Originally posted by jr66
View Post
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jluoma View PostKannattaa olla nimenomaan oikeanlaiset ja uudet O-renkaat. Deltabavarialta hankin ja ei ollu kalliit. Ensimmäinen yritys oli Bilteman O-renkailla jotka olivat hivenen erilaiset ja siis jouduin heti viikon päästä palaamaan asiaan, kun öljyt ei oikein pysyneet sisällä.Kansalaiset, katsokaa linkki post #998Originally posted by Zanddu View PostOnko tuo venttiili jossain suodatinjalan kyljessä? Itelläni vaan kans vuotaa öljyä jostain, mut en oo kerinny vielä sen tarkemmin tutkimaan.
Leave a comment:
-
Ei se nyt noin vaikeaa ole, http://bmwfans.info/parts-catalog/E4...em_oil_filter/ osaluettelo missä on o-renkaan koko 24x3.Originally posted by tuningki View PostOk... Thanks, Oli muurattu punaisella tiivisteliimalla tuo niin oikeen tienny mitä siinä kuuluu olla
nyt pitäisi ehtiä jostain o-renkaat tuohon kun eivät kl:llä osanneet myydä noita 
Leave a comment:
-
Onko tuo venttiili jossain suodatinjalan kyljessä? Itelläni vaan kans vuotaa öljyä jostain, mut en oo kerinny vielä sen tarkemmin tutkimaan.
Leave a comment:
-
Kannattaa olla nimenomaan oikeanlaiset ja uudet O-renkaat. Deltabavarialta hankin ja ei ollu kalliit. Ensimmäinen yritys oli Bilteman O-renkailla jotka olivat hivenen erilaiset ja siis jouduin heti viikon päästä palaamaan asiaan, kun öljyt ei oikein pysyneet sisällä.Originally posted by tuningki View PostOk... Thanks, Oli muurattu punaisella tiivisteliimalla tuo niin oikeen tienny mitä siinä kuuluu olla
nyt pitäisi ehtiä jostain o-renkaat tuohon kun eivät kl:llä osanneet myydä noita 
Leave a comment:
-
Kiitoksia viinkeistä parkkitutkaan mennään noilla vikakoodien lukemisella eteenpäin ja vaihdetaan sitten niitä alkuperäisiä antureita paikalleen
Leave a comment:
-
Ok... Thanks, Oli muurattu punaisella tiivisteliimalla tuo niin oikeen tienny mitä siinä kuuluu ollaOriginally posted by jr66 View PostAinakaan noissa ei ole muuta https://www.google.fi/search?q=11421...w=1138&bih=687
nyt pitäisi ehtiä jostain o-renkaat tuohon kun eivät kl:llä osanneet myydä noita
Leave a comment:
-
-
-
Joo ovat sen verran arvokkaita, jos ei niitä ebay:n halvimpia laita. Itse en ainakaan laittaisi. Nykyautojen korjaaminen vaan vaatii usein vikakoodienlukemisen/live-datan tutkailua. Muuten menee äkkiä varaosaruletiksi, joka ei ole halpaa. Vika voi anturien lisäksi olla myös johtosarjassa, eli senkin voi tarkistaa, jos haluaa olla varma ennen osien ostamista.Originally posted by janne30 View PostEipä mittää
ja kyllä tosiaan niinku sanoit niin kannattaa testata anturit ennenku ostaa neljät uudet anturit, sen verran arvokkaita.
Leave a comment:
-
Kun järjestelmä havaitsee vian se kytkeytyy pois ja ilmoittaa tästä juuri tuolla pitkällä piippauksella. Eli vikakoodienlukuun. Ei kannata aloittaa osa rulettia vaihtamalla kaikkia antureita.Originally posted by Jampsu87 View PostKyllä niistä kunnossaan ollessaan kuuluu naputusta jos anturi toimii. Ettei joku vaan olisi vaihtanut kaikki anturit johonkin ebay\tarvike versioon ja yksikään niistä ei toimi. Kaikki vaihtoon ja alkuperäistä tilallle.
Leave a comment:
-
Kyllä niistä kunnossaan ollessaan kuuluu naputusta jos anturi toimii. Ettei joku vaan olisi vaihtanut kaikki anturit johonkin ebay\tarvike versioon ja yksikään niistä ei toimi. Kaikki vaihtoon ja alkuperäistä tilallle.Originally posted by Miroreijo View PostTietääkö joku noista peruutus tutkista jotain, pakin ku laittaa päälle pitää aina ekalla kerralla 10sek piippauksen ja se on siinä mitään muuta ei tapahdu, antureita oon kuunnellu että onko joku rikki mutta mistään anturista ei kuulu mitää joten missä vika, vai kannattaako vaan mennävikakoodin lukuun. Potilaana e46 320d touring -04
Leave a comment:

Leave a comment: