Vai onko facelifteihin tai viimesen vuoden malleihin tullut 6-vaihteinen laatikko, kuten esimerkiksi e46 330i bensoihin?
Dieselmiehet osaa kertoa faktoja.
Vai onko facelifteihin tai viimesen vuoden malleihin tullut 6-vaihteinen laatikko, kuten esimerkiksi e46 330i bensoihin?
Dieselmiehet osaa kertoa faktoja.
Vai onko kaikissa 5-vaihteinen, jos ei tilatessa ole maksettu lisää?
6-vaihteinen on hyvä jos sellaisen löytää ja saa käsiinsä, mun e87:ssa on sellainen laatikko.
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
E46 320d (M47N) 3/2003 jälkeiset pitäis olla 6-pykäläinen manuaalilaatikko.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Pari sivua taaksepäin selviteltiin tota mun auton vikaa, kappas kun tänään taas lävähti valo tauluun ja alko köymään vajailla. Kestihän tässä jopa kaks viikkoa ajella ilman ongelmia. Misfire tuli kahdelle sylinterille, oliskohan ollu 4 ja 5. Olin jo melkein töissä ku vika tuli, ajattelin että ajan nyt sitte vika päällä töihin että saa katottua livedataa sillon ku se käy vajailla. No valohan samnu tossa vajaa kilometri ennen ku olin perillä ja toimi taas normaalisti Meen tänää käymään siellä liikkeessä, ei tässä nyt oo mitään järkeä enää.
Pari sivua taaksepäin selviteltiin tota mun auton vikaa, kappas kun tänään taas lävähti valo tauluun ja alko köymään vajailla. Kestihän tässä jopa kaks viikkoa ajella ilman ongelmia. Misfire tuli kahdelle sylinterille, oliskohan ollu 4 ja 5. Olin jo melkein töissä ku vika tuli, ajattelin että ajan nyt sitte vika päällä töihin että saa katottua livedataa sillon ku se käy vajailla. No valohan samnu tossa vajaa kilometri ennen ku olin perillä ja toimi taas normaalisti Meen tänää käymään siellä liikkeessä, ei tässä nyt oo mitään järkeä enää.
Vaihdoitko sen kampianturin uuteen? Eikö se työntäntänyt vikakoodia anturista sillä vanhalla orginaalilla?
Vaihdoitko sen kampianturin uuteen? Eikö se työntäntänyt vikakoodia anturista sillä vanhalla orginaalilla?
Vaihdoin viime viikon maanantaina ihan uuden orkkisanturin. Ei se sillä vanhalla ehtiny ainakaan mitään koodia antamaan ku ajelin sen kansaa sen viikonlopun.
Vaihdoin viime viikon maanantaina ihan uuden orkkisanturin. Ei se sillä vanhalla ehtiny ainakaan mitään koodia antamaan ku ajelin sen kansaa sen viikonlopun.
Juu tää on kyllä hirveen kiva. Vien sen ens viikolla sinne liikkeeseen ni ne vie sen tutkittavaks.
Nyt kyllä hyvin huomaa että jotain vikaa tässä on, ku se toimi ton kaks viikkoa niinku pitäiski. Nyt ei kiihdy kunnolla ja nelos- ja vitosvaihteella ku lähtee kiihdyttämään ni nykäsee aika vahvasti.
Siis ne neljä pulttia jotka yhdistää loppuosan pakosarjoihin. (e46 M54)
Nyt olen jo rikkonut ne sikäli, että saan putkiston pois, mutta ne kannat edelleen istuu aika tukevasti paikoillaan, ja ne pitää saada pois voidakseen laittaa uusia pultteja tilalle.
Irrotusöljyä lotrasin huolella ennenkuin ryömin auton alta, ja poraamista ja tai lyömistä ehkä joutuu harjoittamaan... mutta muita ideoita?
Hommana on kardaanin tukilaakerin vaihto, eli on tässä muutakin...
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
Siis ne neljä pulttia jotka yhdistää loppuosan pakosarjoihin. (e46 M54)
Nyt olen jo rikkonut ne sikäli, että saan putkiston pois, mutta ne kannat edelleen istuu aika tukevasti paikoillaan, ja ne pitää saada pois voidakseen laittaa uusia pultteja tilalle.
Irrotusöljyä lotrasin huolella ennenkuin ryömin auton alta, ja poraamista ja tai lyömistä ehkä joutuu harjoittamaan... mutta muita ideoita?
Hommana on kardaanin tukilaakerin vaihto, eli on tässä muutakin...
Jos on orkkisputkisto niin itse laittaisin kyllä tuossa tilanteessa jo parempaa tilalle.
Tietysti uudet pultit laitan, mutta miksi pitäisi ehjä putki korvata jollain toisella? Ja tietysti nyt joutuu uudet tiivisteetkin.. mut just nyt ei olis ylimääräistä rahaa heittää johonkin mitä ei tarvi.
Ja vaikka olisikin uusi catback putkisto, niin silti ne pultin jämät pitää saada pois.
Siis ne neljä pulttia jotka yhdistää loppuosan pakosarjoihin. (e46 M54)
Nyt olen jo rikkonut ne sikäli, että saan putkiston pois, mutta ne kannat edelleen istuu aika tukevasti paikoillaan, ja ne pitää saada pois voidakseen laittaa uusia pultteja tilalle.
Irrotusöljyä lotrasin huolella ennenkuin ryömin auton alta, ja poraamista ja tai lyömistä ehkä joutuu harjoittamaan... mutta muita ideoita?
Hommana on kardaanin tukilaakerin vaihto, eli on tässä muutakin...
Ne on lähteneet ihan moskalla paukuttamalla, tällöin kannattaa tosin ehkä ottaa se lambda (jos sellainen siinä on) siitä liitoksen takaa pakosarjasta irti ettei ota tärähdyksistä itseensä. Voi myös halkaista laipan läpiviillolla esim. Dremelillä pulttiin asti jolloin laipan ja pultin välinen jännitys häviää ja lähtee helpommin.
BMW F10 520d '10 Alpinweiss III BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment