Takalasin katkaisin varmaan saanut suolavettä ja muuta likaa sisäänsä.
Pikakorjaus on sulake 58 ? irti...7 A se kooltaan ainakin on. Ei sitten aukea avaimestakaan.
Sama oli itselläni, ja ongelman ratkaisi takalasin kahvan/katkaisimen vaihto. Tosin jouduin vaihtamaan myös takakontin mikrokytkimen, kun sekin antautui about samaan aikaan.
Nyt on kontti täysin ongelmaton.
E46 320i Facelift Touring M54b22
exät:E46 316i Facelift Sedan N42b18, E46 316i Sedan M43b19, E36 318tiA Compact M42B18
Enpäs äkkiä löytänyt vastausta seuraavaan: Usein olen kuullut kerrottavan, että autolle pitää kertoa, kun akku vaihdetaan.
Vaimon 325 cabrion akku kuoli, ostin uuden, vanha oli 80ah ja uusi onkin 90ah, eli osaako ladata täyteen?
Auton vuosimalli on 2001
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Enpäs äkkiä löytänyt vastausta seuraavaan: Usein olen kuullut kerrottavan, että autolle pitää kertoa, kun akku vaihdetaan.
Vaimon 325 cabrion akku kuoli, ostin uuden, vanha oli 80ah ja uusi onkin 90ah, eli osaako ladata täyteen?
Auton vuosimalli on 2001
Vanha pois ja uusi tilalle ja toimii. Itse tein vastaavan swapin syksyllä ja kaikki on ookoosti.
G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Missähän päin e46 320 farkussa oikein majailee tuo jakajapumppu, tai mistä sen sarjanumeron helpoiten pääsis kurkkaamaan, vanha fuskailee ja pitää seisottaa tuota paskaa keula alamäkeen tai ei lähde pienen tauon jälkeen käyntiin
Ja vuosimalli oli 2000
Enpäs äkkiä löytänyt vastausta seuraavaan: Usein olen kuullut kerrottavan, että autolle pitää kertoa, kun akku vaihdetaan.
Vaimon 325 cabrion akku kuoli, ostin uuden, vanha oli 80ah ja uusi onkin 90ah, eli osaako ladata täyteen?
Auton vuosimalli on 2001
HUOM! Cabrion akun pitää kestää tärinää. Se toimii korin värinänvaimentimena sellasessa jännässä mekanismissa. Jollei jo joku edellinen omistaja ole sitä ghettoillut. Ihan perusakku ei siihen sovi suoraan.
HUOM! Cabrion akun pitää kestää tärinää. Se toimii korin värinänvaimentimena sellasessa jännässä mekanismissa. Jollei jo joku edellinen omistaja ole sitä ghettoillut. Ihan perusakku ei siihen sovi suoraan.
No kaikkea sitä onkin. Ihmettelinkin niitä "pumppuja" akkusyvennyksen sivulla ja päädyssä.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Osaako joku kertoa onko E46 oem Business mankassa jokin kiinteä taajuuskorjaus joka leikkaa matalimmat pois? Asensin etuoviin Rainbow'n 6,5" erkkasarjan, leikkasin välipeltiin reijän ja vaimensin oven kunnolla, mutta lopputulos on pelkkää yläbasson jumputusta. Kontissa on aktiivisubi kaiutintasoon kytkettynä eikä sieltäkään oikein matalia tule.
E39:ssä oli 5,25" vastaava sarja etuovissa ja nekin toistivat alemmas.
E46 coupe, ovenkahvoja saa repiä aika huollella ennen kuin aukeaa, mitä pitää vaihtaa?
Mulla autto kun väänsi pari milliä sitä "vipua" joka avaa oven.
Ulkokahvassa on sellanen kynsi joka kuluu, kun purat sen niin näet. Oven päässä on kuusiokolo ruuvi jota kiristämällä saattaa saada sen herkemmäksi.
HUOM! Cabrion akun pitää kestää tärinää. Se toimii korin värinänvaimentimena sellasessa jännässä mekanismissa. Jollei jo joku edellinen omistaja ole sitä ghettoillut. Ihan perusakku ei siihen sovi suoraan.
Oiskohan ihan tehdas ghettoillut. Omasta avoista löyty tehdasalkuperäinen akku ja 80Ah luki siinä. Merkkiliike tarjosi vastaavaa ja 90Ah luki päällä. Koko sama ja silleen.
G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment