Originally posted by teropa
View Post
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuolta löytyy kyllä toi 190kW käyrä, mutta uudemman 200kW käppyrää en löydä ? Ellei se sitten ole tuo 130i:n 195kW merkattu?Originally posted by S.P.R View PostEn nyt löytänyt sitä topicia äkkiseltään, mutta ne dynot oli kai http://www.rri.se/ sivuilta.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
Muistaakseni verrokkina oli ainakin z4 3.0 -06 195kw, onko tuo sitten jo N53 koneella? Ainakin käyrät on selvästi paremmat. Puhdasta 200kw versiota ei valitettavasti löydy vielä listalta.Originally posted by teropa View PostTuolta löytyy kyllä toi 190kW käyrä, mutta uudemman 200kW käppyrää en löydä ? Ellei se sitten ole tuo 130i:n 195kW merkattu?
Tero
Comment
-
onko kukaan vaihtanut e90 akkua ?
voiko ihan normaalisti vaihtaa vai pitääkö koodata piuhan päässä uus akku ?
olen ajatellut varmuudeksi vaihtaa hieman isomman akun 95ah ?
kokemuksia akuista mikä on hyväBMW 330e f30
Tesla MYP
Ford Sierra Cosworth 4x4
Tunturi Pappa -78
Comment
-
Valkoista jauhetta lämppäristä
Onko kellään tullut lämmityslaitteesta puhallusilman mukana valkoista jauhetta?
Kaverin -06 E91 320d puskee sellaista, eikä hoksata mistä vois olla peräisin. Raitisilmasuodattimen se jo tänään vaihtoi, mutta siitä vanhasta se ei ollut irronnut. Vähän likainen, mutta ihan ehjä.
Lämppäri myös toimii normaalisti, ilman mitään rahinoita jne. Pohdittiin, että voisiko olla kennostossa homekasvustoa, mutta kun auto ei haise yhtään tunkkaiselle. Eikä glygolille, eli tuskin kenno vuotaakaan.
Mitenkäs järjestelmää kannattaa alkaa purkamaan?E91 320d -08 130kW
Comment
-
Meneekö kahvasta lukkoon ihan normaalisti? Itse en juuri avaimia taskusta ota pois kuin kotiovellaOriginally posted by Routa View PostTässä aamulla ennen töihin lähtemistä kokeilin iseamman kerran naputella kiinni/auki ovia ja pelasi loistavasti. Nyt sitten kokeilin uudestaan hetki sitten ja taas auki meni hyvin mutta kiinnipäin sai välillä painella useamman kerran. Niin ja autossa on tuo comfort access, jos se vaikuttaisi mitenkään.
Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
Pitää koodata. Omassa on riittänyt tuo perus Exide 90Ah akku, vaikka viime talvi oli melko viileä ja Eberi jauho lähes joka aamu ja välillä päivälläkin autoa lämpimäksi. En osaa sitten sanoo noista AGM-akuista, että miten ovat toimineet. Kalliita ne ainakin ovat.Originally posted by k3kvuori View Postonko kukaan vaihtanut e90 akkua ?
voiko ihan normaalisti vaihtaa vai pitääkö koodata piuhan päässä uus akku ?Nyt: Audi A4 Quattro B9 -17
Ennen: E91/330dAT -06
Comment
-
Originally posted by kooma View PostMeneekö kahvasta lukkoon ihan normaalisti? Itse en juuri avaimia taskusta ota pois kuin kotiovella
Ovet menee melkeen helpommin lukkoon kun ottaa kahvasta kiinni, tosin joskus joutuu pari kertaa kättää käyttämään kahvalla. Taas tässä illalla kun koitin ovia kiinni auki niin pelasi ihan normaalisti. Kai sitä joutuu tuota vahvistinta vähän kurkkaamaan että onko kosteutta.NYX: Auris sekä Giant ja Scott "sähkömaasturit"
EX: F20 M-Sport
Mondeo
E91 320D -07 AjTech power
E34 M5 Tipu
Muutama japsirottelo
Comment
-
Itellä 535d lci, ja comfort access. Olen lukenut paljon, että kolmosissa on tuon CA:n kanssa kaikennäköstä ongelmaa. Ilmeisesti ne ei koske vitosia, koska omassa kiesissä on ehkä yhden ainuan kerran joutunut käyttään toisen kerran kättä lukituspisteen lähellä ovia lukittaessa sen 6kk aikana, mitä mulla tuo auto ollut. Auennut se on aina ongelmitta.Originally posted by Routa View PostOvet menee melkeen helpommin lukkoon kun ottaa kahvasta kiinni, tosin joskus joutuu pari kertaa kättää käyttämään kahvalla. Taas tässä illalla kun koitin ovia kiinni auki niin pelasi ihan normaalisti. Kai sitä joutuu tuota vahvistinta vähän kurkkaamaan että onko kosteutta.
edit: taitaa olla tuo lukitus vähän "otteestakin" kiinni. Itellä semmonen tyyli, että pari sormea siihen lukituspisteen tuntumaan, ei koko kättä.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
Originally posted by teropa View PostItellä 535d lci, ja comfort access. Olen lukenut paljon, että kolmosissa on tuon CA:n kanssa kaikennäköstä ongelmaa. Ilmeisesti ne ei koske vitosia, koska omassa kiesissä on ehkä yhden ainuan kerran joutunut käyttään toisen kerran kättä lukituspisteen lähellä ovia lukittaessa sen 6kk aikana, mitä mulla tuo auto ollut. Auennut se on aina ongelmitta.
edit: taitaa olla tuo lukitus vähän "otteestakin" kiinni. Itellä semmonen tyyli, että pari sormea siihen lukituspisteen tuntumaan, ei koko kättä.
Tero
Taas tänään kun ovia aukonut ja sulkenut niin toimi lähes loistavasti, joutui vaan pari kertaa painamaan lukkonäppäintä. Myös tuo kahvasysteemi pelaa aika hyvin. Oikukkaita perhanat.
Odotetaan täydellistä hajoamista!!
NYX: Auris sekä Giant ja Scott "sähkömaasturit"
EX: F20 M-Sport
Mondeo
E91 320D -07 AjTech power
E34 M5 Tipu
Muutama japsirottelo
Comment
-
Joteski tuota lukitusta tulee harvemmin käytettyä CA:n avulla, avaimet aina hollilla? Mutta avausta sitäkin enemmän. Eikä 4,5 vuoteen mitään ongelmiaOriginally posted by Routa View PostTaas tänään kun ovia aukonut ja sulkenut niin toimi lähes loistavasti, joutui vaan pari kertaa painamaan lukkonäppäintä. Myös tuo kahvasysteemi pelaa aika hyvin. Oikukkaita perhanat.
Odotetaan täydellistä hajoamista!!
G21 LCI 330e xDrive 2022
Comment
-
Comment
-
Mulla on valtava avainnippu aina jossain syvällä taskunpohjalla, käytän kaukkaria oikeastaan vain silloin jos viimeiseksi olen takaluukulla. Ainoa "ongelma" on se jos on avaimet taskussa kun pesee autoa, kahvoja kun pesee niin lukot menee ees taasOriginally posted by JNIJNI View PostJoteski tuota lukitusta tulee harvemmin käytettyä CA:n avulla, avaimet aina hollilla? Mutta avausta sitäkin enemmän. Eikä 4,5 vuoteen mitään ongelmia
Nyttemin olen oppinut jättämään pesun ajaksi avaimet vähän matkan päähän.
Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
Comment