-99 316i jäähdytysnestettä vuotaa silleen että säiliön joutuu täyttämään ~viikon välein kun merkkivalo syttyy. Käytin pohjapanssaria irti ja vaikutti että vuotaisi syylärin vasemmasta alanurkasta siitä muovin ja metallin "välistä". Mitä tehtävissä? Tekeekö näillä korjausaineilla mitään? http://www.motonet.fi/fi/kategoria/2...-korjausaineet
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Rister View Post-99 316i jäähdytysnestettä vuotaa silleen että säiliön joutuu täyttämään ~viikon välein kun merkkivalo syttyy. Käytin pohjapanssaria irti ja vaikutti että vuotaisi syylärin vasemmasta alanurkasta siitä muovin ja metallin "välistä". Mitä tehtävissä? Tekeekö näillä korjausaineilla mitään? http://www.motonet.fi/fi/kategoria/2...-korjausaineet
Comment
-
-
Originally posted by Rister View Post-99 316i jäähdytysnestettä vuotaa silleen että säiliön joutuu täyttämään ~viikon välein kun merkkivalo syttyy. Käytin pohjapanssaria irti ja vaikutti että vuotaisi syylärin vasemmasta alanurkasta siitä muovin ja metallin "välistä". Mitä tehtävissä? Tekeekö näillä korjausaineilla mitään? http://www.motonet.fi/fi/kategoria/2...-korjausaineet
Miksei myös hihnat ja hihnapyörät. Ja jos on projektituulella niin samalla vaihtaa öljynsuodatinkotelon ja lohkon välisen tiivisteen..E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
-
Originally posted by Rister View Post-99 316i jäähdytysnestettä vuotaa silleen että säiliön joutuu täyttämään ~viikon välein kun merkkivalo syttyy. Käytin pohjapanssaria irti ja vaikutti että vuotaisi syylärin vasemmasta alanurkasta siitä muovin ja metallin "välistä". Mitä tehtävissä? Tekeekö näillä korjausaineilla mitään? http://www.motonet.fi/fi/kategoria/2...-korjausaineet
Comment
-
-
Nyt on viiksi vaihdettu mutta ei silti vaikutusta asiaan. Mikäs tuossa sitten voisi olla? mitä kannattaisi kokeilla seuraavaksi?
Originally posted by zeeliz View PostTuli ongelma tuon biimerin kanssa, ei vaihdu tuo ajotietokoneen näyttö kun painelee BC nappulaa viiksestä. Se jöllittää samassa kellossa kokoaika, kelloa onnistuin vaihtamaan.
Akun olen käyttänyt pois autosta, ei vaikutusta. Resetoin Inpalla softan, ei vaikutusta. Luulin eka että se olisi jotenkin jumissa, mutta pystyin kuitenkin sen kellon ajan vaihtamaan ja kello toimii normaalisti.
Pitkät toimivat viiksestä ja vilkku toimii normaalisti, eli olisiko tuo viiksi voinut kyrvähtää? vinkkejä, neuvoja kaivataan.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostOvet eivät mene lukkoon kaukosäädöllä. Patteri vaihdettu, avain koodattu. Valot välähtää, joten avain toimiioikein ? Vikakoodeja ei ole. Mistä lähtis ekana vikaa hakemaan?
328i.
Edit: https://www.youtube.com/watch?v=b0zT2UtEU88Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Onko näissä romuissa tuo käsijarru jotain rakettitiedettä saada toimimaan.
Käsijarru ei kertakaikkiaan pidä yhtään. Viimetalvena liikkeessä laitettu uudet kengät. Käsijarru taisi tämän jälkeen toimia hetken kun meni katsastuksesta läpi.
Koitin nyt jo toista kertaa säätää tuota jarrua rummuista ja kabiinista. Rummuista niin tiukalle että lopettaa pyörimisen ja siitä pari napsua takaisin ja sitten sisältä löysät pois.
Auto ilmassa kaikki vaikuttaa hyvältä. Renkaita ei jaksa pyörittää käsivoimin mutta kun autolla alkaa ajamaan ja koittaa seisottaa käsijarrulla niin ei pidä ei sitten yhtään.
Jarrua ei saa pitämään vaikka sisältä kirii tappiin asti ja kahva on jo todella jäykkä vetää ylös.E91 lci 330xd.
Comment
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostOnko näissä romuissa tuo käsijarru jotain rakettitiedettä saada toimimaan.
Käsijarru ei kertakaikkiaan pidä yhtään. Viimetalvena liikkeessä laitettu uudet kengät. Käsijarru taisi tämän jälkeen toimia hetken kun meni katsastuksesta läpi.
Koitin nyt jo toista kertaa säätää tuota jarrua rummuista ja kabiinista. Rummuista niin tiukalle että lopettaa pyörimisen ja siitä pari napsua takaisin ja sitten sisältä löysät pois.
Auto ilmassa kaikki vaikuttaa hyvältä. Renkaita ei jaksa pyörittää käsivoimin mutta kun autolla alkaa ajamaan ja koittaa seisottaa käsijarrulla niin ei pidä ei sitten yhtään.
Jarrua ei saa pitämään vaikka sisältä kirii tappiin asti ja kahva on jo todella jäykkä vetää ylös.
Ja tosiaan niin kun sanoitkin säädä käsijarrua niin että ensin kabiinista vaijeri riittävän löysälle, jonka jälkeen pyöränpuolelta rissasta kiristys ja sitten se vaijeri kireällä kabiinistaJoensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Originally posted by Slazha View PostEi se mitään rakettitiedettä ole, et ilmeisesti ole avannut rumpuja nyt uudelleen? kannattaa kurkata onko siellä kaikki ok. eihän vaijerit jumita?
Ja tosiaan niin kun sanoitkin säädä käsijarrua niin että ensin kabiinista vaijeri riittävän löysälle, jonka jälkeen pyöränpuolelta rissasta kiristys ja sitten se vaijeri kireällä kabiinista
Autossa oli jo ostaessa surkea käsijarru ja sen takia tosiaan vaihdatettiin nuo kengät. Jarrut toimi jonkun aikaa mutta nyt tuo ei taas pidä yhtään.E91 lci 330xd.
Comment
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostEn ole avannut rumpuja. Kuinka isotöinen homma tuo vaijereiden vaihto on? Vaijereiden toimintaa ei taida nähdä kuin rummut irrallaan.
Autossa oli jo ostaessa surkea käsijarru ja sen takia tosiaan vaihdatettiin nuo kengät. Jarrut toimi jonkun aikaa mutta nyt tuo ei taas pidä yhtään.
Kylläpä käsijarru melkein joka vuosi pitää katsastukseen laittaa (tai ainakin säätää), on se jotenkin vaan niin huonosti suunniteltuJoensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Originally posted by Slazha View PostOnhan siinä jonkun moinen operaatio, ei mikään mahdoton paikka kuitenkaan. Vaijerien toimintaa ei pysty kunnolla totetamaan kuin rummut irrallaan.
Kylläpä käsijarru melkein joka vuosi pitää katsastukseen laittaa (tai ainakin säätää), on se jotenkin vaan niin huonosti suunniteltu
Pitänee repiä tuo kuskinpuolen rumpu irti niin näkee miksi siellä on väljää.E91 lci 330xd.
Comment
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostKuskinpuolen rengas liikkuu noin 1-2cm kun renkaat on ilmassa ja käsijarru päällä. Rengasta voi siis käsin nitkuttaa ees taas:think Toisenpuolen rengas ei inahdakkaan käsivoimin.
Pitänee repiä tuo kuskinpuolen rumpu irti niin näkee miksi siellä on väljää.BMW E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by Slazha View PostMonitoimiohjainlaitteen sisällä mini releet jotka tuppaa sökähtämään
Edit: https://www.youtube.com/watch?v=b0zT2UtEU88E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Comment