Jos jollain on tarvetta JB4 G5 ISO, niin mulla jäi auton vaihdon yhteydessä sellainen hyllyyn, privalla tavoittaa..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) viritys part IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by miksutus97 View PostOnkohan kyseinen kampanja tulossa myös suomeen vai onko vain jenkkien 🤔
Spottasin jenkki foorumeilta tämän.
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostEn usko et koskee EU aluetta. Mulla oli yksi vuotava suutin joka aiheutti häiriöitä käyntiin. Myyjäliike vaihdatti marmorilla kaikki suuttimet index 12 ja lisäksi vaihtoivat samalla kaikki puolat ja tulpat. Ei oo ollu sen jälkeen mitään käyntihäiriöitä. Aika reilua meininkiä mun mielestä :think
Aikaisemmin bemarilla takuuseen vaihdettu:*
Suutin kamppis on tehty.
Mun auto on 02/2008.
Toki vaihdoin nyt 09/2019 itse kaikki suuttimet index 12 versioon. Mutta mun mielestä tuo kamppis koskee myös suomea jos ei ole vielä vaihdettu.
Comment
-
-
Originally posted by tommylee View PostMulla näkyi jenkkituonnin 335xi huoltotiedoissa 2,5v sitten takaisinkutsu tästä flektin johtosarjasta, joka tuli n vuosi sitten suomeen! Joten odotan vesikielellä tätä suutinkutsua. Uskon että tulee kamppis tännekin
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostNo enpä ole minäkään tuollaista saanu... Noh, auto myynnissä nii hoitakoot seuraava omistaja jos ei kutsua tule.Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Ongelmia JB4/MHD Flashin kanssa 2FCA , 2FDA Vikakoodit
Terveppä terve
Eilen tuli sitte ekaa kertaa flashättyä uusi kartta N54:seen
Kaikki meni niinkuin pitikin ja sain burblet asennettua ja uusi kartta on aika ripeä vakio JB4 verrattuna.
Ongelma on seuraava:
Moottoritiellä kiihdyttäessä JB4 löi vikatilaan eli setting neloseen. Pienen paskahalvauksen jälkeen pysähdyin sitten ja iskin MHD:n kiinni ja luin vikakoodit.
2A18 DMTL,heater ; Activation
2FCA Fuel high pressure
2FDA Crankshaft sensor, signal missing
N54Techin foorumilla totesin kuitenkin ettei se 1000€ ei kuitenkaan lähde lompakosta enkelinsiivet selässä menemään uutta KPBP:tä varten.
Kartta jonka flashäsin N54Techin sivuilta oli tavallisin "PUMP" ohjelma elikkä uncle samin suusta minimi korkea oktaanin polttoaine 93/98 RON ja voi käyttää E30 seoksella.
Autossa on päivitetty downpipet ja välijäähy joten se ei ole ongelma
Kysymys kuuluu:
Löytyykö kanssakulkijoita samoilla vioilla ?
Pitäisikö flashiä koittaa tehdä uudestaan ?
Lämmöt ovat saattaneet nousta hitusen verran flashäyksen jälkeen ?
N54techin foorumit kylläkin täynnä palstoja jossa keskustellaan mahdollisesta virheestä tuossa uusimassa kartassa mutta jotenkin epäilyttää että asialle ei olisi tehty miten tähän mennessä. Kartta kuitenkin julkaistu heinäkuu 2019.
Kanssakulkijat ilmoittautukaa ja kertokaa teidän kokemukset tästä.
Parasta olisi jos joku flashäys guru tulisi kertomaan mikä on homman nimi.
Ennakkoon kiitokset !
Comment
-
-
Originally posted by anton300996 View PostTerveppä terve
Eilen tuli sitte ekaa kertaa flashättyä uusi kartta N54:seen
Kaikki meni niinkuin pitikin ja sain burblet asennettua ja uusi kartta on aika ripeä vakio JB4 verrattuna.
Ongelma on seuraava:
Moottoritiellä kiihdyttäessä JB4 löi vikatilaan eli setting neloseen. Pienen paskahalvauksen jälkeen pysähdyin sitten ja iskin MHD:n kiinni ja luin vikakoodit.
2A18 DMTL,heater ; Activation
2FCA Fuel high pressure
2FDA Crankshaft sensor, signal missing
N54Techin foorumilla totesin kuitenkin ettei se 1000€ ei kuitenkaan lähde lompakosta enkelinsiivet selässä menemään uutta KPBP:tä varten.
Kartta jonka flashäsin N54Techin sivuilta oli tavallisin "PUMP" ohjelma elikkä uncle samin suusta minimi korkea oktaanin polttoaine 93/98 RON ja voi käyttää E30 seoksella.
Autossa on päivitetty downpipet ja välijäähy joten se ei ole ongelma
Kysymys kuuluu:
Löytyykö kanssakulkijoita samoilla vioilla ?
Pitäisikö flashiä koittaa tehdä uudestaan ?
Lämmöt ovat saattaneet nousta hitusen verran flashäyksen jälkeen ?
N54techin foorumit kylläkin täynnä palstoja jossa keskustellaan mahdollisesta virheestä tuossa uusimassa kartassa mutta jotenkin epäilyttää että asialle ei olisi tehty miten tähän mennessä. Kartta kuitenkin julkaistu heinäkuu 2019.
Kanssakulkijat ilmoittautukaa ja kertokaa teidän kokemukset tästä.
Parasta olisi jos joku flashäys guru tulisi kertomaan mikä on homman nimi.
Ennakkoon kiitokset !
Sit vois logista katsoa miten ne LP ja HP paineet oikein käyttäytyy.
Ja jb4 kertoo miksi meni map4 päälle. Yliahto, laiha seos jne.
Settings, user adjustment, last safety.Last edited by mmie; 31-01-2020, 11:50.ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Comment
-
-
Katso nyt ihan ensin sieltä JB4:sta miksi se heitti MAP4:lle.
Ja aina flässin jälkeen pikku sopeutus esim. pakkokolmosella kiihdytys jotta JB4 korjaa adaptaatiot kohdalleen. Mikä soppa tankissa?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment