No jos pumpun koputtelusta on kyse niin mitä itse veikkaat
No kun aikasemmi sanoot ettei penkkiä tarvi irrottaa nii rupesin miettimää että mitä luukkua sä sitte oikeen meinaat kun pumppua varten joutuu väkisin sen penkin + pehmusteet irrottamaan..
No kun aikasemmi sanoot ettei penkkiä tarvi irrottaa nii rupesin miettimää että mitä luukkua sä sitte oikeen meinaat kun pumppua varten joutuu väkisin sen penkin + pehmusteet irrottamaan..
Mitä väkisin ? Istuinosa irti, ei taida olla yhdelläkään ruuvilla kiinni.
E46 ei puhalla aina lämmintä (alle 2000rpm) ja ihka ruksettelee omiaan välillä eikä joka kerta edes reagoi lämmön säätöön... Missä vika? Vesiventtiili? Sisäkenno tukossa? Ihka? Termari? Etuvastus?
E36 328i M50B30 turbo Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
E46 ei puhalla aina lämmintä (alle 2000rpm) ja ihka ruksettelee omiaan välillä eikä joka kerta edes reagoi lämmön säätöön... Missä vika? Vesiventtiili? Sisäkenno tukossa? Ihka? Termari? Etuvastus?
Ihkan vikakoodit, livedatan lämpöanturien arvot?
Eikös siellä myös ole vesiventtiili tuloputkissa mitä ihka käskyttää. Siihen vois myös keskittyä.
Ilman virtoja vesiventtiilin pitäis päästää kuuman veden läpi, että siinä on kyllä suht heikosti
mahdollisuuksia tuohon suuntaan vikaantua, vaikka voihan ne varmaan kesäkäytössä kiinnikin jumia:think.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
M47n vuotaa reilusti öljyä venttiilikopan ylle, suuttimien poterot lainehtii, huomasin kun oli parkissa kallellaan niin jäi reilu läntti auton alle. En tunne kyseisen koneen venttiilikopan rakennetta mutta mitä yleisiä vuotokohtia on ja onko näistä halkeillut venttiilikoppia paljon
Eli siis auto 318i -02. Menin nyppääseen akusta kaapelit irti ja kun laitoin takas paikalleen ne niin autoon sytty akunvalo mittaristoon. Laturiin uusittiin jännitteen säädin ja nyt akulle antaa 12.6 mutta edelleen palaa se valo. Pitääkö uusia akkua, laturia tai kaapeleita vai millä sen saa sammuun? Ei anna vikakoodeja.
Eli siis auto 318i -02. Menin nyppääseen akusta kaapelit irti ja kun laitoin takas paikalleen ne niin autoon sytty akunvalo mittaristoon. Laturiin uusittiin jännitteen säädin ja nyt akulle antaa 12.6 mutta edelleen palaa se valo. Pitääkö uusia akkua, laturia tai kaapeleita vai millä sen saa sammuun? Ei anna vikakoodeja.
Ota akusta miinus irti hetkeksi. Voi olla että ei auta mitään mutta siinä ei häviä mitään.
Siis auton käydessä akun navoilta mittaamalla jännite 12.6V? Auto sammuksissa täyden akun lukemat voivat olla tuota luokkaa, mutta kun auto on käynnissä niin latausjännitteen pitäisi tyhjäkäynnilläkin olla ennemminkin 13.6V tai enemmänkin. Jos siis latausjännitteensäädin on ehjä/kunnollinen.
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment