Eipä löytynyt haulla kovin kummoista. Lyhyestä virsi kaunis, onko kukaan laittanut/laitattanut lukkoperää e90:iin? Missä olette laitattaneet, käyttökokemukset, asennustöiden hinta ym.
Tuossa omassa 325iA:ssa ei niin paljon voimaa ole, että sen vuoksi olisi tarpeen. Tykästyin lukkoperään, kun jouduin viime talvena ajelemaan e34-kesäautolla, josta moinen löytyy. Eipä tarvinnut olla jumissa missään, ei tarvinnut hakea vauhtia mäkien päälle päästäkseen jne.
E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Eli onko kellään muulla tullut vastaavaa ilmoitusta?
Itsellä tullut tuo nyt talven jälkeen neljä kertaa.Ilmoitus on tullut aina siinä tilanteessa,kun moottori on ollut suht kylmä,n.1-3 min ajoa takana ja innostuu vähän rivakammin kiihdyttelemään.Vika poistuu kun sammuttaa auton ja käynnistää uudelleen.
Onko selvinnyt, missä vika?
Itellä sama tullut useasti ja monesti kylmänä alkuajossa. Joskus kyllä kesähelteelläkin ja lämpimällä koneella.
Lähtee aina pois virtojen sammuttua. Vikakoodeista ei ilmennyt mitään "hälyyttävää". Tosin ei ollut merkkihuollossa ja merkkihuolto on nyt varattu...
Onko selvinnyt, missä vika?
Itellä sama tullut useasti ja monesti kylmänä alkuajossa. Joskus kyllä kesähelteelläkin ja lämpimällä koneella.
Lähtee aina pois virtojen sammuttua. Vikakoodeista ei ilmennyt mitään "hälyyttävää". Tosin ei ollut merkkihuollossa ja merkkihuolto on nyt varattu...
En ole edes tutkinut(tuttanut)asiaa.Mutta nyt joulukuussa on tuo "puolikas moottorin kuva"reduced power,ilmestynyt liian monta kertaa tauluun.Viime viikollakin joka toinen aamu kun lähti liikenteeseen.Tosin auton sammuttamalla ja käynnistämällä uudestaan vika kuittaantuu.
Auto menee tulevana perjantaina huoltoon,niin täytyy luetuttaa vikakoodit,jos sieltä jotain löytyisi?Tuo on niin kinkkinen vika,kun se tulee vain jos auto on seissyt pitkään esim.yön yli...
Pitäisi tässä joku päivä vähän askarrella paremman näköistä putkenpäätä tuohon siqun autoon ja hitsiä pitäisi käyttää. Elikkä tohtiiko akun kenkää ottaa irti ihan tuosta vaan vai pitääkö sitä sitten ohjelmoida tai mitään uusiksi? :think
NYX: Auris sekä Giant ja Scott "sähkömaasturit"
EX: F20 M-Sport
Mondeo
E91 320D -07 AjTech power
E34 M5 Tipu
Muutama japsirottelo
Pitäisi tässä joku päivä vähän askarrella paremman näköistä putkenpäätä tuohon siqun autoon ja hitsiä pitäisi käyttää. Elikkä tohtiiko akun kenkää ottaa irti ihan tuosta vaan vai pitääkö sitä sitten ohjelmoida tai mitään uusiksi? :think
Eli meinaat pilata sen nätin, ja oikeasti rosterista tehdyn pakoputken jollain virityksellä?
Kattele sitten ainakin sellainen koristepää, johon ei magneetti tartu, ja hitsaa se rosterilangalla kiinni. Muuten kaduttaa vuoden päästä...
Ja akunkengän miinuksen voi ottaa irti. Näin itsekin tein vetokoukkua asentaessa. Kellon asetukset piti laittaa uudestaan, siinä kaikki.
Eli meinaat pilata sen nätin, ja oikeasti rosterista tehdyn pakoputken jollain virityksellä?
Kattele sitten ainakin sellainen koristepää, johon ei magneetti tartu, ja hitsaa se rosterilangalla kiinni. Muuten kaduttaa vuoden päästä...
Ja akunkengän miinuksen voi ottaa irti. Näin itsekin tein vetokoukkua asentaessa. Kellon asetukset piti laittaa uudestaan, siinä kaikki.
kun koitin(valot "auto" asennossa,eli päällä nyt) niin ruikkasi ekalla kerralla,seuraavilla 10 kerralla ei sammutin auton ja koitin niin ekalla ruikkasi taas.
miten saan ne pois käytöstä?ei löytynyt sulaketta noille.eikä ole tuo mitä yllä näytettiin.
Täällä sama ongelma. Ei löydy 43 sulaketta. Olikohan 84 jossa symboleissa kuvatukset ikkunasta jossa vesisuihkut ja alla etulyhdyn kuva jossa myös tämä vesisuihku. Kummassakin tuo 84. Myöskään pesurien "relettä" ei sulakerasiasta löydy. Onko joku löytänyt keinon kytkeä ajovalonpesurit käytöstä, jos ei ole 43 löytänyt?
Auto on e91 06/2007.
Täällä sama ongelma. Ei löydy 43 sulaketta. Olikohan 84 jossa symboleissa kuvatukset ikkunasta jossa vesisuihkut ja alla etulyhdyn kuva jossa myös tämä vesisuihku. Kummassakin tuo 84. Myöskään pesurien "relettä" ei sulakerasiasta löydy. Onko joku löytänyt keinon kytkeä ajovalonpesurit käytöstä, jos ei ole 43 löytänyt?
Auto on e91 06/2007.
Itse poistin juuri viikko sitten, muistaakseni tämän kuvan perusteella. Ei tainnut minullakaan numerointi täsmätä, mutta paikka oli oikea sulakekaavionkin perusteella.
Eilen ilmestyi sellainen vika, että xenonin automaattisäätö säätää valoja ylös alas tasasella ajaessa. Edellä ajajat luulevat että vilkutan niille valoja, kun ne säätyy aika nopeasti. Mistähän vois alkaa vikaa etsimään?
Eilen ilmestyi sellainen vika, että xenonin automaattisäätö säätää valoja ylös alas tasasella ajaessa. Edellä ajajat luulevat että vilkutan niille valoja, kun ne säätyy aika nopeasti. Mistähän vois alkaa vikaa etsimään?
autona 320da e91. 7/07
Mulla ainakin edellisessä autossa (Vag-konsernin tuote) oli mennyt Ksenon-valojen korkeuden tunnistimesta tanko poikki. Tämä aiheutti sen ,että ajovalot meni todella selkeästi ylös ja alas sen mukaan painoiko kaasua vai jarrua.
Jarruttaessa valot kääntyi näyttämään muutaman metrin eteen ja kaasua painettaessa taivaaseen.
Tuosta autosta osa löyty eturenkaan takaa ripustuksista.BMW:stä en tiedä missä osa on tai millä systeemillä toteutettu.
Tämä nyt on tällänen heitto vaan. Ylipäätänsä en tiedä liittyykö asiaan mitenkään.
Comment