Nyt on sellaista ongelmaa, ettei auto herää oikein kunnolla ja aavistuksen pätkii , kun kiihdyttää täyskaasulla. Puolat ja suuttimet on vaihdettu 40tkm sitten ja tulpat juuri äsken. Ongelma ilmenee sekä kylmällä, että lämpimällä koneella. Voisko joku Tampereelta tai lähiseuduilta lukea tuosta koodit ja ottaa logia mahdollisesti?
Sulla tulee noita korjauksia aika isoja, -7,3 tais olla suurin ja monelta sylinteriltä. Mulla teki vähän samaa tuolla mapilla, mutta ei ihan noin pahoja vaan lähinnä 3 astetta ja yhdessä -6. Taitaa olla ehkä kartta liian aggressiivinen niin voit kokeilla v-poweria, niin itse ainakin ajattelin.
Suurin huolenaihe mielestäni juurikin nuo paineet, sulla kyykkää alle 5 baarin tuo matalapainepumppu ja korkeapainepumppukin kyykkää aika paljon. Onko mitään vikakoodeja?
2aaf Fuel pump plausibility oli shadown koodina ton vedon jälkeen. Ja tuntu hetken aikaa vähän tehottomalta ton vedon jälkee ja vähän ku ois miss fireja tullu ku koitti antaa kaasua. Mut hetken ajon jälkee tuntu vetävän normaalisti. Itse vedon aikana ei ollu mitään ongelmia
2aaf Fuel pump plausibility oli shadown koodina ton vedon jälkeen. Ja tuntu hetken aikaa vähän tehottomalta ton vedon jälkee ja vähän ku ois miss fireja tullu ku koitti antaa kaasua. Mut hetken ajon jälkee tuntu vetävän normaalisti. Itse vedon aikana ei ollu mitään ongelmia
Itellä tullut kans tuota 2aaf fuel pump plausibilityä, laitoin siite pari sivua taaksepäin juttua mutta eipä siihen vastausta saanut. Tutkiskeltua asiaa niin jos yksinään tulee ei ole vakavaa, tulee vakionakin kuulemma monella. Mutta jos siihen liittyy muita koodeja jotka liittyy matala tai korkeapainepumppuun niin sitte on pumppu tulossa tien päähän. Jos sulla on vanhat tulpat tai puolat niin niitä suosittelen vaihtamaan. Kokeile 95 karttaa ja tankkaat 98 niin lähtee ainaki nuo korjaukset, tai testaa v-poweria että miltä näyttää.
Siitä en kyllä tiedä tosin miksi sulla kumpikin pumppu siellä kyykkää, ehkä juuri sen takia jos sytkäosat on vanhoja ja meinaa misfirettää?
No kylhän se korkeepaine kyykkää jos matalapainepuolella tuotto alkaa loppumaan ja omast mielestä matalapaine laskee siihen tahtiin et tuotto vaa loppuu. Tulpat on noin 15tkm ajetut ja puolista en tiedä. Puolat pistän huomenna tilaukseen. Täytyy ne vaihtaa ja sit kokeilla vpowerii jos auttais.98 oon tähä asti käyttäny.
No kylhän se korkeepaine kyykkää jos matalapainepuolella tuotto alkaa loppumaan ja omast mielestä matalapaine laskee siihen tahtiin et tuotto vaa loppuu. Tulpat on noin 15tkm ajetut ja puolista en tiedä. Puolat pistän huomenna tilaukseen. Täytyy ne vaihtaa ja sit kokeilla vpowerii jos auttais.98 oon tähä asti käyttäny.
Mul kyykkäs lpfp kans ni poistin nim. Pluto sen oman kyhäämän stage 2 pumpun joka toimii mainiosti. Sil noit pari taitaa olla valmiinnaki niin ei muuta ku uutta pumppua tilalle! Taitaa sil olla myynnin puolella topikki siitä.
Tuskin se vpower mihinkään auttaa. Nopeasti tuotekorteista katsottuna Nesteen 98 on tyypillisesti 98,7 oktaanista, VPower 98,5 oktaanista ja Teboilin 99 on 99,2 oktaanista.
Tuskin se vpower mihinkään auttaa. Nopeasti tuotekorteista katsottuna Nesteen 98 on tyypillisesti 98,7 oktaanista, VPower 98,5 oktaanista ja Teboilin 99 on 99,2 oktaanista.
No onpa kivaa. Tämähän meinaa sitten että 98 karttaa ei voi itse edes käyttää. Tai voi mutta tulee korjauksia. Enkä tiedä onko ne kuinka vakavia nii tiiä.sitte uskaltaako pitää sitä. 99 oktaanista en ole ikinä Oulussa kyllä nähnyt, onko semmosta edes enää?
No onpa kivaa. Tämähän meinaa sitten että 98 karttaa ei voi itse edes käyttää. Tai voi mutta tulee korjauksia. Enkä tiedä onko ne kuinka vakavia nii tiiä.sitte uskaltaako pitää sitä. 99 oktaanista en ole ikinä Oulussa kyllä nähnyt, onko semmosta edes enää?
Mikä mappi sisällä sulla? Omaan laitoin just takas v7 stage 1+.. ja 98ron.
En oo nyt logeja ottanut kylläkään. Omassa oli wgdc käyrä päin hanuria stage 2+:ssa. Varmaan välystä siellä hukkiksen tangossa, vaikka en kilinää ole kuulevinani, kuten joissakin, mitä oon youtubesta kattellu/kuunnellu :think
Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Mitä eroa on E98 ja VPower tai siis hyötyä tässä tapauksessa? Väitän että ainoastaan mielikuva. Oktaanit on ihan samat suomessa.
Mikä mappi sisällä sulla? Omaan laitoin just takas v7 stage 1+.. ja 98ron.
En oo nyt logeja ottanut kylläkään. Omassa oli wgdc käyrä päin hanuria stage 2+:ssa. Varmaan välystä siellä hukkiksen tangossa, vaikka en kilinää ole kuulevinani, kuten joissakin, mitä oon youtubesta kattellu/kuunnellu :think
No laitoin sen stage 2+ 98 mapin että testaisin sillä v-powerilla että minkälaisen login saa. Ku olin logia ottamassa nii sittenhän ne mosfetit pamahti ecusta. Että ihan hyödyllinen oli
Eli jos v-power on sama ku muut nii eikö tuo periaatteessa ole sitten huijaamista? 98+ sitä mainostetaan. Kokeilen silti sen login ottaa kunhan saa ecun fiksattua. Pitäs nyt vl aikana saada se. Toivottavasti korjaus onnistuu tai tulee kalliiksi.
Comment