Originally posted by jr66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jarii View PostMikäköhän vois olla vikana e46 318ci coupe vm:2000. Auto ei lähde enää käyntiin. Mutta kun rämpyttää avainta virtalukossa muutaman kerran nii kone pyörii hetken. Ja toinen vika joka ilmeni saman aikaan ovet ei aukea ulkopuolelta eikä sisältä.. Voiko olla että ajonesto on mennyt päälle?
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostKyllä mutterit pitää työstää auki konetilan kautta, ei oikein onnistu alakautta. Eli kuskin puolella aika paljon tavaraa pois edestä ensin.
Omaani laitoin vähän vakiota jäykemmät kannakkeet, ja olen kyllä ollut tyytyväinen.
Videolla homma tehdään kokonaan alakautta :think
Comment
-
-
Originally posted by hurvana View PostMiksikäs auto alkanut nytkäyttää kun kierrokset vaihtuu vedolta vapaalle? Esim kun ajaa jonkun hidastelijan perässä vähän hitaammin kuin haluaisi ja joutuu koko ajan hellittää kaasua, niin joka kerta nytkäyttää ikävästi.
Joku välys (nivel yms.) voimansiirrossa tai moottorin tukikumit?
Vähän turvaväliä enemmän niin sais pitää enempi kaasua paikoillaan.
Joskus kun on joutunut ajaan jollain bensakoneisella jossa ei vakkaria, niin siitä ei meinaa tasavauhtia sitten löytyä, mennään aina yli tai ali halutun nopeuden, joten olen koittanut säälistä ymmärtää noita joiden nopeus soutaa kokoajan.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by hurvana View PostMiksikäs auto alkanut nytkäyttää kun kierrokset vaihtuu vedolta vapaalle? Esim kun ajaa jonkun hidastelijan perässä vähän hitaammin kuin haluaisi ja joutuu koko ajan hellittää kaasua, niin joka kerta nytkäyttää ikävästi.
Comment
-
-
Originally posted by Esal View PostJoku välys (nivel yms.) voimansiirrossa tai moottorin tukikumit?
Vähän turvaväliä enemmän niin sais pitää enempi kaasua paikoillaan.
Joskus kun on joutunut ajaan jollain bensakoneisella jossa ei vakkaria, niin siitä ei meinaa tasavauhtia sitten löytyä, mennään aina yli tai ali halutun nopeuden, joten olen koittanut säälistä ymmärtää noita joiden nopeus soutaa kokoajan.
Comment
-
-
E46 varashälyttimeen liittyviä kysymyksiä olisi muutama eli:
- miten oikea oppisesti sisätilan tutka kytketään pois käytöstä kaukosäätimestä auton ovia lukkoon laitettaessa eli painetaanko lukitusnappia heti perään toisen kerran vai jotenkin muuten?
- mikä tai mitkä vialliset osat aiheuttavat lähes joka kerta auton ovia avattaessa varashälyttimen "laukeamisen"....ja ei siis johdu akun alhaisesta jännitteestä eli tapahtuu täydellä akullakin?
- saako halutessa vain ja ainoastaan auton varashälyttimen koodattua kokonaan pois käytöstä?
Kiitos taas etukäteen avusta!
Comment
-
-
Originally posted by PJS69 View PostE46 varashälyttimeen liittyviä kysymyksiä olisi muutama eli:
- miten oikea oppisesti sisätilan tutka kytketään pois käytöstä kaukosäätimestä auton ovia lukkoon laitettaessa eli painetaanko lukitusnappia heti perään toisen kerran vai jotenkin muuten?
- mikä tai mitkä vialliset osat aiheuttavat lähes joka kerta auton ovia avattaessa varashälyttimen "laukeamisen"....ja ei siis johdu akun alhaisesta jännitteestä eli tapahtuu täydellä akullakin?
- saako halutessa vain ja ainoastaan auton varashälyttimen koodattua kokonaan pois käytöstä?
Kiitos taas etukäteen avusta!
Avaatko ovet avaimella vai kaukosäädöllä? Varashälyttimen voi koodata laukeamaan, jos ovet avataan avaimella. Eli tällöin ovet saa avattua vain kaukosäätimellä ilman varashälyyttimen laukeamista.
Sille ei ole erillistä moduulia olemassa, joten ilman koodaamista ei kyllä taida mitenkään saada pois.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment