Nyt se kysymys: mitä hittoa tuossa tarkoittaa:
The 'condensation sensor, bonded' kit should also be ordered on vehicles with
S534A automatic climate control, see TIU 64_1438
Huurteentunnistin. Melkeen pamauttaa vaikka Incarille ja kysyy tiukan hinnan ni ei tarvii kikkailla.
Korjaamo vaihtoi tänään lauhduttimen, koska epäilivät että vuoto olis siinä kun oli hyvin pieni vuoto. Vika oli kuitenkin juurikin tuossa miyli:n mainitsemassa putkessa eli tässä: https://bemariosat.fi/tuote/tilaustu...ku=64509221757
Saapa nähdä saisinko tuon ite vaihdettua jahka sen hommaan jostain.
Korjaamo vaihtoi tänään lauhduttimen, koska epäilivät että vuoto olis siinä kun oli hyvin pieni vuoto. Vika oli kuitenkin juurikin tuossa miyli:n mainitsemassa putkessa eli tässä: https://bemariosat.fi/tuote/tilaustu...ku=64509221757
Saapa nähdä saisinko tuon ite vaihdettua jahka sen hommaan jostain.
Klassikko kohta että alkaa vuotaa tuosta anturin paikoilta tuo linja. Pieni puljaaminen tuossa on että saa vaihdettua. E92 N54 kohdalla piti ottaa irti kaikki muovilärpäkkeet koneen päältä ja takaa, paisari sivuun/irti että saa liikuteltua,suojapelti siitä pyöräkotelon kohdalta pois, alipainesäiliöt pois, imupuolelta suodattimet/kotelo pois tieltä ja sinne se meni
Helpottaa varmasti vielä enemmän jos ottaa moottorin johtosarjan pois tieltä, kun itse joutui aika paljon pyörittelemään/kääntelemään että sai vanhan pois ja samoilla jäljillä uuden paikoilleen.
Osaisikohan joku neuvoa mitä voisin vielä koittaa, että saisin angel eyesit toimimaan. Auto on E91 320d 2006 alkuperäisillä xenoneilla. Turun alueella jos jollain paremmat diagnostiikkataidot, niin voin käydä näyttämässä tai korjaamoa voi myös suositella.
Auton kun ostin, niin nuo parkit ei toimineet ja vaihdoin polttimoiksi täällä jossain keskustelussa suositellut ledit. Ei alkanut toimimaan ja ennestään paikalla olleet halvat led-polttimotkin toimi ku antoi suoraan akusta virtaa. Kun laittaa valot päälle niin hetken aikaa testailee ja valoja vilkuttelee, niin johtovikakaan ei kyseessä.
Lueskelin että frm resetointi voisi olla ratkaisu, niin seuraavaksi ostin k+dcan piuhan ja tein vanhasta läppäristä diagnoosivehkeen. En löytänyt tool32:lla millään polttimolla lukemia laskureissa, mutta nollasin kuitenkin kaikki varmuudeksi. Ei alkanut toimimaan. Carly löytyi ennestään puhelimesta ja sillä sai koodattua parkkien testit pois, jolloin alun vilkuttelu loppuu mutta ei silti ala toimimaan.
Ei löydy inpalla tai carlyllä lamppuhin liittyvää vikakoodia, mutta kuitenkin autoa käynnistäessä valittaa mittaristossa lamppuvikaa.
Olisiko tuhoon tuomitty yritys ohittaa frm ja viedä vaikka soittimelta virta parkeille, että palaisivat aina kun autossa virrat päällä?
Osaisikohan joku neuvoa mitä voisin vielä koittaa, että saisin angel eyesit toimimaan. Auto on E91 320d 2006 alkuperäisillä xenoneilla. Turun alueella jos jollain paremmat diagnostiikkataidot, niin voin käydä näyttämässä tai korjaamoa voi myös suositella.
Auton kun ostin, niin nuo parkit ei toimineet ja vaihdoin polttimoiksi täällä jossain keskustelussa suositellut ledit. Ei alkanut toimimaan ja ennestään paikalla olleet halvat led-polttimotkin toimi ku antoi suoraan akusta virtaa. Kun laittaa valot päälle niin hetken aikaa testailee ja valoja vilkuttelee, niin johtovikakaan ei kyseessä.
Lueskelin että frm resetointi voisi olla ratkaisu, niin seuraavaksi ostin k+dcan piuhan ja tein vanhasta läppäristä diagnoosivehkeen. En löytänyt tool32:lla millään polttimolla lukemia laskureissa, mutta nollasin kuitenkin kaikki varmuudeksi. Ei alkanut toimimaan. Carly löytyi ennestään puhelimesta ja sillä sai koodattua parkkien testit pois, jolloin alun vilkuttelu loppuu mutta ei silti ala toimimaan.
Ei löydy inpalla tai carlyllä lamppuhin liittyvää vikakoodia, mutta kuitenkin autoa käynnistäessä valittaa mittaristossa lamppuvikaa.
Olisiko tuhoon tuomitty yritys ohittaa frm ja viedä vaikka soittimelta virta parkeille, että palaisivat aina kun autossa virrat päällä?
Ettei siellä se ongelma nyt edelleen johdu niistä ledeistä. Oletko kokeillut vakiopolttimolla toimiiko? Koodasitko kylmä & lämmin tarkistukset pois?
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Ettei siellä se ongelma nyt edelleen johdu niistä ledeistä. Oletko kokeillut vakiopolttimolla toimiiko? Koodasitko kylmä & lämmin tarkistukset pois?
En ole koittanut vakiopolttimoita. Pitänee sellaiset hankkia tai sitten ehkä ensin koitan vastaavan wattisilla irtopolttimoilla ettei turhaan osta. Carlyssä oli vaihtoehtoina angel eyes voltage test 1/2 ja 2/2 nämä otin pois päältä. Pitäisi varmaan opetella ncsexpertin käyttöä jos sillä onnistuisi paremmin.
En ole koittanut vakiopolttimoita. Pitänee sellaiset hankkia tai sitten ehkä ensin koitan vastaavan wattisilla irtopolttimoilla ettei turhaan osta. Carlyssä oli vaihtoehtoina angel eyes voltage test 1/2 ja 2/2 nämä otin pois päältä. Pitäisi varmaan opetella ncsexpertin käyttöä jos sillä onnistuisi paremmin.
Perinteisellä hehkulangalla kokeilisin. Jos intoa riittää, niin joku irtopolttimokin käy.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Klassikko kohta että alkaa vuotaa tuosta anturin paikoilta tuo linja. Pieni puljaaminen tuossa on että saa vaihdettua. E92 N54 kohdalla piti ottaa irti kaikki muovilärpäkkeet koneen päältä ja takaa, paisari sivuun/irti että saa liikuteltua,suojapelti siitä pyöräkotelon kohdalta pois, alipainesäiliöt pois, imupuolelta suodattimet/kotelo pois tieltä ja sinne se meni
Helpottaa varmasti vielä enemmän jos ottaa moottorin johtosarjan pois tieltä, kun itse joutui aika paljon pyörittelemään/kääntelemään että sai vanhan pois ja samoilla jäljillä uuden paikoilleen.
Putki vaihdettu, varmaan vajaa 4 tuntia meni tosi hitaasti ruuvaillen ja ihmetellen milloin mitäkin kohtaa että ei tule rikottua johtojen liittimiä eikä muuutakaan. Selkeä ja suoraviivainen homma kyllä muuten. Alipainesäiliöitä ei E92 N55:ssä tiellä ollut ja moottorin johtosarja antoi tarpeeksi myöten kun muovit vaan poisti koneen päältä. Ja sen iskaritolppaan kiinnittyvän jäykistetangon kans irrotin. Paisarin osaltakin riitti kun irrotti kiinnikeistä ja siirsi sivuun hetkeksi. Toivottavasti ei vuotais ilmastointi enää.
Noita uuden putken O-rengastiivisteitä (kuvassa vanha putki) käskettiin jossain videolla öljyämään, en tiiä mikä niihin oli ollut oikea öljy, mutta syystä tai toisesta uudessa putkessa oli toisen pään suojatulppa öljyssä sisältä niin sillä sitten öljysin molempia.
Mulla on kaks avainta joista toisessa toimii vaan välillä lukitus ja avaus napit ja toisessa pelkkä lukitusnappi, onko noille mitään tehtävissä vai täytyykö vaan hommata uusi avain?
Mulla on kaks avainta joista toisessa toimii vaan välillä lukitus ja avaus napit ja toisessa pelkkä lukitusnappi, onko noille mitään tehtävissä vai täytyykö vaan hommata uusi avain?
Mikrokytkimet vaihtoon.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment