Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Villee
    Bimmer Rookie
    • Mar 2011
    • 93
    • Turku

    Minkäännäköistä ideaa kellään? Ei tuo oma 330ci suostunut käynnistymään. Starttaa ilosesti, bensapumppu ei surahda. Sulakkeen tsekkasin. Virtaa kokeilin antaa suoraan pumpun napaan, mutta aivan mykkä. Kerran kuitenkin hörähti käyntiin ja sammu samantien. Voiko olla minkäännäköistä vaikutusta asiaan, kun ajonesto ohjelmoitu juuri uusiksi?
    Last edited by Villee; 29-11-2012, 18:59.
    F30 330e iPerformance -16 Estoril blau

    Ex:
    - E92 335i M-Sport -10 Azuritschwarz
    - E90 325i M-Sport -08 Carbonschwarz
    - E46 330Ci M-Sport -02 Imolarot II

    Comment

    • BMWwe46
      Bimmer Rookie
      • Nov 2012
      • 27
      • Hubbabubba

      .....
      Last edited by BMWwe46; 12-01-2013, 22:12.

      Comment

      • Slazha
        BTCF Member
        • Nov 2004
        • 2284
        • Joensuu/Syvyys

        Originally posted by BMWwe46 View Post
        -Pystyykö takapään pyöränkulmia säätämään ilman bemarin omaa avainta jollain kikalla?
        Taitaa ihan kahdella 18mm? avaimella saada camberit säädettyä
        -Millä saisin liikkeelle raidetangot kun pitäisi edestä auraus säätää? (on muute jumissa)
        Lämpöä, joko pillillä tai sit induktiokuumentimella
        -Vaihteisto ja peräöljyn täyttöön kikkoja joilla saisi tavaran sisään siitä sivusta ilman sotkemista?
        Jonkinlainen pumppukannu tai sit joku ruutta systeemi
        Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
        E36 318is class II, e30 turpo

        Comment

        • MNi
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2008
          • 3143
          • Tampere

          Originally posted by BMWwe46 View Post
          Millaset olisi ajaa 215 / 55 R 17 nastarenkaat talvella? Liaan isot?

          -Mistä tiedän onko bemarissani sportti alusta vai normaali kun pyörän kulmia säädin suuntaus laitteella niin kone tuota kysyi ja aika erillaisia tuloksia antoi eri alustalla?(kokeilin siis molempia, jousista tai vaimentimista en mitään merkkejä ym löytänyt) M-listoja puskureita ym ainakin pistetty että jää normaaliin nosturiin pohjasta kiinni)
          215/55R17 kuulostaa eksoottiselta vaihtoehdolta. Täällä pirssiin sopivat kombinaatiot.

          Tehtaalta tulleet varusteet näkee virallisesta WebETK:sta tai bmwvin.com:sta, linkit tuolla.

          Comment

          • McBeast
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2007
            • 2998
            • Tallinn

            Schmiedmannilta katselin mahdollisia varaosia ensi kesän huoltoja varten.

            Vesipumppu (vahvistettu Schmiedmann metallisella siivellä), Onko mistään kotoisin? Kokemuksia?

            Termostaatti Schmiedmann vahvistettu, Onko mistään kotoisin? Kokemuksia?

            Kiitos.
            Ex: BMW 530d X-Drive F11, BMW 335i E93, BMW 325i E92, BMW 740iL E38, BMW 330Ci E46, BMW 740iA E38

            Comment

            • alpine3
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2010
              • 1265
              • Kajjjaani

              Mulla on juurikin tuo Schmiedmannin vahvistettu vesipumppu paikoillaan. Näin 500 km kokemuksella toimii
              BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
              BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey

              Comment

              • ///Jone
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2009
                • 1281
                • HKI

                Originally posted by BMWjunkie View Post
                Mulla on juurikin tuo Schmiedmannin vahvistettu vesipumppu paikoillaan. Näin 500 km kokemuksella toimii
                Minä muistelisin e46 tilanneen ihan oem pumpun ja metallisiivillä sekin, niin mikä tuo vielä vahvistetumpi on?
                ______________________
                Nykyinen:
                Model 3

                BMW:t vuodesta 2009:
                i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i

                Comment

                • McBeast
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2007
                  • 2998
                  • Tallinn

                  Originally posted by ///Jone View Post
                  Minä muistelisin e46 tilanneen ihan oem pumpun ja metallisiivillä sekin, niin mikä tuo vielä vahvistetumpi on?
                  Vahvistettu verraten schmiedmannin vakioon. Uskoisin.
                  Ex: BMW 530d X-Drive F11, BMW 335i E93, BMW 325i E92, BMW 740iL E38, BMW 330Ci E46, BMW 740iA E38

                  Comment

                  • alpine3
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2010
                    • 1265
                    • Kajjjaani

                    Ei hajuakaan, en päässyt vertailemaan paikallaan olleeseen pumppuun, mutta voisi olla juurikin niinkuin McBeast sanoi
                    BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
                    BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey

                    Comment

                    • alpine3
                      Bimmer Enthusiast
                      • Feb 2010
                      • 1265
                      • Kajjjaani

                      Kuinkas muuten... kun nyt on tulossa tuolta Retrofitlabista nuo uudet projektorit ajovaloihin niin ajattelin katsuria hämätäkseni vielä vaihtaa tuon ajovalomodulin xenon malliseksi (autossa siis halogeenit), niin pitääkös se moduli vielä koodata autoon, ettei siis valittele palaneista polttimoista ja toimii muutenkin ok? Varmaan pitää mutta varmistelen näin etukäteen
                      BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
                      BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey

                      Comment

                      • soundeffect
                        Bimmer Rookie
                        • Nov 2012
                        • 63
                        • Helsinki

                        onko tämä jokin ominasuus vai missä vika? eli en voi pitää 2 näistä samaan aikaan päällä tai risteykseen tultaessa kierrokset heilahtelee välillä 550-1000.

                        tuulilasin puhallin, ilmastointi, takalasin lämmitys.

                        Comment

                        • Ardi00
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2011
                          • 1518
                          • Spain/Valencia

                          Penkinlämmitin ongelma

                          Palaa hetkellisesti noin 5sek tai sitten pysyy vähän pidempään joskus harvoin. Onko ongelma penkinlämmittimen matossa? vai mistähän sitä lähtis hakemaan...:think ja mistä uusia mattoja saa? ei ainakaan realoemista löytynyt.
                          e36 Fijigrün 328i
                          e46 Stalhgrau 325ci

                          Comment

                          • Slazha
                            BTCF Member
                            • Nov 2004
                            • 2284
                            • Joensuu/Syvyys

                            Originally posted by Ardi00 View Post
                            Penkinlämmitin ongelma

                            Palaa hetkellisesti noin 5sek tai sitten pysyy vähän pidempään joskus harvoin. Onko ongelma penkinlämmittimen matossa? vai mistähän sitä lähtis hakemaan...:think ja mistä uusia mattoja saa? ei ainakaan realoemista löytynyt.
                            varmaan liitin penkin alla kannattaa ekana tsekata ja mitata maton vastus samalla
                            Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
                            E36 318is class II, e30 turpo

                            Comment

                            • MNi
                              Bimmer Enthusiast
                              • Nov 2008
                              • 3143
                              • Tampere

                              Originally posted by soundeffect View Post
                              onko tämä jokin ominasuus vai missä vika? eli en voi pitää 2 näistä samaan aikaan päällä tai risteykseen tultaessa kierrokset heilahtelee välillä 550-1000.

                              tuulilasin puhallin, ilmastointi, takalasin lämmitys.
                              Iästä, tyypistä ja moottorista riippumatta ei pitäisi olla mitään vaikutusta.

                              Jotain muuta vialla, vikakoodit ensin lukuun.

                              Comment

                              • Perlenbacher
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2010
                                • 1103
                                • Suomi

                                Originally posted by BMWjunkie View Post
                                Kuinkas muuten... kun nyt on tulossa tuolta Retrofitlabista nuo uudet projektorit ajovaloihin niin ajattelin katsuria hämätäkseni vielä vaihtaa tuon ajovalomodulin xenon malliseksi (autossa siis halogeenit), niin pitääkös se moduli vielä koodata autoon, ettei siis valittele palaneista polttimoista ja toimii muutenkin ok? Varmaan pitää mutta varmistelen näin etukäteen
                                Voi toimia ilman koodaustakin, mutta kuitenkin kannattanee. Menetät valojen korkeudensäädön samalla josta saat yhden hylyn tai korjauskehotuksen listaan, ellet laita niitä tukivarteen tulevia anturimokkuloitakin kiinni. Pesurit?

                                Itse vien tammikuussa leimalle seuraavassa kokoonpanossa: xenon-mallin valomoduuli, lampunpesurit, bixenon-projektori HCR umpion sisällä, automaattisäätö korkeuteen. Pitäs mennä läpi no problem

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎