E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tuningki
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Ei se nyt noin vaikeaa ole, http://bmwfans.info/parts-catalog/E4...em_oil_filter/ osaluettelo missä on o-renkaan koko 24x3.
    Joo tuolta löysinkin koon.. Ja yhdeltä pajalta löyty semmoset näin sunnuntainakin

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by jluoma View Post
    Kannattaa olla nimenomaan oikeanlaiset ja uudet O-renkaat. Deltabavarialta hankin ja ei ollu kalliit. Ensimmäinen yritys oli Bilteman O-renkailla jotka olivat hivenen erilaiset ja siis jouduin heti viikon päästä palaamaan asiaan, kun öljyt ei oikein pysyneet sisällä.
    Originally posted by Zanddu View Post
    Onko tuo venttiili jossain suodatinjalan kyljessä? Itelläni vaan kans vuotaa öljyä jostain, mut en oo kerinny vielä sen tarkemmin tutkimaan.
    Kansalaiset, katsokaa linkki post #998

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by tuningki View Post
    Ok... Thanks, Oli muurattu punaisella tiivisteliimalla tuo niin oikeen tienny mitä siinä kuuluu olla nyt pitäisi ehtiä jostain o-renkaat tuohon kun eivät kl:llä osanneet myydä noita
    Ei se nyt noin vaikeaa ole, http://bmwfans.info/parts-catalog/E4...em_oil_filter/ osaluettelo missä on o-renkaan koko 24x3.

    Leave a comment:


  • Zanddu
    replied
    Onko tuo venttiili jossain suodatinjalan kyljessä? Itelläni vaan kans vuotaa öljyä jostain, mut en oo kerinny vielä sen tarkemmin tutkimaan.

    Leave a comment:


  • jluoma
    replied
    Originally posted by tuningki View Post
    Ok... Thanks, Oli muurattu punaisella tiivisteliimalla tuo niin oikeen tienny mitä siinä kuuluu olla nyt pitäisi ehtiä jostain o-renkaat tuohon kun eivät kl:llä osanneet myydä noita
    Kannattaa olla nimenomaan oikeanlaiset ja uudet O-renkaat. Deltabavarialta hankin ja ei ollu kalliit. Ensimmäinen yritys oli Bilteman O-renkailla jotka olivat hivenen erilaiset ja siis jouduin heti viikon päästä palaamaan asiaan, kun öljyt ei oikein pysyneet sisällä.

    Leave a comment:


  • Miroreijo
    replied
    Kiitoksia viinkeistä parkkitutkaan mennään noilla vikakoodien lukemisella eteenpäin ja vaihdetaan sitten niitä alkuperäisiä antureita paikalleen

    Leave a comment:


  • tuningki
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Ok... Thanks, Oli muurattu punaisella tiivisteliimalla tuo niin oikeen tienny mitä siinä kuuluu olla nyt pitäisi ehtiä jostain o-renkaat tuohon kun eivät kl:llä osanneet myydä noita

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Ainakaan noissa ei ole muuta https://www.google.fi/search?q=11421...w=1138&bih=687

    Leave a comment:


  • tuningki
    replied


    Suodatinjalan joku venttiili. Niin kuuluuko tuossa keskellä olla joku tiiviste vai onko noilla 2 o-renkaalla vain? M43 mylly

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by janne30 View Post
    Eipä mittää ja kyllä tosiaan niinku sanoit niin kannattaa testata anturit ennenku ostaa neljät uudet anturit, sen verran arvokkaita.
    Joo ovat sen verran arvokkaita, jos ei niitä ebay:n halvimpia laita. Itse en ainakaan laittaisi. Nykyautojen korjaaminen vaan vaatii usein vikakoodienlukemisen/live-datan tutkailua. Muuten menee äkkiä varaosaruletiksi, joka ei ole halpaa. Vika voi anturien lisäksi olla myös johtosarjassa, eli senkin voi tarkistaa, jos haluaa olla varma ennen osien ostamista.

    Leave a comment:


  • janne30
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Sori piti lainata tuota seuraavaa viestiä, eli tuota Jampsu87 kirjoittamaa.
    Eipä mittää ja kyllä tosiaan niinku sanoit niin kannattaa testata anturit ennenku ostaa neljät uudet anturit, sen verran arvokkaita.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by janne30 View Post
    Enkös mä näin juuri sanonu :think
    Sori piti lainata tuota seuraavaa viestiä, eli tuota Jampsu87 kirjoittamaa.

    Leave a comment:


  • janne30
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Kun järjestelmä havaitsee vian se kytkeytyy pois ja ilmoittaa tästä juuri tuolla pitkällä piippauksella. Eli vikakoodienlukuun. Ei kannata aloittaa osa rulettia vaihtamalla kaikkia antureita.
    Enkös mä näin juuri sanonu :think

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Jampsu87 View Post
    Kyllä niistä kunnossaan ollessaan kuuluu naputusta jos anturi toimii. Ettei joku vaan olisi vaihtanut kaikki anturit johonkin ebay\tarvike versioon ja yksikään niistä ei toimi. Kaikki vaihtoon ja alkuperäistä tilallle.
    Kun järjestelmä havaitsee vian se kytkeytyy pois ja ilmoittaa tästä juuri tuolla pitkällä piippauksella. Eli vikakoodienlukuun. Ei kannata aloittaa osa rulettia vaihtamalla kaikkia antureita.
    Last edited by HTK12; 05-02-2017, 00:16. Reason: Lainauksen korjaus

    Leave a comment:


  • Jampsu87
    replied
    Originally posted by Miroreijo View Post
    Tietääkö joku noista peruutus tutkista jotain, pakin ku laittaa päälle pitää aina ekalla kerralla 10sek piippauksen ja se on siinä mitään muuta ei tapahdu, antureita oon kuunnellu että onko joku rikki mutta mistään anturista ei kuulu mitää joten missä vika, vai kannattaako vaan mennävikakoodin lukuun. Potilaana e46 320d touring -04
    Kyllä niistä kunnossaan ollessaan kuuluu naputusta jos anturi toimii. Ettei joku vaan olisi vaihtanut kaikki anturit johonkin ebay\tarvike versioon ja yksikään niistä ei toimi. Kaikki vaihtoon ja alkuperäistä tilallle.

    Leave a comment:

Working...
X