^^330dp lähtee helposti alkautta, mitään ei tarvi ronkkii yläkautta paitsi jos haluu hifistellä toisen dp:n pultin aavistuksen helpommin hylsyllä, alakautta pääsee kääntämään joku 15 astetta kerrallaan
Ite oon pari kertaa ottanu koko putkiston kerrallaan enkä ees yrittäny pätkissä. Suht nopee homma.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikähän tuossa meikän alustassa mättää.. autossa on bc racing br alusta ja kyllä tulee ikävä jopa jomin alustaa tällä alustalla ajaessa. Takaata saatu suht mielyttäväks mutta edestä aivan kivireki, pienetkin pullonkorkit täräyttää tosi kovasti niin että meenaa leuka pamahtaa rattiin. Oon kokeillu ruuvata sitä joka suuntaan ja iskaria löysempään mutta ei auta. renkaana 225/40r18. Mikä neuvoksi..
330d e46
Comment
-
Apuva! suht kiireellinen
PK-seutulaiset olisko kenellekkään jäänyt omaan fikkaan takaiskarien yläpäitä.
Omassa on hanttarin puoli menossa paskaksi, näkyy sentin rako joten kiirus olis jotta ei mene kokonaan rikki.
OEM osanumero 33521092362
#7 iskarin yläpää
Schmiedmannilla as usual hylly tyhjänä, mielellään haluaisin vahvistetun tai OEM kuraa.
Edit: Ei tarvetta enää.Last edited by Järppä; 11-09-2014, 14:16.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
Saako 318i m43 bemariin vaihdettua jarrutehostimen ilman jarrunesteiden kanssa läträämistä?e46 318i m43b19 ; ex e36 323ia ; ex e36 328i ; ex e34 525i ; ex e36 320ia
Comment
-
Originally posted by J-Beat View Poste46 320d -03 automaatti, tärisee voimakkaasti tyhjäkäynnillä. Koko auto värisee itseasiassa. Liikkeessä ei taas mitään ylimääräisiä värinöitä (paitsi turbiini siellä lukitusalueella, uusi turbiini tilattu). Vikakoodit luettu, tasakäyntisyydestä tuli koodi.
Missä fiba? Moottorin tukikumit?Originally posted by Supa View PostNo mitä korjausarvot sanoo?Ongelma ratkes, moottorin apparin puolen tukikumi oli aivan atomeina, kone värisi niin paljon, että se todennäköisesti sekotti anturit ja diagnostiikasta löytyi tämän seurauksena vikakoodi tasakäyntisyydestä. Nyt kaikki kumit koneeseen ja laatikkoon vaihdettu ja hyrskyttää varsin nätistiOriginally posted by J-Beat View PostKaikki nätisti alle kahta, suuttimia kuittien mukaan oli vastikään huollettu.
Myydään:
Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46
K-S Connection
Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring
Comment
-
Mulla sama alusta, 19" vanteilla. Muistaakseni löysimmästä asennosta 22naksua kovemmalle tällä hetkellä säädetty iskarit ja tuntuis aika hyvältä. Kaikkiaan muistaakseni 34naksua laidasta laitaan. Toki voi vaikuttaa jousijäykkyydetkin, tähän hätään en kyl muista omia..Originally posted by salamine View PostMikähän tuossa meikän alustassa mättää.. autossa on bc racing br alusta ja kyllä tulee ikävä jopa jomin alustaa tällä alustalla ajaessa. Takaata saatu suht mielyttäväks mutta edestä aivan kivireki, pienetkin pullonkorkit täräyttää tosi kovasti niin että meenaa leuka pamahtaa rattiin. Oon kokeillu ruuvata sitä joka suuntaan ja iskaria löysempään mutta ei auta. renkaana 225/40r18. Mikä neuvoksi..
330d e46
Comment
-
Paljonkos tuo kumien vaihto kustansi? Itselläni varmaan sama homma edessä kun värisee niin jumalattomasti.Originally posted by J-Beat View PostNyt kaikki kumit koneeseen ja laatikkoon vaihdettu ja hyrskyttää varsin nätisti
Exät:
Lupo Gti
Mazda 6 MPS
e46 330dA Individual Touring M-Sport II -02[/B][/SIZE]
Comment
-
Moro!
Kävin tänään erästä e46 bemmiä kattelemassa ja koeajamassa. vm -99 ja 2l diisseli. Moottorin puolelta auto tuntu ihan kunnolliselta, mutta siinä oli vähän ruostetta. Konepellin etuosassa pikkusen paikkailtua ruostetta ja kun kurkkasin takalokarin sisäpuolelle niin näin siellä massakerroksen. Koputtelin lokaria ja takaosa kuulosti ontolta ja etuosa kuulosti ''napakalta'', myös vanteiden läpi saatoin vähän huomata ruostetta... Oven sisäpuolilla ja kontissa ei ollut ruostetta yhtään. Kehtaakohan tuota ostaa, kun ruostetta löytyy aikalailla. :think: Mitenhän iso ongelma tuo ruoste yleensäkkin on näissä e46 bemareissa? Entä pitääkö diisselin täristä kovin paljoa tyhjäkäynnillä?Last edited by TheJukke; 13-09-2014, 20:16.
Comment
-
Töitä tulee noin 6h kun turbiinin ja kumit vaihtavat ja putsaavat laatikon. Vähän päälle 400e oli töiden osuus. Turbiinin tilasin Saksasta.Originally posted by Jormuli View PostPaljonkos tuo kumien vaihto kustansi? Itselläni varmaan sama homma edessä kun värisee niin jumalattomasti.
Myydään:
Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46
K-S Connection
Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring
Comment
-
Uskaltaakos tuonne jäähdytinjärjestelmään lisätä pelkkää vettä sen verran että pinta nousee yli alarajan? sytty valo viime yönä kotia tullesa jostain syystä :think täytyy halille lähtiä tutkaileen, mutta ei taija välttämättä nestettä löydy tähän hätään ni sillä kyselen..
e46 330d Sedan ///M-Sport II -02 Topasblau Metallic
ex e36 325i Coupe -93
Comment
-
Uskaltaa hyvinkin. Vaihdat sitten kunnon mehut kun löydät vuodon.Originally posted by Nikke- View PostUskaltaakos tuonne jäähdytinjärjestelmään lisätä pelkkää vettä sen verran että pinta nousee yli alarajan? sytty valo viime yönä kotia tullesa jostain syystä :think täytyy halille lähtiä tutkaileen, mutta ei taija välttämättä nestettä löydy tähän hätään ni sillä kyselen..
Comment
-
Suomi autoissa varmaan on melkosen paljon ruostetta tossa iässä..Originally posted by TheJukke View PostMoro!
Kävin tänään erästä e46 bemmiä kattelemassa ja koeajamassa. vm -99 ja 2l diisseli. Moottorin puolelta auto tuntu ihan kunnolliselta, mutta siinä oli vähän ruostetta. Konepellin etuosassa pikkusen paikkailtua ruostetta ja kun kurkkasin takalokarin sisäpuolelle niin näin siellä massakerroksen. Koputtelin lokaria ja takaosa kuulosti ontolta ja etuosa kuulosti ''napakalta'', myös vanteiden läpi saatoin vähän huomata ruostetta... Oven sisäpuolilla ja kontissa ei ollut ruostetta yhtään. Kehtaakohan tuota ostaa, kun ruostetta löytyy aikalailla. :think: Mitenhän iso ongelma tuo ruoste yleensäkkin on näissä e46 bemareissa? Entä pitääkö diisselin täristä kovin paljoa tyhjäkäynnillä?
Voisithan kysyä jos saisit auton ajoon ja jos mahdollista, käydä jossain kurkkaamassa ihan kunnolla korin kunnon. Eikös nämä bemarit ole tunnettuja siitä lahoamisesta.
Oma autoni oli tuotu 2012 talvella Suomeen eikä autossa ollut kuin yksi pieni ruostetäplä, jo yhden talven jälkeen niitä olikin jo muutama. Siksi kannattaisi varmaan perehtyä tuohon autoon paremmin tai kysyä omistajalta suoraan että mitä on korille tehty, paikkaukset yms.
Tärinää kyllä löytyy ainakin omasta 330d:stä, kuuluu jokseenkin asiaan mutta nuo moottorin kumityynyt varmaan joutanee vaihtoon jos tärinä on kovaa, niinkuin omassani.Exät:
Lupo Gti
Mazda 6 MPS
e46 330dA Individual Touring M-Sport II -02[/B][/SIZE]
Comment
-
Itsellä oli sama juttu, pumpun vaihdoin ja ei auttanut. Vaihdoin kummankin lampun alta nuo pesurien teleskoopit niin alkoi pelaamaan. Ilmeisesti ei paine riittänyt ruikkaamaan nestettä lampulle. Hävittääkö lasinpesunestettä?Originally posted by Bemssi View PostTuli vaihdettua ajovalonpesurien pumppu, koska eivät ole toimineet minun aikana ollenkaan. Uusi pumppu ei auttanut mitään, sulake on ehjä. Pystyykö ohjelmoimaan tietokoneella pois käytöstä? Ja kuinka? Vai löytyykö relettä?e39 M5 ahdettuna
Comment
-
Ei hävitä nesteitä.. Täytyy mitata vielä varmuuden vuoksi, että tuleeko virtaa. Jos ei, niin sitten mennään leimalle toimimattomana.Originally posted by mikkis-92 View PostItsellä oli sama juttu, pumpun vaihdoin ja ei auttanut. Vaihdoin kummankin lampun alta nuo pesurien teleskoopit niin alkoi pelaamaan. Ilmeisesti ei paine riittänyt ruikkaamaan nestettä lampulle. Hävittääkö lasinpesunestettä?
Comment
Comment