Niin tais ollakin se oli 479hp: no vastatkoo itse😀. No seuraavaks ahtimet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i (N54) ja JB4 part II
Collapse
X
-
Originally posted by tommi69 View PostNiin tais ollakin se oli 479hp: no vastatkoo itse😀. No seuraavaks ahtimet.BMW F32 435d
Comment
-
-
Samaa mieltä Pluton kanssa. Vakioilla mulla oli ennen inlettejä, tbi ja spessusoftaa 464hv tehot samassa Moonlight penkissä kuin Plutolla. Toisaalta olemme saaneet joskus Saarisen penkissä vähän paremmat tulokset. Toisaalta välillä Saarisella ollut pienemmät, paljon pienemmät tehot kuin olisi luullut... Tää on vähän turhaa spekulaatiota
Ei muuta kuin penkkiin ja varmaan siinä 460-480hv välillä voisi realistisesti toivoa Modatut OEM turbot niin sitten pääsee varmaan 520-540hv lukemiin. Tai jos hankkii jotkut RB:t, vastaavat kuin noitten jätkien Hexonit niin on 600hv menossa rikki. Tietty TBI tai PI olisi kova sana siinä kohtaa, muutoin ei taida onnistua.
Antero kyllä suunnittelee hyvän paketiBMW i4M50
Comment
-
-
Originally posted by 135valtteri View PostKiitos vastauksesta, hyvinhän tuo vielä piristyi vrt. stage1 karttaan. Melkoisia pito-ongelmia alkaa jo iltaisin olemaan
Autossa kun ei ole JB4:sta, niin ilmeisesti sytyttää moottorinhäiriövalon jos DP:t vaihtaa katittomiin? Saako tuota jollain muulla tavalla kuitattua pois kuin JB4:lla?E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
JB4 + DCI ollut kiinni nyt muutaman kuukauden, samoin Alpinan B3 laatikkosofta. MHD JB4 pump backend flash (IJE0S) ollut parisen kuukautta asennettuna ja koittanut tässä tunnustella että onko kaikki kohdillaan. Miltä logit teidän silmissä näyttää? Otettu map 5:lla hieman E85:sta mukana, ulkolämpötila oli noin +6 astetta.
Ensimmäisessä logissa veto 2. ja 3. vaihteella, kahdessa seuraavassa 3. vaihteella ja viimeisessä 4. vaihteella. Datazapit ja kuvat liitteenä.
2. ja 3. vaihteella: http://datazap.me/u/puntalo/bmw-e90-...log=1&data=1-4
3. vaihteella: http://datazap.me/u/puntalo/bmw-e90-...log=2&data=1-4
3. vaihteella uudestaan: http://datazap.me/u/puntalo/bmw-e90-...log=0&data=1-4
4. vaihteella: http://datazap.me/u/puntalo/bmw-e90-...log=0&data=1-4
Miltä näyttää? Onko kaikki kunnossa? Voisiko E85 määrää lisätä? Minkälaisia litramääriä 98:ia ja E85:sta olette tankkailleet kun käytössä vielä vakiopumput? Ihan vaan varmistusta haluaisin matematiikalleni, ettei tule liikaa E85:sta laitettua.BMW M3 E92 ACS3
Comment
-
-
Originally posted by puntalo View PostJB4 + DCI ollut kiinni nyt muutaman kuukauden, samoin Alpinan B3 laatikkosofta. MHD JB4 pump backend flash (IJE0S) ollut parisen kuukautta asennettuna ja koittanut tässä tunnustella että onko kaikki kohdillaan. Miltä logit teidän silmissä näyttää? Otettu map 5:lla hieman E85:sta mukana, ulkolämpötila oli noin +6 astetta.
Ensimmäisessä logissa veto 2. ja 3. vaihteella, kahdessa seuraavassa 3. vaihteella ja viimeisessä 4. vaihteella. Datazapit ja kuvat liitteenä.
2. ja 3. vaihteella: http://datazap.me/u/puntalo/bmw-e90-...log=1&data=1-4
3. vaihteella: http://datazap.me/u/puntalo/bmw-e90-...log=2&data=1-4
3. vaihteella uudestaan: http://datazap.me/u/puntalo/bmw-e90-...log=0&data=1-4
4. vaihteella: http://datazap.me/u/puntalo/bmw-e90-...log=0&data=1-4
Miltä näyttää? Onko kaikki kunnossa? Voisiko E85 määrää lisätä? Minkälaisia litramääriä 98:ia ja E85:sta olette tankkailleet kun käytössä vielä vakiopumput? Ihan vaan varmistusta haluaisin matematiikalleni, ettei tule liikaa E85:sta laitettua.
Vaihda BoostSafety arvoksi vaikkapa 20 ja 6-cyl logging arvoksi 5 ja jatka ajamista
Comment
-
-
Turbon vinkunaa. Luonnossa kuulostaa lujemmalta kun videossa.
Ahtaa täydet joten en usko että mikään letku tai putki olisi huonosti kiinni tai irti ahtojärjestelmästä. Ei ulise ilman kuormaa. Siivet saanut osumaa tai akselivälystä?Last edited by larippa; 22-10-2016, 09:19.e90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
-
Pitkästä aikaa, ensimmäisen kerran siis huoltojen jälkeen huhtikuussa heitti ajossa jb4 pois päältä map4 tilaan ja tehnyt nyt sen pari kertaa ja aina samalla tavalla, eli moottoritie nopeudessa kiihdytys siten, että ei käytä kick downia vaan että tiputtaa 6 vaihteelta joko vitoselle tai neloselle ja maltillinen kiihdytys. Samaa vikaa en ole ikinä saanut täyskaasukiihdytyksellä joko paikaltaan tai vauhdista, vain ns. puolikaasu kiihdytyksellä.
Päätin nyt vilkaista koodit niin vain nämä oli autossa ja viimeksikoodit luettu joskus keväällä
2DED Power management, standby current control
29E1 Fuel mixture control 2
2D2E Angle of throttle valve - intake pipe underpressure, correlation
ohessa miltä omat asetukset näyttää
Voisiko tuo 29E1 johtua että mennyt ehkä hieman liikaa RE85:sta 98 joukkoon ja puolikaasulla kiihdyttäessä ei ole esim syöttöä tarpeeksi tjms?E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostPitkästä aikaa, ensimmäisen kerran siis huoltojen jälkeen huhtikuussa heitti ajossa jb4 pois päältä map4 tilaan ja tehnyt nyt sen pari kertaa ja aina samalla tavalla, eli moottoritie nopeudessa kiihdytys siten, että ei käytä kick downia vaan että tiputtaa 6 vaihteelta joko vitoselle tai neloselle ja maltillinen kiihdytys. Samaa vikaa en ole ikinä saanut täyskaasukiihdytyksellä joko paikaltaan tai vauhdista, vain ns. puolikaasu kiihdytyksellä.
Päätin nyt vilkaista koodit niin vain nämä oli autossa ja viimeksikoodit luettu joskus keväällä
2DED Power management, standby current control
29E1 Fuel mixture control 2
2D2E Angle of throttle valve - intake pipe underpressure, correlation
ohessa miltä omat asetukset näyttää
Voisiko tuo 29E1 johtua että mennyt ehkä hieman liikaa RE85:sta 98 joukkoon ja puolikaasulla kiihdyttäessä ei ole esim syöttöä tarpeeksi tjms?
Logia tarvitaan. Ei saa bensaa tarpeeksi, lambda rikki tai juurikin aine loppuu kesken.
Se last safety kohta kertoo viimeisen syyn map4 heittoon.Last edited by miyli; 29-10-2016, 19:32.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Miksi tuo tulee vain puoli kaasu kiihdytyksellä?E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostMiksi tuo tulee vain puoli kaasu kiihdytyksellä?
En Osaa sanoa. Logi Olis hyvä kun Tuo vika tulee Päälle. Mulla kun heitti map4 Ja tuli Tuo afr vikakoodi oli toinen lambda rikki. Eli logista näkee noi afr arvot kummastakin bankista erikseen.
Avg ing arvo Kanssa korkea, Olis hyvä saada sinne 0 pintaan.
6 cylinder timing loggin arvo Kanssa päälle softan mukaan 4,5 tai 7Last edited by miyli; 30-10-2016, 06:56.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
ok. täytyy koittaa huomenna keretä logittaan jos saa jonkun kaverin kyytiin. Torstaina kävin juuri katsatamassa auton, niin eikös rikkinäinen lambda vaikutaisi myös päästöihin? Veikkaan että johtuu ihan vain tuosta re85 suhteesta. koittanut tähdätä siihen 30% viimekerralla taisi tulla vähän liikaaE91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View Postok. täytyy koittaa huomenna keretä logittaan jos saa jonkun kaverin kyytiin. Torstaina kävin juuri katsatamassa auton, niin eikös rikkinäinen lambda vaikutaisi myös päästöihin? Veikkaan että johtuu ihan vain tuosta re85 suhteesta. koittanut tähdätä siihen 30% viimekerralla taisi tulla vähän liikaa
Mut logista sit toivottavasti selviää paremmin. todennäköisesti liian vahva e85 seos ja tekee sen takia sitä.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View Postok. täytyy koittaa huomenna keretä logittaan jos saa jonkun kaverin kyytiin. Torstaina kävin juuri katsatamassa auton, niin eikös rikkinäinen lambda vaikutaisi myös päästöihin? Veikkaan että johtuu ihan vain tuosta re85 suhteesta. koittanut tähdätä siihen 30% viimekerralla taisi tulla vähän liikaa
Comment
-
Comment