Originally posted by suhonen
View Post
E46 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Taisin esittää asiani epäselvästi, olen siis ostamassa koko umpiot. Enkä siis pelkkiä rinkuloita.Originally posted by Krynx View PostMulla tulee toukkaan smd ledi angelit. Eli vähän niinkuin Umnitzan Predator Orion v2. Mutta jätetään nuo kalliit massimiehille. Minä ostin ebaystä kiinalaiset suoraan kiinasta
BMW F21 120D M-perfomance
Comment
-
On kyllä juu todellakin erittäin kivassa paikassa.Originally posted by mixout View PostKiitoksia tiedosta ja kuvasta. Jopas on tosiaan paikassa, jotain tuommoista aavistelin nopean googletuksen perusteella eilen. Btw, mistä tuo kuva on peräisin? Tuommoisia juuri monesti kaipaisi kun remonttia suunnittelee.
edit: Mitähän voisi pitää kohtuullisena korvauksena työstä jos liikkeessä vaihdattaa hehkut? Vähän hirvittää tuo jos ja kun saa hehkun katkeamaan irroituksen yhteydessä.
Yläkautta saa vaihdettua, imusarjan irrotin että sain tilaa sinne ja siltikin oma koura on niin iso että tiukkaa teki saada mutterit ja liittimet auki. Vielä kun itellä on letkulämmitin niin se tulee erittäin sopivasti sinne tehden sen vähän ahtaammaksi.
Yhtään hehkua en vielä vaihtanut koska boksin vaihdon jälkeen ei vikakooodeja mistään.... Täytyy ottaa sitten työnalle kun rupee ilmestyyn koodeja taikka käynnistys ongelmia.E38 750iL 1999 | Bmw i3 94ah Rex |
Bmw asiantuntemusta Kanta-Hämeestä, Detailing palvelut, Virallinen XHP jälleenmyyjä
RikunAutofix.fi
Comment
-
Kuulostaa juurikin siltä itseltään. Mulla on kans oletettavasti letkulämppäri tuohon laitettu edellisen omistajan toimesta (Calix). Mulla oli kesällä kun koodit luettiin niin kaikista hehkuista koodit ja vaimo väitti että auto lähti nyt viileillä keleillä huonosti käyntiin. Itse en ole huomannut mitään nyt parin kolmen päivän aikana, joten jos siellä jotain hehkupuolella on niin tuohon boxiin viittaa. Tarttee nuo koodit lukasta vielä jos alkaa aamusin auto takkuaa.Originally posted by rikuh1 View PostOn kyllä juu todellakin erittäin kivassa paikassa.
Yläkautta saa vaihdettua, imusarjan irrotin että sain tilaa sinne ja siltikin oma koura on niin iso että tiukkaa teki saada mutterit ja liittimet auki. Vielä kun itellä on letkulämmitin niin se tulee erittäin sopivasti sinne tehden sen vähän ahtaammaksi.
Yhtään hehkua en vielä vaihtanut koska boksin vaihdon jälkeen ei vikakooodeja mistään.... Täytyy ottaa sitten työnalle kun rupee ilmestyyn koodeja taikka käynnistys ongelmia.
Onneks itsellä on pienet kädet
Uusitko muuten imusarjan tiivisteen kun käytit imusarjan irti? Onko tiiviste sellasta kerrasta moikka-kamaa vai laitoitko vanhan?
Comment
-
Laitahan tietoa tähän ja/tai privaan hinnoista, kiinnostaa tämän päivän hintataso.Originally posted by Japetcu View PostItsellä autossa 3 hehkua pimeenä ja vien auton huomenna paikalliselle pajalle hehkujen ja boksin vaihtoon. Samalla poistetaan imusarjan läpät. Arveli menevän aikaa 3 tuntia. Sikäli mikäli kaikki menee nappiin...
Comment
-
Toinen noista ulkolämpötila-antureista, kuljettajan puolella on semmonen piikin muotoinen anturi. Kummatkin on kiinni etusisälokarin etumuovissa...Originally posted by emmiz View PostMikä mahtaa olla kuvan osa? :think Löyty repsikan puolelta, tullut ulos jostain etupuskurin sisältä.Last edited by shakes; 17-10-2012, 08:38.E30 328i Cabrio '91 M-Tech II
E30 328i Projekti '88
E61 523i '08
EX: E30 316i Bavaria, E30 316, E30 318i Touring, E21 315, E46 316i M-Sport I, E36 318i M-Sport Touring, E34 535i AC Schnitzer Silhouette S5, E46 320i Touring, E34 525i USA, E34 535i, E36 318i, E36 Touring 316i, E39 Touring 525d, Mini Cooper D, E34 520i Touring, E34 525i Touring, E87 116i LCI
Comment
-
Ostin boschin nivelettömät pyyhkijänsulat ja kuskin puoleinen sulka ei näytä pyyhkivän koko matkalta vaan jättää pyyhkimättä sulan keskiosalta tuulilasin alareunasta pienen alueen. Sulat on tarkoitettu tuohon malliin ainakin boschin kirjan mukaan ja sulat ovat kunnolla kiinni niin kuin kuuluvatkin. Missä vika?
Comment
-
Oli tuossa muutama topikki alempana jonkin verran juttua näistä. http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=258728Originally posted by masa83 View PostOstin boschin nivelettömät pyyhkijänsulat ja kuskin puoleinen sulka ei näytä pyyhkivän koko matkalta vaan jättää pyyhkimättä sulan keskiosalta tuulilasin alareunasta pienen alueen. Sulat on tarkoitettu tuohon malliin ainakin boschin kirjan mukaan ja sulat ovat kunnolla kiinni niin kuin kuuluvatkin. Missä vika?
Comment
-
Vaihdettiin tänään hehkut ja hehkujen ohjausboksi. Tarkastin vikakoodit ja BMW scanneri kertoi mm. seuraavia vikakoodeja:
DDE* -> 4203/68 - Glow control unit
IKE -> BF/78 - Internal fault, EEPROM checksum 1 (BMW-section), coding incorrect/incomplete
87/81 - Body bus (K-bus)
Näitä en saanut poistettua. Tietäisikö joku viisaampi että tarvitseeko tuo boksi koodata/ohjelmoida jotenkin vai onko vielä vikaa jossain muualla?BMW 318D touring -10
Ex: BMW 320D Touring -03
Comment
-
Onko jollain kokemuksia noista e-villen vikakoodin lukijoista?
Omassa autossa ( e46 316 v.1999 ) palaa airbag valo ja tarvis saada nollattua. Eli onko tuolla jotain millä saisi VARMASTI nollatua sen valon.
http://www.e-ville.com/fi/16-obd-skannerit
Comment
-
vm2000 coupe 323
Oikealle päin kääntyessä... jos kääntää "kaiken" niin tuntuu että menee jotenkin yli. Eli hitaassa vauhdissa huomaa sitten suoristaessa, että ratti jumittaa hieman. Jää johonkin "nalkkiin".. vasemmalle kääntäessä ei tällästä huomaa. Mikä vikana?
Comment
-
Alatukivarren puslat väljät tai takahelat finito (todennäköisin), raidetangon päät toinen vaihtoehto.Originally posted by katajama View Postvm2000 coupe 323
Oikealle päin kääntyessä... jos kääntää "kaiken" niin tuntuu että menee jotenkin yli. Eli hitaassa vauhdissa huomaa sitten suoristaessa, että ratti jumittaa hieman. Jää johonkin "nalkkiin".. vasemmalle kääntäessä ei tällästä huomaa. Mikä vikana?
Comment
-
Meikäläisellä on tuo apukuskin puoleinen irti, ja piuhat roikkuu. Olenkin ihmetellyt sitä.Originally posted by shakes View PostToinen noista ulkolämpötila-antureista, kuljettajan puolella on semmonen piikin muotoinen anturi. Kummatkin on kiinni etusisälokarin etumuovissa...Respect your elders
Comment
-
Originally posted by Japetcu View PostVaihdettiin tänään hehkut ja hehkujen ohjausboksi. Tarkastin vikakoodit ja BMW scanneri kertoi mm. seuraavia vikakoodeja:
DDE* -> 4203/68 - Glow control unit
IKE -> BF/78 - Internal fault, EEPROM checksum 1 (BMW-section), coding incorrect/incomplete
87/81 - Body bus (K-bus)
Näitä en saanut poistettua. Tietäisikö joku viisaampi että tarvitseeko tuo boksi koodata/ohjelmoida jotenkin vai onko vielä vikaa jossain muualla?
Onko autossa jotain oikeaa vikaa?
Comment
Comment