Kuinka kauan olisi hyvä antaa jousien "asettua" ennen kuin vie auton nelipyöräsuuntaukseen? Riittääkö 500km/vajaa viikko?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x alustan päivitystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Puistis View PostKuinka kauan olisi hyvä antaa jousien "asettua" ennen kuin vie auton nelipyöräsuuntaukseen? Riittääkö 500km/vajaa viikko?E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Winx View PostSaako Euroopasta 380mm asti venyviä säädettäviä koiranluita? Yleisimmät on pisimmillään 320mm tai 355mm. Nelivedossa on vakiot n. 343mm pitkät (13,5"). Pitäisi saada madalluksen kanssa vielä pidemmät.
Jenkeistä löytyy, mutta hintaa tulee yli 200€.
Tällä hetkellä ajattelin britti-ebaysta tämmöisiä:
Turnbuckle M10 Link. Adjustable from 350 mm to 390 mm
M10 Male LH Rose Joint ULTRA HIGH STRENGTH /PERFORMANCE
M10 Male RH Rose Joint ULTRA HIGH STRENGTH /PERFORMANCE
Sealing Boot for M10 and M12 Male or Female Rose Joint Rod End Dust Boot
Ja LH/RH-mutterit päälle kiinnityspultteineen, prikkoineen ja muttereineen.
Taaempia en ole vielä pohtinut.
Eikö madaltamisessa laiteta yleensä lyhemmät koiranluut ?
Mulla ainakin tuli alustasarjan mukana säädettävät, ja laitoin ne lyhemmäksi, kuin vakiot
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostDollarin kurssi on pilannut kaikki mun lähteet. :(
Noi TRW:n M3 palikat on tähän asti olleet OEM mistä on vaan rälläköity leimat pois.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by atteee View PostOonko mää vaan tyhmä vai ymmärränkö nyt väärin?
Eikö madaltamisessa laiteta yleensä lyhemmät koiranluut ?
Mulla ainakin tuli alustasarjan mukana säädettävät, ja laitoin ne lyhemmäksi, kuin vakiot
Don't Underestimate Endlinks when Lowering
Tuossa keskustelussa UltraRacer15 laittoi omaan nelivetoonsa M3:een tarkoitetut 1,5 tuumaa pidemmäksi venyvät.
Könysin auton alla eilen ja tänään yltäpäältä ravassa asentaessa KW V1:n (ei kannata pestä alustaa etukäteen). Eteen laitoin (idioottina) ne 3mm korkeammat takavedon Febi Bilstein-kääntölaakerit ja nyt etu- ja takasäädöt puolivälissä auto keulii aivan perkeleesti. Joutunen ruuvaamaan edestä säädön alle KW:n suosituksen, että saan auton balanssiin. Varmaan vielä tolpat pois ja nelivedon omat kääntölaakerit tuo 3mm takia. Kannatti säästää 60-70€ tuon takia.
On tuo takavakaaja hämmästyttävän ohut. Saa mennä vaihtoon huollon yhteydessä.
Comment
-
-
Morjensta! Aatteli lähestyä teitä semmosella kysymyksellä kun olisi haluja laittaa omaa bemaria vähän matalammaksi mutta ei ole ennen tullut juuri oltua asentamassa/valitsemassa sopivaa Alustasarjaa/pelkkiä jousia?
Eli autona vuoden bmw 2005 325 e 90 sedan. Kesävateissa pyörii 225/35-19 jz takana 255/35-19.
Minkä laista sarjaa lähtisitte suosittelemaan. hinta saisi mielellään jäädä alle 700e, mutta saako sillä mitään järkevää aikaiseksi?
Comment
-
-
Originally posted by jutik View PostMorjensta! Aatteli lähestyä teitä semmosella kysymyksellä kun olisi haluja laittaa omaa bemaria vähän matalammaksi mutta ei ole ennen tullut juuri oltua asentamassa/valitsemassa sopivaa Alustasarjaa/pelkkiä jousia?
Eli autona vuoden bmw 2005 325 e 90 sedan. Kesävateissa pyörii 225/35-19 jz takana 255/35-19.
Minkä laista sarjaa lähtisitte suosittelemaan. hinta saisi mielellään jäädä alle 700e, mutta saako sillä mitään järkevää aikaiseksi?
[ATTACH]128933[/ATTACH]
Larkspeediltä briteistä koko paketin saa varmaan alta 600e ja Koneilla tais olla vielä elinikäinen takuu. Jouset kyllä keuli aavistuksen alkuun mutta korjaantu kun tilautin marmorilta huonojen teiden kitin takajousiin.Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
--Audiokit.fi--
BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
BMW i4 M50 Supercharged -23
BMW i3 60Ah -14
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostE91 320d:hen H&R 29187-2 (35/20mm) madallusjouset:
Vakio (M-Sport) etäisyys navasta kaareen:
Edessä 345mm
Takana 340mm
Madallusjousilla:
Edessä 340mm
Takana 340mm
Ei paljoa tippunut. Jos jotain positiivista haluaa hakea, niin on ne muuten ihan hyvät, vähän vaikuttais jäykistyneen, ja turha kallistelu mutkissa vähentyneen. Ja onhan tuo nyt silmämääräisesti balanssissa, vaikka pään saa vielä tungettua renkaan ja kaaren väliin sekä edessä että takana. Sedaniin ilmeisesti löytyy 45/30mm jousia, ne on sitten varmaan ne joita kaikki niin kovasti kehuu.
Comment
-
-
Originally posted by Puistis View PostSain vihdoin laitettua Eibachin jouset alle. Tuli omasta mielestä juuri sopivan korkuinen. Jouset on sopivan jämäkät, eikä kallistele liikaa mutkissa.
Eibachin ja H&R välillä tässä arvon että kummat itelle laittas
Comment
-
-
Originally posted by LUMI View Postmillä koneella sun koppa on ja paljonko on kaaresta navan keskelle
Eibachin ja H&R välillä tässä arvon että kummat itelle laittas
Mitat kaaresta napaan edessä 340mm ja takana 345mm. Ja eiköhän ne tuosta vielä millin pari asetu alemmas, nyt tosiaan vasta 15km ajettu.
Comment
-
-
ei enää mitään,,Last edited by -rik; 04-04-2015, 23:34.ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
Originally posted by LUMI View Postmillä koneella sun koppa on ja paljonko on kaaresta navan keskelle
Eibachin ja H&R välillä tässä arvon että kummat itelle laittas
Laita AP:n jouset. H&R:t oli omasta mielestä ainakin orkkis iskareilla huonot. AP:t enemmän M-sport jousia vastaavat, eli ei niin pintapehmeät kuin H&R. Jos H&R ja Eibach jousista pitää valita, niin ehdottomasti Eibach.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostLaita AP:n jouset. H&R:t oli omasta mielestä ainakin orkkis iskareilla huonot. AP:t enemmän M-sport jousia vastaavat, eli ei niin pintapehmeät kuin H&R.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Comment