Originally posted by QUASIMODO
View Post
Vanoksenkin joutunee M54:stä korjaamaan Beisanin setillä mutta se on sentään kotikonstein tehtävissä. Imuvuodot tietty vaivaa vanhemmiten ja DISA on syytä päivittää German Autosolutionin kitillä.
Leave a comment: