Originally posted by Lebleb123
View Post
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Laittaisin kyllä kuparinikkeliä alkuperäisen sijaan. Paljon mukavampaa tuo kuparinikkeli taivutella. Teräsputkea on työläämpi taivuttaa, kuparinikkeliä taivuttaa vaikka käsin, jos ei tiukkoja mutkia tarvitse tehdä. Teettääminen onnistuu varaosaliikkeissä tai sitten itse. Putkea ja liittimiä saa varaosaliikkeistä. Osti sitten alkuperäisen tai laittaa tuota kuparinikkeliä, niin se pitää taivutella autoon sopivaksi.
-
Mistähän saisi angel eyeseille herätteen että syttyisi samaan aikaan sisävalojen kanssa? Kyseessä 316i 2004 karvalakki, jossa ei ole jalkatilavaloja.
Leave a comment:
-
jatkuu konehuoneeseen.Originally posted by Lebleb123 View PostEli kysyinen putki joka vuotaa on n.10cm enne liitosta takarenkaan jousen takana, joka jatkuu apukuskin puolelle. Eli onko sitä liitosta enne toista liitosta missä kohi? Vai jatkuuko se konehuoneesee asti? :/
Leave a comment:
-
Eli kysyinen putki joka vuotaa on n.10cm enne liitosta takarenkaan jousen takana, joka jatkuu apukuskin puolelle. Eli onko sitä liitosta enne toista liitosta missä kohi? Vai jatkuuko se konehuoneesee asti? :/Originally posted by dabbe View PostKannattaa kattoa mikä siellä vuotaa, kun vasemman takapyörän putki on yhtenäinen, kun apukuskin puoli on liitoksella kuskinpuolen takarenkaan jousen kohdilla.
Voi ostaa alkuperäisen, siinä liittimet valmiina ja käytännössä suora putki (taitettu yleensä keskeltä ). Jos tiputat bensatankin kokonaan pois tieltä niin on tilaa tehdä, itse pidin paikoillaan, otin pannat irti ja ähelsin pienessä ahtaassa tilassa, vitutti. Hyvä tuli silti. Konehuoneen mutkat vähän vittumaisia, mutta onnistuvat kärsivällisyyden kera.
Itse syötin putken konehuoneesta auton alle, tein konehuoneen mutkat. ja sitten jatkoin putken kiinnittämistä / reitittämistä auton alla ja takapäässä. Ruuvasin kiinni vasta kun kaikki oli kohdillaan.
Jos kyse siitä lyhimmästä pätkästä ( vasen takarengas -> oikea takarengas) niin onnistuu käytännössä, näin -> auto ylös -> renkaat irti -> putki irti -> uusi paikoilleen. Voilá
Toivottavasti tästä on jotain apua.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E4...rake_pipe_dsc/
Leave a comment:
-
Kannattaa kattoa mikä siellä vuotaa, kun vasemman takapyörän putki on yhtenäinen, kun apukuskin puoli on liitoksella kuskinpuolen takarenkaan jousen kohdilla.Originally posted by Lebleb123 View PostKyseessä e46 vm.2003 318i
Onko miten mielenterveyttä raastava homma vaihtaa takajarru putki?
Tai mahtaako mistään löytymää räjäytyskuvia jarruputkistosta?
Ja löytyykö iha varaosana kyseistä putkiloo vai pitääkö teettää jossai?
Tarkennusta: Kyseinen putki menee kuskinpuolen takarenkaan takana, liitos tullee jousen takana ja jatkuu apukuskin puolelle. Vähä hämärästi selitetty, mut toivotaa jos joku ymmärtäs
Voi ostaa alkuperäisen, siinä liittimet valmiina ja käytännössä suora putki (taitettu yleensä keskeltä ). Jos tiputat bensatankin kokonaan pois tieltä niin on tilaa tehdä, itse pidin paikoillaan, otin pannat irti ja ähelsin pienessä ahtaassa tilassa, vitutti. Hyvä tuli silti. Konehuoneen mutkat vähän vittumaisia, mutta onnistuvat kärsivällisyyden kera.
Itse syötin putken konehuoneesta auton alle, tein konehuoneen mutkat. ja sitten jatkoin putken kiinnittämistä / reitittämistä auton alla ja takapäässä. Ruuvasin kiinni vasta kun kaikki oli kohdillaan.
Jos kyse siitä lyhimmästä pätkästä ( vasen takarengas -> oikea takarengas) niin onnistuu käytännössä, näin -> auto ylös -> renkaat irti -> putki irti -> uusi paikoilleen. Voilá
Toivottavasti tästä on jotain apua.
Leave a comment:
-
Kyseessä e46 vm.2003 318i
Onko miten mielenterveyttä raastava homma vaihtaa takajarru putki?
Tai mahtaako mistään löytymää räjäytyskuvia jarruputkistosta?
Ja löytyykö iha varaosana kyseistä putkiloo vai pitääkö teettää jossai?
Tarkennusta: Kyseinen putki menee kuskinpuolen takarenkaan takana, liitos tullee jousen takana ja jatkuu apukuskin puolelle. Vähä hämärästi selitetty, mut toivotaa jos joku ymmärtäs
Leave a comment:
-
Tarviiko N42 koneen nokka-akselien ja valvetronikin irrotukseen ja takasin laittoon jtn erikoistyökalui?:think
Leave a comment:
-
Muistaakseni siinä kuitissa oli jopa eritelty mitä oli laitettu ja sellanen muistikuva oli että kaikki olis laitettu :think
Leave a comment:
-
Jaa se oli ihan pajalta se kuitti. Aattelin että itsetehty ja ostokuitti. No kannattaahan se puslien kunto tarkistaa joka tapauksessa. Tai onko joku pusla vaihdettu, muttei kaikkia ja välys säilynyt. (itsellä tämä remontti nyt vklp edessä, niin jonkin verran taustatyötä tehnyt)Originally posted by Jondis View PostEn ole kyllä tarkistanut mutta tuskin tässä taloustilanteessa millään pajalla on varaa tehdä hommia päin persettä tai kirjotella kuitteja tekemättömistä töistä:think Täytyy varmaan ne vielä varmuudeksi kattoa. Mukkulan autohuollossa lahessa oli edellinen homman teettänyt.
Leave a comment:
-
En ole kyllä tarkistanut mutta tuskin tässä taloustilanteessa millään pajalla on varaa tehdä hommia päin persettä tai kirjotella kuitteja tekemättömistä töistä:think Täytyy varmaan ne vielä varmuudeksi kattoa. Mukkulan autohuollossa lahessa oli edellinen homman teettänyt.Originally posted by dabbe View Postootko varma että ne puslat on asennettu oikein? Tai ylipäätänsä vaihdettu, vaikka kuitti siitä löytyykin.
Leave a comment:
-
takapuskuri
hei, itsellä tuollainen 04vm sport e46 sedan niin ajattelin vaihtaa takapuskuria kun entinen saanut pienen kolhun, niin olen katsonut tälläistä puskuria mutta en tiedä että meneekö suoraan paikoilleen vanhan tilalle?
http://www.tuningkauppa.com/BMW-E46-...ok-takapuskuri
jos en ihan väärin ole ymmärtänyt niin ainakin facelift takapuskurin kiinnikkeet eli nämä:
http://www.tuningkauppa.com/epages/t...ectID=40552482
ilmeisesti m-sport 1 korisarja tällähetkellä kiinni.
Kiitos jo etukäteen vastauksista
Leave a comment:
Leave a comment: