Originally posted by Hhenkkka
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
erillissarja
Subbari on jo asennettu takakonttin, ja samalla pistin jo johdotukset myös erillissarjallekkin.
Mikä sarja olisi hinta/laatu suhteeltaan paras 100-150e hintaluokassa? Mitkä ovat maksimi mitat jotka mahtuvat menemään suoraan? Mitä mieltä esim tästä: http://www.autostudio.fi/review/product/list/id/13886/
Comment
-
-
Originally posted by l.l View PostSubbari on jo asennettu takakonttin, ja samalla pistin jo johdotukset myös erillissarjallekkin.
Mikä sarja olisi hinta/laatu suhteeltaan paras 100-150e hintaluokassa? Mitkä ovat maksimi mitat jotka mahtuvat menemään suoraan? Mitä mieltä esim tästä: http://www.autostudio.fi/review/product/list/id/13886/
Eteen oviin jos pistät niin upotussyvyys pitää olla matala muuten joutuu puhkomaan oven peltiä lisäksi sinne menee se 3 reikänen systeemi. Eli adapteri kannattaa ostaa valmiiksi niin saa nuo 6.5 sopimaan samalla tuo adapteri vähän suojaa kalvoa kun se ritilä on niin lähellä siinä.sigpic
Comment
-
-
-
Kyllä on öljynsuodattimen vaihto hankalaa. Kolmen eri valmistajan suodatinta olen kokeillut ja kaikki liian pitkiä! Jopa edellisen suodattimen vaihtanut korjaamo oli rutannut sinne liian pitkän (neljäs eri merkki)! Miten voi olla mahdollista???
Itse olen käynyt ostamassa kolme suodatinta oikeilla spekseillä eli 3-sarja,325i ja vm.2001Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
-
-
Täytyis vaihtaa ohjaustehostimen pumppu, miten tapahtuu käytännössä. Varmasti joku on vaihtanut ja tietää miten homma kannattaa tehrä.
Jos esim hihna täytyy irroittaa kokonaan, miten se otetaa irti?
Auto on siis 320d vm 2002. Uudemmalla m47n koneellaG20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by Haggis View PostKyllä on öljynsuodattimen vaihto hankalaa. Kolmen eri valmistajan suodatinta olen kokeillut ja kaikki liian pitkiä! Jopa edellisen suodattimen vaihtanut korjaamo oli rutannut sinne liian pitkän (neljäs eri merkki)! Miten voi olla mahdollista???
Itse olen käynyt ostamassa kolme suodatinta oikeilla spekseillä eli 3-sarja,325i ja vm.2001BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostMarmorin vs. motonetin öljynsuodattimet ovat mitoiltaan identtiset...
Toki kannattaa tarkistaa ettei edellisistä suodattimista ole jäänyt mitään tiivisterenkaita öljynsuodatinkotelon pohjalle tai kanteen.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostNiin eli kyllä ne kaikki sinne sopii vaikka aavistuksen saattaa kurttuun mennä. Ihan normaalia.
Toki kannattaa tarkistaa ettei edellisistä suodattimista ole jäänyt mitään tiivisterenkaita öljynsuodatinkotelon pohjalle tai kanteen.
Pitäisi ilmeisesti hankkia mittojen perusteella sopivan lyhyt.Last edited by Haggis; 10-11-2012, 11:45.Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostHeh, joo-o, ei se joo kabiiniin tuo lämmintä ilmaa heti startatessa, mutta mun mielestä lämmin notkea öljy kovilla pakkasilla on ehdoton juttu, sisätilalämppärillä lämmitetään kabiinia ja säteilylämppärillä notkistetaan öljyE46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
Comment