Originally posted by JP-76
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
--Audiokit.fi--
BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
BMW i4 M50 Supercharged -23
BMW i3 60Ah -14
-
-
Originally posted by Kimmo-R View PostE91 antenni on spoilerin sisäpinnalle teipattu laidasta laitaan menevä "foliostrippi", eli kalvotus ei vaikuta. Sedanista en tiedä, voi olla lasissakin. Farkuissa ainakin halkeilee ja katkeilee luukulle menevät piuhat kumitutin sisällä, eli joku juuri poikki menemäisillään tai jo katkennut maapiuha vois olla mahdollinen häiriön aiheuttaja.
TISsissä puhutaan kuitenkin e91:en kohdalla tuosta spoilerissa olevasta antennista AM-antennina
No, enpä lähde enempää väittelemään kun osaa sanoa 100% varmasti
Tiedä nyt sitten että mitä siellä lasissa on ja mitä ei...Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Originally posted by JP-76 View PostEi ne kyllä ihan pelkästään muovia ole, muutenhan se olisi sama vaikka kirjanpäällystysmuovilla tummennella laseja.
Mutta, on totta että esim. 3m:ltä löytyy nykyään täysin metallivapaita kalvoja joiden ei pitäisi vaikuttaa langattomiin signaaleihin.
On tosiaan tehdastummennus tuo varuste, eli ei ole mitään kalvoa vaan tummemmat sävylasit (eikä varmasti vaikuta radion kuuluvuuteen). Voihan se olla että E9x:ssä on myös antennivahvistinongelmaa, laitapa tänne viestiä jos purat tuon ja jotain selviää.ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
-
Quote:
Originally Posted by AnttiL
Pitäisi vaihtaa jarrupalat eteen E91 3.0d. Motonet tarjoaa kahta eri palaa eteen
ja
Mistä tietää vai tietääkö mistään kummat palat on sopivat? Onko otettava vanhat mukaan ja vertailtava tiskillä?
Originally posted by Toni.S View PostOnko 330d vai 325d? Itse vaihdoin reilu kk sitten omaan 325d -08 ja toi 155x63mm oli oikea..tuli ensin otettua väärä toi väärä 155x68m.BMW E70 LCI xDrive30d
Comment
-
-
Originally posted by Kimmo-R View PostE91 antenni on spoilerin sisäpinnalle teipattu laidasta laitaan menevä "foliostrippi", eli kalvotus ei vaikuta. Sedanista en tiedä, voi olla lasissakin. Farkuissa ainakin halkeilee ja katkeilee luukulle menevät piuhat kumitutin sisällä, eli joku juuri poikki menemäisillään tai jo katkennut maapiuha vois olla mahdollinen häiriön aiheuttaja.
minulla muutti coupen takalasin tummennuskalvo radion kuuluvuutta siten, että takalasin lämppäri kun on päällä niin radio rätisee. alkoi heti kalvottamisen jälkeen. tehdaslasit on savulasia, ei mitään kalvoja, niin kuin joku jo sanoikin.
Comment
-
-
Mikä boksi mahtaa löytyä E91:n takakontista sen taaemman pohjalevyn alta? Luki ainakin Motorola, joten onko jotain tekemistä auton SOS-puheluiden kanssa?BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t
Comment
-
-
Originally posted by monniii View Post80km matkalla lämmöt 84c, -10 pakkasella. EGR-termari vaihtoon vai ? Autona 320d ´07ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
-
Originally posted by monniii View Post80km matkalla lämmöt 84c, -10 pakkasella. EGR-termari vaihtoon vai ? Autona 320d ´07
84-88 kait ne ehjillä termareilla onpi..E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Testasin juuri itse tuota lämpötilahommaa -10c pakkasessa, kun on EGR- ja päätermari vaihdettu hiljattain ja tehty "webastomodaus" eli lämmittää konetta myös.
25km:n matkalla ajettaessa n. 80km/h, nousi lämmöt 88-90c.
Ensimmäisen 10km:n ajon jälkeen lämmöt oli jo n. 85c.Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Originally posted by JP-76 View PostTestasin juuri itse tuota lämpötilahommaa -10c pakkasessa, kun on EGR- ja päätermari vaihdettu hiljattain ja tehty "webastomodaus" eli lämmittää konetta myös.
25km:n matkalla ajettaessa n. 80km/h, nousi lämmöt 88-90c.
Ensimmäisen 10km:n ajon jälkeen lämmöt oli jo n. 85c.
Mulla pyöri viime talvena 84 asteen tienoilla. Tänä talvena lämmöt pyörii pidemmänkin matkan ajettua 78-81 välillä, vaikka on munuaisten takana telttapatjaa. Pitäs vaihdattaa tuo pääterska uuteen tulevassa huollossa.ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
-
Käsijarru ei pidä enää ollenkaan. Vaihdoin levyt ja palat pari viikko sitten joka nurkkaan ja säädin myös käsijarrukenkiä lähemmäs rumpua, muttei auttanut. Onko tässä jotakin muuta kiristyskohtaa, mistä voisi kokeilla kiristää?
Lueskelin brittifoorumilta myös, että käsijarrua voisi yrittää kiristää vetämällä se päälle juuri ennen kuin auto pysähtyy hiljaisesta vauhdista. Kokeilin sitäkin, muttei auttanut.
Mikä neuvoksi? Niin ja autona tuo sigun e91/330dAT.Nyt: Audi A4 Quattro B9 -17
Ennen: E91/330dAT -06
Comment
-
-
Originally posted by JP-76 View PostTestasin juuri itse tuota lämpötilahommaa -10c pakkasessa, kun on EGR- ja päätermari vaihdettu hiljattain ja tehty "webastomodaus" eli lämmittää konetta myös.
25km:n matkalla ajettaessa n. 80km/h, nousi lämmöt 88-90c.
Ensimmäisen 10km:n ajon jälkeen lämmöt oli jo n. 85c.Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Originally posted by JP-76 View PostTestasin juuri itse tuota lämpötilahommaa -10c pakkasessa, kun on EGR- ja päätermari vaihdettu hiljattain ja tehty "webastomodaus" eli lämmittää konetta myös.
25km:n matkalla ajettaessa n. 80km/h, nousi lämmöt 88-90c.
Ensimmäisen 10km:n ajon jälkeen lämmöt oli jo n. 85c.
Katsellut paljon noita E60 omistajien modauksia, toimiiko nuo E90:issä?
Tai mikähän olisi paras modaus?
Jotain pitäisi keksiä, kun saksan originaali webasto viritys ei näy konetta lämmittävän juuri yhtään.
Paras olisi kun joku bittinikkari löytäisi magneettiventtiilin ohjauksen
Tyyliin... 6-astetta sisätiloissa magneettiventtiili hieman toiseen asentoon, jotta lämpöä menisi myös koneelleF30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by Nettipepe View PostJP-76 millainen webastomodaus sinulla?
Katsellut paljon noita E60 omistajien modauksia, toimiiko nuo E90:issä?
Tai mikähän olisi paras modaus?
Jotain pitäisi keksiä, kun saksan originaali webasto viritys ei näy konetta lämmittävän juuri yhtään.
Paras olisi kun joku bittinikkari löytäisi magneettiventtiilin ohjauksen
Tyyliin... 6-astetta sisätiloissa magneettiventtiili hieman toiseen asentoon, jotta lämpöä menisi myös koneelle.
Helpoimmalla varmaan pääset kun otat vesiventtiilin auki ja sieltä kartiotiivisteen pois niin kuin täällä jokunen muukin vaikuttaa kirjoitusten perusteella tehneen E9x-autoihin.Skoda Octavia & Yamaha FZS 600 -02
Ex. E91 330d -07
Comment
-
Comment