käsiä saada oikeaan paikkaan ja lopulta kun saa, niin jostain painaa niin perkeleesti, että pakko vetää käsi pois...
Comment