Mitäs angel eyes valoja ihmiset käyttävät autoissaan.? Tarkoituksena ois toho toukkaan nyt tilata, niin olisko jotai mitä suosittelette ?
Mulla tulee toukkaan smd ledi angelit. Eli vähän niinkuin Umnitzan Predator Orion v2. Mutta jätetään nuo kalliit massimiehille. Minä ostin ebaystä kiinalaiset suoraan kiinasta
Mulla tulee toukkaan smd ledi angelit. Eli vähän niinkuin Umnitzan Predator Orion v2. Mutta jätetään nuo kalliit massimiehille. Minä ostin ebaystä kiinalaiset suoraan kiinasta
Taisin esittää asiani epäselvästi, olen siis ostamassa koko umpiot. Enkä siis pelkkiä rinkuloita.
Kiitoksia tiedosta ja kuvasta. Jopas on tosiaan paikassa, jotain tuommoista aavistelin nopean googletuksen perusteella eilen. Btw, mistä tuo kuva on peräisin? Tuommoisia juuri monesti kaipaisi kun remonttia suunnittelee.
edit: Mitähän voisi pitää kohtuullisena korvauksena työstä jos liikkeessä vaihdattaa hehkut? Vähän hirvittää tuo jos ja kun saa hehkun katkeamaan irroituksen yhteydessä.
On kyllä juu todellakin erittäin kivassa paikassa.
Yläkautta saa vaihdettua, imusarjan irrotin että sain tilaa sinne ja siltikin oma koura on niin iso että tiukkaa teki saada mutterit ja liittimet auki. Vielä kun itellä on letkulämmitin niin se tulee erittäin sopivasti sinne tehden sen vähän ahtaammaksi.
Yhtään hehkua en vielä vaihtanut koska boksin vaihdon jälkeen ei vikakooodeja mistään.... Täytyy ottaa sitten työnalle kun rupee ilmestyyn koodeja taikka käynnistys ongelmia.
E38 750iL 1999 | Bmw i3 94ah Rex | Bmw asiantuntemusta Kanta-Hämeestä, Detailing palvelut, Virallinen XHP jälleenmyyjä RikunAutofix.fi
On kyllä juu todellakin erittäin kivassa paikassa.
Yläkautta saa vaihdettua, imusarjan irrotin että sain tilaa sinne ja siltikin oma koura on niin iso että tiukkaa teki saada mutterit ja liittimet auki. Vielä kun itellä on letkulämmitin niin se tulee erittäin sopivasti sinne tehden sen vähän ahtaammaksi.
Yhtään hehkua en vielä vaihtanut koska boksin vaihdon jälkeen ei vikakooodeja mistään.... Täytyy ottaa sitten työnalle kun rupee ilmestyyn koodeja taikka käynnistys ongelmia.
Kuulostaa juurikin siltä itseltään. Mulla on kans oletettavasti letkulämppäri tuohon laitettu edellisen omistajan toimesta (Calix). Mulla oli kesällä kun koodit luettiin niin kaikista hehkuista koodit ja vaimo väitti että auto lähti nyt viileillä keleillä huonosti käyntiin. Itse en ole huomannut mitään nyt parin kolmen päivän aikana, joten jos siellä jotain hehkupuolella on niin tuohon boxiin viittaa. Tarttee nuo koodit lukasta vielä jos alkaa aamusin auto takkuaa.
Onneks itsellä on pienet kädet Uusitko muuten imusarjan tiivisteen kun käytit imusarjan irti? Onko tiiviste sellasta kerrasta moikka-kamaa vai laitoitko vanhan?
Itsellä autossa 3 hehkua pimeenä ja vien auton huomenna paikalliselle pajalle hehkujen ja boksin vaihtoon. Samalla poistetaan imusarjan läpät. Arveli menevän aikaa 3 tuntia. Sikäli mikäli kaikki menee nappiin...
Laitahan tietoa tähän ja/tai privaan hinnoista, kiinnostaa tämän päivän hintataso.
Ostin boschin nivelettömät pyyhkijänsulat ja kuskin puoleinen sulka ei näytä pyyhkivän koko matkalta vaan jättää pyyhkimättä sulan keskiosalta tuulilasin alareunasta pienen alueen. Sulat on tarkoitettu tuohon malliin ainakin boschin kirjan mukaan ja sulat ovat kunnolla kiinni niin kuin kuuluvatkin. Missä vika?
Ostin boschin nivelettömät pyyhkijänsulat ja kuskin puoleinen sulka ei näytä pyyhkivän koko matkalta vaan jättää pyyhkimättä sulan keskiosalta tuulilasin alareunasta pienen alueen. Sulat on tarkoitettu tuohon malliin ainakin boschin kirjan mukaan ja sulat ovat kunnolla kiinni niin kuin kuuluvatkin. Missä vika?
Onko jollain kokemuksia noista e-villen vikakoodin lukijoista?
Omassa autossa ( e46 316 v.1999 ) palaa airbag valo ja tarvis saada nollattua. Eli onko tuolla jotain millä saisi VARMASTI nollatua sen valon.
Oikealle päin kääntyessä... jos kääntää "kaiken" niin tuntuu että menee jotenkin yli. Eli hitaassa vauhdissa huomaa sitten suoristaessa, että ratti jumittaa hieman. Jää johonkin "nalkkiin".. vasemmalle kääntäessä ei tällästä huomaa. Mikä vikana?
Oikealle päin kääntyessä... jos kääntää "kaiken" niin tuntuu että menee jotenkin yli. Eli hitaassa vauhdissa huomaa sitten suoristaessa, että ratti jumittaa hieman. Jää johonkin "nalkkiin".. vasemmalle kääntäessä ei tällästä huomaa. Mikä vikana?
Alatukivarren puslat väljät tai takahelat finito (todennäköisin), raidetangon päät toinen vaihtoehto.
Comment