Originally posted by bemu2000
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x alustan päivitystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Meinasin asentaa 330xd e91:een koni sport iskarit. En ole aiemmin iskareita asentanut, jouset vaihdoin kyseiseen autoon, onko jotain mitä pitäisi huomioida ennen asennuksen aloittamista? Kannattaako suosiolla tilata jotain muitakin osia? Pitääkö autoon teettää nelipyöräsuuntaus vaihdon jälkeen?
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostMeinasin asentaa 330xd e91:een koni sport iskarit. En ole aiemmin iskareita asentanut, jouset vaihdoin kyseiseen autoon, onko jotain mitä pitäisi huomioida ennen asennuksen aloittamista? Kannattaako suosiolla tilata jotain muitakin osia? Pitääkö autoon teettää nelipyöräsuuntaus vaihdon jälkeen?
Ja samalla kannattaa katsoa sen "koiranluun" kunto, vaihto menee samalla todella helposti.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostYläpäähän kaikki uutta, niin pääsee helpolla. Itse tekisin suuntauksen ainakin.
Ja samalla kannattaa katsoa sen "koiranluun" kunto, vaihto menee samalla todella helposti.Last edited by aku1979; 28-04-2016, 19:18.
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostMeinasin asentaa 330xd e91:een koni sport iskarit. En ole aiemmin iskareita asentanut, jouset vaihdoin kyseiseen autoon, onko jotain mitä pitäisi huomioida ennen asennuksen aloittamista? Kannattaako suosiolla tilata jotain muitakin osia? Pitääkö autoon teettää nelipyöräsuuntaus vaihdon jälkeen?
Ite just vaihdoin 330xd e92 etu ja taka iskarit. Pohjaaniskukumit ja "haitari"suojakumit vaihtelin uusiin. Yläpäiden laakerit ei tuntunu väljältä ja kaikki muutkin väliosat oli hyvässä kunnossa joten menin vanhoilla niiden osalta. aj.200tkm.
Ite työssä kandee huomioida että omistaa vähintään 3kpl jousenpuristimia mielellään 4 meinaan ne jouset pitää saada aivan lätyks että sai uuden iskarin kasattua. Itse koitin ensin kahdella mut ei tullu hommasta mitään. 2 tunkkia helpottaa myös hommaa reilusti kun pystyy nostella pyöräntuentaa erikseen. Jousen kanssa värkkääminen tossa toi vähä hankaluuksia muutenhan aika läpihuuto juttu.F11 530Da -11
E70 X5 3.0Da -08
E92 330XDa -06
E53 X5 3.0Da facelift -05
E90 320Da m-sport -06
Comment
-
-
Originally posted by Niilopi View PostIte just vaihdoin 330xd e92 etu ja taka iskarit. Pohjaaniskukumit ja "haitari"suojakumit vaihtelin uusiin. Yläpäiden laakerit ei tuntunu väljältä ja kaikki muutkin väliosat oli hyvässä kunnossa joten menin vanhoilla niiden osalta. aj.200tkm.
Ite työssä kandee huomioida että omistaa vähintään 3kpl jousenpuristimia mielellään 4 meinaan ne jouset pitää saada aivan lätyks että sai uuden iskarin kasattua. Itse koitin ensin kahdella mut ei tullu hommasta mitään. 2 tunkkia helpottaa myös hommaa reilusti kun pystyy nostella pyöräntuentaa erikseen. Jousen kanssa värkkääminen tossa toi vähä hankaluuksia muutenhan aika läpihuuto juttu.
Comment
-
-
Originally posted by Niilopi View PostIte just vaihdoin 330xd e92 etu ja taka iskarit. Pohjaaniskukumit ja "haitari"suojakumit vaihtelin uusiin. Yläpäiden laakerit ei tuntunu väljältä ja kaikki muutkin väliosat oli hyvässä kunnossa joten menin vanhoilla niiden osalta. aj.200tkm.
Ite työssä kandee huomioida että omistaa vähintään 3kpl jousenpuristimia mielellään 4 meinaan ne jouset pitää saada aivan lätyks että sai uuden iskarin kasattua. Itse koitin ensin kahdella mut ei tullu hommasta mitään. 2 tunkkia helpottaa myös hommaa reilusti kun pystyy nostella pyöräntuentaa erikseen. Jousen kanssa värkkääminen tossa toi vähä hankaluuksia muutenhan aika läpihuuto juttu.
Edessä iskarien vaihdossa harmaita hiuksia meinasi tuottaa itse tolpan irroitus. Pyöräntuenta ei mainannut laskea millään tarpeeksi alas. 2 jousipuristinta riitti täällä juuri siihen että painamalla käsin jousilautasta sai mutterin nipinnapin takaisin kiinni... kysessä oli takatuuppari e91F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by megaesa View PostMikähän on viime yön aikana lojahtanut taka-akselilta kun vasen takakulma tuntuu painuneen sisään ja aurausta reilusti enemmän verrattaessa oikeaan puoleen. Lisäksi ratti ei ole enää suorassa. (Ja on muuten levoton pomppulinna ajaa)
Ei taida ihan pelkän iskarin vaihdolla selvitä?
Linkki kuvaan: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=33_1230BMW F25 xDrive 20d
ex BMW e91 320dA
ex BMW e36 325i
- SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
Comment
-
-
Kertokaas viisaammat mistä niitä matalempia jousilautasia saa E91 M-sport alustalle. Real oemissa en nähnyt mainintaa.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by Puistis View PostEbay.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by huTsu View PostNo shit pikkasen kaipais enemmän informaatiota asiasta. Jos ei ole OEM tavaraa niin kenen tekemiä ja keneltä laadukkaimmat jotta kestää siellä.
Ei noissa varmaan laatueroja ole. Itsellä oli tuon myyjän jousilautaset ja hyvin sopi paikoilleen.
Comment
-
Comment