Originally posted by Hevonen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En tiiä onko ihan oikee topic kysyä, mutta ostin tossa vklp 328 e36 vm.95 jonka myynti ilmotuksessa luki että peränä on typ168 3.45 välityksellä ja 25% lukolla. Myyjä sano että luultavasti tuo perä ollut jo uudesta asti? Normaalisti näissähä on typ188 perä 2.93 välityksellä. Katoin VIN-koodin perusteella sen lisävaruste listan ja siellä oli jo tuo 25% lukko. Että liekkö myyjä ollu väärässä vai jossakin vaiheessa joku fiksuna laittanu pienen perän autoon
Eli kysymyksenä siis se, että jos lisävarusteena on tuo 25% lukko, niin onko välitys silti tuo 2.93 vai onko saanut itse valita?
Sekavaa tekstiä, mut jospa siitä jotain irti sais..
E:Parhaiten senhä näkis kahtomalla, että onko siellä nyt kyseessä kumpi. Mistä parhaiten erottaa auton alta katsottuna onko kyseessä 168 vai 188?Nykyisin: e30 318i 2d -84 m50b28 Turbo ikuisuus projekti
e30 316 2d -85 Alpinweiss ///Mikä kiire projekti
e30 316 2d -87 Ral 6003 m50b25 "kaunokki"
300 exc -05
Myydään tavaraa Ostetaan tavaraa
EX: e30 316i 2d -89 Zinnoberrot, e30 320i m20b25 2d -89 Schwartz, e36 328i taxi -95 Cosmosschwarz, e36 325i coupe -94 Moreagrun, e36 328i toukka -95 Montrealblau, e32 735iA -91 Granitsilber metallic, e36 325i taxi -90 Lagunengruen
Comment
-
-
Originally posted by Jokkede View PostE:Parhaiten senhä näkis kahtomalla, että onko siellä nyt kyseessä kumpi. Mistä parhaiten erottaa auton alta katsottuna onko kyseessä 168 vai 188?
4 = 168 , 6 = 188 , 8 = 210%
Comment
-
-
Originally posted by conna View PostLaipat perän sivuilla , 4 vai 6 pultilla kiinni (ne minkä sisältä vetarin tumpit tulee läpi).
4 = 168 , 6 = 188 , 8 = 210Nykyisin: e30 318i 2d -84 m50b28 Turbo ikuisuus projekti
e30 316 2d -85 Alpinweiss ///Mikä kiire projekti
e30 316 2d -87 Ral 6003 m50b25 "kaunokki"
300 exc -05
Myydään tavaraa Ostetaan tavaraa
EX: e30 316i 2d -89 Zinnoberrot, e30 320i m20b25 2d -89 Schwartz, e36 328i taxi -95 Cosmosschwarz, e36 325i coupe -94 Moreagrun, e36 328i toukka -95 Montrealblau, e32 735iA -91 Granitsilber metallic, e36 325i taxi -90 Lagunengruen
Comment
-
-
Mitkä mahtaa olla oikeat rengaspaineet e36 avossa rengaskoolle 225/45-17 ja 245/40-17? Käyttöohjekirjassa näkyy olevan vain 15" ja 16" kokojen paineet. Renkaat ovat mallia GoodYear Eagle F1 Asymmetric II.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostMitkä mahtaa olla oikeat rengaspaineet e36 avossa rengaskoolle 225/45-17 ja 245/40-17? Käyttöohjekirjassa näkyy olevan vain 15" ja 16" kokojen paineet. Renkaat ovat mallia GoodYear Eagle F1 Asymmetric II.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostMitkä mahtaa olla oikeat rengaspaineet e36 avossa rengaskoolle 225/45-17 ja 245/40-17? Käyttöohjekirjassa näkyy olevan vain 15" ja 16" kokojen paineet. Renkaat ovat mallia GoodYear Eagle F1 Asymmetric II.
Mutta sitten katsoin täältä niin 17 renkaat normaalikuormalla 2.0 joka on tosi vähän mun mielesttä.
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostMitkä mahtaa olla oikeat rengaspaineet e36 avossa rengaskoolle 225/45-17 ja 245/40-17? Käyttöohjekirjassa näkyy olevan vain 15" ja 16" kokojen paineet. Renkaat ovat mallia GoodYear Eagle F1 Asymmetric II.Originally posted by MarQu View PostItse pidän 3 paineita. Monesti on nuo varsinkin vanhojen autojen suosituspaineet vähän alhaisia.
Mutta sitten katsoin täältä niin 17 renkaat normaalikuormalla 2.0 joka on tosi vähän mun mielesttä.
http://www.rengaspaine.fi/henkiloaut...2_-_1998/tulos
Comment
-
-
Moi!
Tuli tossa vähä astaltilla harjoteltua pyörittelyä ym. ja kone pääsi keittämään kun en lämpöjä huomennut katsoa, eli nesteet höyrysi ulos ja pursusi paisarin korkista.
Annoin auton olla ja kävin huoltsikalta hakemassa nesteitä ja lisäsin ne, mutta vuotaa joko syyläristä tai alavesiletkusta ulos. Laitoin koneen käyntiin kun lämmöt laski, ja kone käy kuten ennenkin, onneksi. Eli kansi ei ole mennyt?
Voiko olla vaan nesteet tulleet ulos ja selviää vuodon korjaamisella ja uudelleen ilmaamisella? Voiko kansipahvi olla palanut? Miten sen huomaa??
Moottori siis m52b28
Comment
-
-
Korjaa vuodot, ilmaa ja tarkkaile tilannetta. Sittenpä sen näkee. Syylarin voi joutua vaihtamaan, kun paineen noustessa tykkää muovit haljeta vanhuuttaan siitä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKorjaa vuodot, ilmaa ja tarkkaile tilannetta. Sittenpä sen näkee. Syylarin voi joutua vaihtamaan, kun paineen noustessa tykkää muovit haljeta vanhuuttaan siitä.
Niin ajattelinkin, korjaa vuodot, ja syylärin uusin varmaan. Sitten ilmaus ja tarkkailee vähän nesteitä!!
Millä keinoin voi havaita kansipahvin menneen? Ainakin jos jäähdytinnesteitä katoaa? Miten tarkastan viskoflektin toiminnan?
Comment
-
-
Originally posted by Bemarituristi View PostMiten tarkastan viskoflektin toiminnan?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Nestettä katoaa, kehittää liialti painetta jäähdytinjärjestelmään, ei ilmaannu kunnolla ja työntää puhaltimesta pelkkää kylmää, öljyssä on jäähdytinnestettä ja/tai toisinpäin (majoneesia korkin alla), pakokaasut haisee jäähdytinnesteelle jne.
Viskon rupelli pitää pystyä pysäyttään kylmällä koneella ihan käsin ja oikeen kuumalla koneella sitä ei saa pysähtymään mitenkään. Sammuttaa ja kokeilee siis onko siipi "jumissa". Näin viileillä ilmoilma voi olla haasteellista saada kone niin kuumaksi että visko kunnolla jumii, mutta pitäs sen olla ainakin jämympi kuin kylmänä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Kansipahvi?
M50b25
Elikkä auto savuttaa harmahtavaa savua putkesta säällä kuin säällä, kylmällä kuin lämpimälläkin koneella. Kun auton käynnistää ei savuta, noin minuutin päästä alkaa savuttamaan. Kun kierrättää tulee pieni "pilvi" hieman harmahtavaa savua sekä paljon kondensiovettä.
Ei ole päässyt kuumenemaan, eikä ole tullut kylmällä koneella poleteltua.
Mutta savu ei haise makealle, jäähdytinesteen seassa ei ole öljyä, tikussa norm. väristä öljyä, öljykorkkiin ei ole kertynyt mitään, ei syö nestettä
Onko normaalia, jos ei niin mistä hakea vikaa mitään kotikonsteja vian etsintään yms.BMW 318i e36, m40b18
BMW 318i e30, m40b18
BMW 320i e36, m50b25
BMW 520i e34, m20b20
BMW 316i e30, m50b25Turbo
BMW 316i e30, m40b16
BMW 540i e39, m62b44
BMW 530D e61, m57d30Tu
Comment
-
Comment